Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx 125 dziwne obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:52, 27 Lut 2016    Temat postu: sx 125 dziwne obroty

Witam, ktm sx 125 po zapaleniu na zimnym silniku chodzi ładnie na wolnych. Po rozgrzaniu gaśnie lecz jak wkręcę śrubę od obrotów to jakoś w miarę chodzi na wolnych, ale na następny dzień trzeba wykręcić śrubę od obrotów bo chodzi strasznie wysoko a jak się zagrzeje to znów wkręcić. Tak ma być? Po rozgrzaniu brak jakichkolwiek przymuleń, po odkręceniu gazu na maksa wchodzi bardzo szybko na obroty. Kompresja 13 bar. Gaźnik czyściłem, świeca taka: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:07, 27 Lut 2016    Temat postu:

a na ssaniu odpala cyz bez ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 20:17, 27 Lut 2016    Temat postu:

Wyreguluj gaźnik od początku do końca.
Poczytaj jak to się robi, pełno informacji i milion sposobów.
Wyczyść filtr powietrza, rozgrzej motor i reguluj.
Skoro świeca tak wygląda to być może dysza główna jest odpowiednia.
Heniu myślę, że w takich wypadkach trzeba odsyłać do nauki regulacji, bo jak powiemy żeby np. podniósł iglicę to taki człowiek dalej nie będzie wiedział na czym to wszystko polega.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:10, 27 Lut 2016    Temat postu:

na zimnym bez ssania nie odpali, gaźnik czysty, poziom paliwa ustawiony tak jak w serwisówce. Ale jak wyreguluje na rozgrzanym to chodzi na wolnych obrotach nie muli i ogólnie rakieta, a później na zimnym aż szkoda go odpalać bo strasznie wysokie obroty i nawet wtedy możliwe, że bez ssania odpali lecz nie sprawdzałem bo zawsze daję ssanie przy pierwszym odpalaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 21:59, 27 Lut 2016    Temat postu:

Regulacja gaźnika to nie tylko kręcenie śrubką.
To, że motor zaraz po odpaleniu wkręca się na wysokie obroty chyba jest(ale chyba nie powinno) normalne, ale robi to przez max 30s i tylko gdy stoi kilka dni nieodpalany.
Chyba jest, bo już o tym gadaliśmy na forum i kilka osób tak ma, a chyba nie powinno bo zimny silnik+wysokie obroty to nie fajne połączenie.
Ja sobie radzę odcinając co chwilę iskrę (tak aby nie zgasł) przyciskiem gaszenia.
Jeżeli po tygodniu motor odpala i wchodzi na obroty, ale ustają po ok. 30s to jest wszystko ok.
Jezeli obroty nie ustają to reguluj gaźnik (dysze, iglica, klips).
Ewentualnie sprawdź membranę.
Jest też taka możliwość, że całkiem porąbałeś ustawienie śrub od powietrza i od obrotów. Jeżeli kręciłeś i jednym i drugim na pałę to może w tym tkwić problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej




Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:09, 27 Lut 2016    Temat postu:

A może zmniejszyć dyszę wolnych z 45 na 40? Iglica na 2 rowku od góry bo na 3 muliło na średnich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 22:12, 27 Lut 2016    Temat postu:

Może tak, może nie.
Drugi raz odsyłam Cię do poczytania o regulacji gaźnika 2t.
Nawet w serwisówce masz to opisane.
Wszystkie objawy za ubogiej i za bogatej mieszanki w każdym zakresie obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 23:42, 27 Lut 2016    Temat postu:

U mnie w 2 moto sporadycznie jak odpalisz na ssaniu to po kilku sekundach wchodzi na wysokie obroty. Wyłączam ssanie jest ok. Moto 2009 i 2014 więc ten typ tak czasem ma.
Jeżeli regulujesz silnik to wg. serwisówki - zobacz sobie przy jakiej temperaturze jakie mają być dysze. Jeżeli moto ma już ileś lat i dysze nie były wymieniane to ich rozmiar ma się nijak do tego wygrawerowanego (o samo iglica).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin