Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx 250 przeróbka na xc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mambo3




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Nie 13:52, 18 Sty 2015    Temat postu: sx 250 przeróbka na xc

Witam przerabiam mojego sx 250 2007 rok na xc z prac jakie poczyniłem to tylne kolo 18, bak od exc regulacja zawieszenia.Teraz mam pytanie co do gaźnika czy zapakować dysze i iglice od xc lub exc świece też powinienem zmienić, czy wał może zostać czy wkładać od exc. Co do skrzyni to myślę skrócić jedynkę z trybu 28 na 30 za wszelkie info. z góry dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 20:14, 18 Sty 2015    Temat postu:

Jak nie zmieniasz nic w silniku to po co zmieniac dysze i świece??? Przecież producent się namęczył żeby to dobrać Laughing
Chcesz go ułagodnić? to zmien dyfuzor, ew sprezynę zaworu wydechowego w ostatecznosci wał i głowice.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:38, 18 Sty 2015    Temat postu:

Zmieniałeś setting blaszek w przednim zawieszeniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mambo3




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Nie 21:52, 18 Sty 2015    Temat postu:

Dokładnie chcę zmienić charakterystykę na lagodniejsza(zielona sprezynka tak jakby ją opóźnia a nie zmienia wybuchowej charakterystyki) dyfuzor mam domy, zmieniałem setting i wlalem mniej oleju do lag

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 23:55, 18 Sty 2015    Temat postu:

Można też założyć miększe listki w zaworze membranowym, wtedy będzie mocniejszy dół, a słabsza góra i cięższy pierścień zamachowy czy jakoś tak to się nazywa, jest na forum wątek z ktm exc 250 sixdays gdzie właśnie kolega grzegorzszw zakładał ten cięższy pierścień i w ogóle fajne cuda robi z silnikiem, pewnie by Cię zainteresowały te przeróbki. Proszę:http://www.ktmracing.fora.pl/zdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm,7/six-days-exc-250,7094.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mambo3




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Pon 13:26, 19 Sty 2015    Temat postu:

fajny temat tuningowania exc 250 sixdays szkoda że pierścień nie jest na moje magneto wszystkie modele 2t prócz sx,ciekawe czy magneto z jakiegoś starszego exc by nie pod pasowało i czy było by cięższe do mojego seryjnego? a gdzie takie listki dostanę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 13:38, 19 Sty 2015    Temat postu:

jachus0 napisał:
Można też założyć miększe listki w zaworze membranowym, wtedy będzie mocniejszy dół, a słabsza góra

Gdzieś ty takie coś słyszał?


Sprezyna też ci ułagodni właśnie przez wolniejsze otwieranie zaworu, najwiecej da ci zmiana dyfuzora, z EXC jest dłuższy niz SX i akcesoryjne, bezie duzo więcej dołu, słabsza góra oraz zmiana głowicy, wału tam raczej nie ma sensu tykać.

Po modach dopiero możesz regulować i zmieniać cokolwiek w gaźniku, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Pewnie mapa w module też jest inna w SX


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Pon 13:39, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 15:08, 19 Sty 2015    Temat postu:

U gościa który zajmuje się profesjonalnie dorabianiem listków. Chyba to logiczne że miększy listek szybciej się odegnie tym samym da więcej mieszanki do gara, więc będzie mocniejszy na dole ale słabszy u góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:21, 19 Sty 2015    Temat postu:

jachus0 napisał:
U gościa który zajmuje się profesjonalnie dorabianiem listków. Chyba to logiczne że miększy listek szybciej się odegnie tym samym da więcej mieszanki do gara, więc będzie mocniejszy na dole ale słabszy u góry


potwierdzam są listki z włókna szklanego - miękkie które poprawiają dół i z włókna węglowego - twarde które poprawiają górę.

tym różni się boyesen od vforce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:38, 19 Sty 2015    Temat postu:

mambo3 napisał:
fajny temat tuningowania exc 250 sixdays szkoda że pierścień nie jest na moje magneto wszystkie modele 2t prócz sx,ciekawe czy magneto z jakiegoś starszego exc by nie pod pasowało i czy było by cięższe do mojego seryjnego? a gdzie takie listki dostanę?


cięższe magneto dostaniesz w [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 17:52, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 18:43, 19 Sty 2015    Temat postu:

Miękkie listki szybciej sie odegną, a jak z prostowaniem się? Na wysokich obr. już szybciej się nie odginają bo ..???

Sx ma mniejszy dekiel więc oryginalna elektrownia z EXC na pewno ci odpadnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 19:21, 19 Sty 2015    Temat postu:

Przy niskich obrotach listki odginają się mało, a przy wysokich dużo. Miękkie listki na wysokich obrotach po prostu "kłapotają"a nie są sztywne przez co górny zakres obrotów jest słabszy niż przy twardych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mambo3




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Pon 19:47, 19 Sty 2015    Temat postu:

Dzięki Kristofsx za znalezienie ciekawe czy warte swojej ceny? mam jeszcze pytanie co do tryba pierwszego biegu czy 30z podejdzie bez problemu w sx jest 28 a exc i cx 30z tylko oba inne numery mają, dwójkę bym zostawił a 3,4,5 to to samo co xc. No i ten gaźnik zmieniać iglice i dysze czy stroić na zalecanych do sx. Nie chcę z niego robić nie wiadomo "Co" i wywalać kupę kasy tylko małe mody po siebie i pod teren w którym jeżdzę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 20:00, 19 Sty 2015    Temat postu:

Kontakt do listków masz na pw Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 20:55, 19 Sty 2015    Temat postu:

Masz kilka opcji aby "ugładzić" SX-a. Możesz zmienić dyfuzor, głowicę i moduł zapłonowy na ten z EXC, dołożyć dodatkową masę zamachową (myślę, że w cenie do 100 zł powinno udać się skopiować rozwiązanie Steahly - jest to bardzo pomocne jeśli masz problemy z trakcją).

Co do skrzyni to popatrz w katalogach czy SX i EXC mają te same wałki, jeśli tak to wystarczy ci zmienić parę kół zębatych pierwszego biegu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin