|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 18:11, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
w 11 latku juz te gotowe ustawienia nic nie pomogą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 11:38, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Oryginalne Ustawienia Gaznika 500n.p.m. temperatura około 20C bęnzyna 95ROZ mieszanka 1:40-1:60 od zależności oleju
Typ Gaznika Keihin PWK 38 AG PJ
Nr gaźnika 010300
Dysza biegu jałowego 48 (45,50)
Dysza główna 172 (170,175)
Iglica NOZ E (NOZ F)
Dysza startowa 85
Poz. iglicy od góry III
Przepustnica 7
Sr.miesz.powi. 1,5 Obr
Dysza Power Jet 55
Sprawdź tez zapłon czy nie ma jakiegoś przebicia lub innych uszkodzeń
Zapłon Kokusan 2K-4
Pulser coil red – green 100 Ω +/-15%
Exciter black/red – red/white 24 Ω +/-15%
Charge coil yellow – yellow 0.65 Ω +/-15%
Zapłon SEM
+ Pole – Pole Resistance
black red 1,7 kΩ
black green 165 Ω +/- 20 Ω
green red 1,7 kΩ
yellow yellow 1,0
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Pon 11:51, 19 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b1gruby
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: london
|
Wysłany: Pon 19:21, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
tez posiadam 250sx. Mysle ze problem są płytki w ganziku i paliwko nie równo wlatuje w maxymalnej ilosci. to bym sprawdził. u mnie jest gitarka do końca manetki gra jak ta lala ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michsl 123
Gość
|
Wysłany: Czw 21:34, 08 Wrz 2016 Temat postu: Ktm sx-f 250 |
|
|
Czy możliwe żeby moduł padł? Bo mi psuje się cos w elektryce...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:52, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
plytki nie maja znaczenia aż takiego, żeby nierówno wlatywało cokolwiek.. to by musiał być koszyk pogięty, one maja ograniczniki, i o to sie zapiera i nie moze byc cos nierówno. wiekszy problem z nimi jest jak są nieszczelne - ale to sie objawia np przy odpalaniu.
michsl124 - oczywiscie że mozliwe ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Czw 19:07, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Podczepiam sie do tematu, trochę odświeżę Mam problem taki jak kolega, rozwiązałeś go czy nadal tak samo Ci chodzi moto? Ja dzisiaj zobaczyłem moje membranki i na 6 listków tylko jeden minimalnie nie dolega. Chciałem zajrzeć do zapłonu , mam SEM. le nie bardzo wiem co mam w tym zapłonie patrzeć. Pomożecie? Wkręca sie spoko, nic nie muli, nie dławi, silnik pracuje równo, ciepły/ziny pali na kopa, tylko te max obroty ;/ oto zdjęcie:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EXC2502T dnia Czw 19:08, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Śro 17:59, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
To płytki boysena, inne niż seria. Ja tu widzę, że nawet te duże odstają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Nie 11:07, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
I to może być przyczyną że dostaje za dużo paliwa i przez to to wszystko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Wto 20:22, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pamięta ktoś temat? Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na ostatnio zadane pytanie, gdyż nie wiem co z tymi płytkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:51, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
membrana nie ma nic do max obrotów. ona jedynie ma wpływ na odpalanie - szczelinami dostaje sie ciągle za duzo paliwa, czesc sie moze i cofać nawet.
po odpaleniu gazy dociskają płytki przy powrocie wiec to sie uszczelnia. a jak nawet to ilosc tego paliwa b yła by tak nieznacznie wieksza na wysokich obrotach że na pewno to nie miało by wpływu na max obroty
stawiam na albo źle wyregulowany gaźnik
albo problemy z zapłonem - nie ma regulacji zapłonu u ciebie ?
albo problemy z zaworem wydechowym
w takich starcyh moto moze byc duzo opcji, w sumie nawet zapchany wydech moze powodowac takie akcje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|