|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mambo3
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Nie 13:52, 18 Sty 2015 Temat postu: sx 250 przeróbka na xc |
|
|
Witam przerabiam mojego sx 250 2007 rok na xc z prac jakie poczyniłem to tylne kolo 18, bak od exc regulacja zawieszenia.Teraz mam pytanie co do gaźnika czy zapakować dysze i iglice od xc lub exc świece też powinienem zmienić, czy wał może zostać czy wkładać od exc. Co do skrzyni to myślę skrócić jedynkę z trybu 28 na 30 za wszelkie info. z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 20:14, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jak nie zmieniasz nic w silniku to po co zmieniac dysze i świece??? Przecież producent się namęczył żeby to dobrać
Chcesz go ułagodnić? to zmien dyfuzor, ew sprezynę zaworu wydechowego w ostatecznosci wał i głowice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:38, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zmieniałeś setting blaszek w przednim zawieszeniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mambo3
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Nie 21:52, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie chcę zmienić charakterystykę na lagodniejsza(zielona sprezynka tak jakby ją opóźnia a nie zmienia wybuchowej charakterystyki) dyfuzor mam domy, zmieniałem setting i wlalem mniej oleju do lag
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 23:55, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Można też założyć miększe listki w zaworze membranowym, wtedy będzie mocniejszy dół, a słabsza góra i cięższy pierścień zamachowy czy jakoś tak to się nazywa, jest na forum wątek z ktm exc 250 sixdays gdzie właśnie kolega grzegorzszw zakładał ten cięższy pierścień i w ogóle fajne cuda robi z silnikiem, pewnie by Cię zainteresowały te przeróbki. Proszę:http://www.ktmracing.fora.pl/zdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm,7/six-days-exc-250,7094.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mambo3
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Pon 13:26, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
fajny temat tuningowania exc 250 sixdays szkoda że pierścień nie jest na moje magneto wszystkie modele 2t prócz sx,ciekawe czy magneto z jakiegoś starszego exc by nie pod pasowało i czy było by cięższe do mojego seryjnego? a gdzie takie listki dostanę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 13:38, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jachus0 napisał: | Można też założyć miększe listki w zaworze membranowym, wtedy będzie mocniejszy dół, a słabsza góra |
Gdzieś ty takie coś słyszał?
Sprezyna też ci ułagodni właśnie przez wolniejsze otwieranie zaworu, najwiecej da ci zmiana dyfuzora, z EXC jest dłuższy niz SX i akcesoryjne, bezie duzo więcej dołu, słabsza góra oraz zmiana głowicy, wału tam raczej nie ma sensu tykać.
Po modach dopiero możesz regulować i zmieniać cokolwiek w gaźniku, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Pewnie mapa w module też jest inna w SX
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bully dnia Pon 13:39, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 15:08, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
U gościa który zajmuje się profesjonalnie dorabianiem listków. Chyba to logiczne że miększy listek szybciej się odegnie tym samym da więcej mieszanki do gara, więc będzie mocniejszy na dole ale słabszy u góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:21, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jachus0 napisał: | U gościa który zajmuje się profesjonalnie dorabianiem listków. Chyba to logiczne że miększy listek szybciej się odegnie tym samym da więcej mieszanki do gara, więc będzie mocniejszy na dole ale słabszy u góry |
potwierdzam są listki z włókna szklanego - miękkie które poprawiają dół i z włókna węglowego - twarde które poprawiają górę.
tym różni się boyesen od vforce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:38, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mambo3 napisał: | fajny temat tuningowania exc 250 sixdays szkoda że pierścień nie jest na moje magneto wszystkie modele 2t prócz sx,ciekawe czy magneto z jakiegoś starszego exc by nie pod pasowało i czy było by cięższe do mojego seryjnego? a gdzie takie listki dostanę? |
cięższe magneto dostaniesz w [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 17:52, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 18:43, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Miękkie listki szybciej sie odegną, a jak z prostowaniem się? Na wysokich obr. już szybciej się nie odginają bo ..???
Sx ma mniejszy dekiel więc oryginalna elektrownia z EXC na pewno ci odpadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 19:21, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Przy niskich obrotach listki odginają się mało, a przy wysokich dużo. Miękkie listki na wysokich obrotach po prostu "kłapotają"a nie są sztywne przez co górny zakres obrotów jest słabszy niż przy twardych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mambo3
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Pon 19:47, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Kristofsx za znalezienie ciekawe czy warte swojej ceny? mam jeszcze pytanie co do tryba pierwszego biegu czy 30z podejdzie bez problemu w sx jest 28 a exc i cx 30z tylko oba inne numery mają, dwójkę bym zostawił a 3,4,5 to to samo co xc. No i ten gaźnik zmieniać iglice i dysze czy stroić na zalecanych do sx. Nie chcę z niego robić nie wiadomo "Co" i wywalać kupę kasy tylko małe mody po siebie i pod teren w którym jeżdzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 20:00, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Kontakt do listków masz na pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 20:55, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Masz kilka opcji aby "ugładzić" SX-a. Możesz zmienić dyfuzor, głowicę i moduł zapłonowy na ten z EXC, dołożyć dodatkową masę zamachową (myślę, że w cenie do 100 zł powinno udać się skopiować rozwiązanie Steahly - jest to bardzo pomocne jeśli masz problemy z trakcją).
Co do skrzyni to popatrz w katalogach czy SX i EXC mają te same wałki, jeśli tak to wystarczy ci zmienić parę kół zębatych pierwszego biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|