Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx 250 przerywa przy full obrotach
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 18:11, 18 Mar 2012    Temat postu:

w 11 latku juz te gotowe ustawienia nic nie pomogą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pon 11:38, 19 Mar 2012    Temat postu:

Oryginalne Ustawienia Gaznika 500n.p.m. temperatura około 20C bęnzyna 95ROZ mieszanka 1:40-1:60 od zależności oleju
Typ Gaznika Keihin PWK 38 AG PJ
Nr gaźnika 010300
Dysza biegu jałowego 48 (45,50)
Dysza główna 172 (170,175)
Iglica NOZ E (NOZ F)
Dysza startowa 85
Poz. iglicy od góry III
Przepustnica 7
Sr.miesz.powi. 1,5 Obr
Dysza Power Jet 55
Sprawdź tez zapłon czy nie ma jakiegoś przebicia lub innych uszkodzeń

Zapłon Kokusan 2K-4
Pulser coil red – green 100 Ω +/-15%
Exciter black/red – red/white 24 Ω +/-15%
Charge coil yellow – yellow 0.65 Ω +/-15%

Zapłon SEM
+ Pole – Pole Resistance
black red 1,7 kΩ
black green 165 Ω +/- 20 Ω
green red 1,7 kΩ
yellow yellow 1,0


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Pon 11:51, 19 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b1gruby




Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: london

PostWysłany: Pon 19:21, 30 Kwi 2012    Temat postu:

tez posiadam 250sx. Mysle ze problem są płytki w ganziku i paliwko nie równo wlatuje w maxymalnej ilosci. to bym sprawdził. u mnie jest gitarka do końca manetki gra jak ta lala Smile))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michsl 123
Gość






PostWysłany: Czw 21:34, 08 Wrz 2016    Temat postu: Ktm sx-f 250

Czy możliwe żeby moduł padł? Bo mi psuje się cos w elektryce... Confused
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:52, 09 Wrz 2016    Temat postu:

plytki nie maja znaczenia aż takiego, żeby nierówno wlatywało cokolwiek.. to by musiał być koszyk pogięty, one maja ograniczniki, i o to sie zapiera i nie moze byc cos nierówno. wiekszy problem z nimi jest jak są nieszczelne - ale to sie objawia np przy odpalaniu.


michsl124 - oczywiscie że mozliwe ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Czw 19:07, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Podczepiam sie do tematu, trochę odświeżę Razz Mam problem taki jak kolega, rozwiązałeś go czy nadal tak samo Ci chodzi moto? Ja dzisiaj zobaczyłem moje membranki i na 6 listków tylko jeden minimalnie nie dolega. Chciałem zajrzeć do zapłonu , mam SEM. le nie bardzo wiem co mam w tym zapłonie patrzeć. Pomożecie? Wkręca sie spoko, nic nie muli, nie dławi, silnik pracuje równo, ciepły/ziny pali na kopa, tylko te max obroty ;/ oto zdjęcie:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EXC2502T dnia Czw 19:08, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Śro 17:59, 19 Paź 2016    Temat postu:

To płytki boysena, inne niż seria. Ja tu widzę, że nawet te duże odstają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Nie 11:07, 06 Lis 2016    Temat postu:

I to może być przyczyną że dostaje za dużo paliwa i przez to to wszystko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Wto 20:22, 14 Mar 2017    Temat postu:

Pamięta ktoś temat? Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na ostatnio zadane pytanie, gdyż nie wiem co z tymi płytkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:51, 14 Mar 2017    Temat postu:

membrana nie ma nic do max obrotów. ona jedynie ma wpływ na odpalanie - szczelinami dostaje sie ciągle za duzo paliwa, czesc sie moze i cofać nawet.

po odpaleniu gazy dociskają płytki przy powrocie wiec to sie uszczelnia. a jak nawet to ilosc tego paliwa b yła by tak nieznacznie wieksza na wysokich obrotach że na pewno to nie miało by wpływu na max obroty

stawiam na albo źle wyregulowany gaźnik
albo problemy z zapłonem - nie ma regulacji zapłonu u ciebie ?
albo problemy z zaworem wydechowym

w takich starcyh moto moze byc duzo opcji, w sumie nawet zapchany wydech moze powodowac takie akcje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin