|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Betonowy15
Dołączył: 15 Gru 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Czw 21:52, 02 Maj 2019 Temat postu: SX 380 Lectron jako substytut wtrysku? |
|
|
Witam
Problem jest taki.
Kumpel sobie kupił smoka i narzeka, że sporo pali, 30min na piaskowni i baku nie ma.
Zastanawia się nad zakupem owego wynalazku.
Korzystał już ktoś z takiego gaźnika, jak zwykle u nas nie ma info o nim, za wyjątkiem 1 sztuki na olx która była w styczniu 2019.
Z tego co wyczytałem anglojęzyczne fora cross na tym gaźniku zachowuje się jak by był prawie jak na wtrysku czyli oszczędność paliwa to ok 50-40% 40 MPG zamiast 22,5, brak dysz, tylko regulacja jałowych, tak jak by sam się dostosowywał do wysokości i temperatury.
Mozę ktoś korzystał z tego wynalazku i jest w stanie zaprzeczyć lub potwierdzić info?
Podrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:02, 03 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
nie ma szans żeby tak znacząco zubozyc mieszanke bez skutków dla silnika
to 2T i z konstrukcji silnika musi palic duze ilosci paliwa jezeli ma gaźnik
wtrysk moze to obnizyć bo ma inną filozofie podawania paliwa
opcje są dwie
albo niech wyreguluje gaźnik - moze ma za duze dysze i czesci paliwa nadmarowego nie spali, mozna to poznac miedyz innymi po tym czy mu rzyga z wydechu czarna maź - przy w miare dobrze ustawionym gaźniku wydech bedzie czysty
druga sprawa jeżeli gaźnik jest wyregulowany - to musi sie pogodzic z duzym spalaniem przy takim obciażeniu i tyle jak mu nie pasuje niech kupi 4T albo szachy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Betonowy15
Dołączył: 15 Gru 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pią 14:05, 03 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
regulacja, regulacją, obiecałem mu, że w razie czego rzucę okiem.
Ale nic nie zrobię jeżeli się uparł na inne rozwiązania,
Komplety dysz mam, colortune też,
nad 4T też sie zastanawiał, ale chyba nie kupi takiego mocarza jakim jest 380 w 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:26, 03 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
czy ja wiem czy to taki mocarz ? silnik bardzo nisko obrotowy, i tak ani nie ciągnie ładnie dołem ani nie idzie góra. teraz doczytałem że chodzi o 380tke one chłepczą paliwo wiadrami wiec tam niewiele sie zaradzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 10:58, 05 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
No to jak się uparł to kupujcie i dajcie znać. Ktoś musi być pierwszy. Sam się zastanawiałem nad lectronem jak miałem stare exc. Na niemieckim jebaju trafiały się w przyzwoitych pieniądzach...
Oczywiście do niemieckich zarobków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Betonowy15
Dołączył: 15 Gru 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Wto 14:00, 07 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Najbardziej mnie wkurza fakt, że ja będę musiał mu zamawiać, bo sam sobie nie zamówi.
A później jak to nie będzie to, będzie do mnie miał żal, że po co mu to zamówiłem.
Na angielskich forach jest sporo tematów na temat Lectrona, smartCarba.
U nas nic.
Jedni piszą o spalaniu prawie 50% mniejszym, niektórzy o 30%, Jeszcze inni piszą o tym że 2T odaje moc bardziej liniowo, mocniejszy z dołu, nie ma efektu przylewania itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:46, 07 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
wszystko zalezy od punktu patrzenia na świat - też od kilku lat jak to sledziłem był to dla mnie mega wynalazek niby prosty super działa, filmiki pokazuja jaki jest swietny
ale z drugiej strony - ja w "tamtych" czasach nigdy nie miałem poprawnie wystrojonego gaźnika, wiec co tu porównywać ?
spalanie 50% niższe - problemu nie ma najmniejszego z takim wynikiem, tylko najpierw musisz miec wrzuconą dysze głowną kilka rozmiarów wiekszą a potem zastosować inny gaźnik z odpowiednia dyszą ;P pracuje na serwisie 98% klientów nie ma pojęcia czym jest regulacja gaźnika, costam słyszeli że sie kręci śrubka.... a to temat troche bardziej skomplikowany
gaźnik od gaźnika moze róznić sie konstrukcją ale niezaleznie od zastosowanego zasilania ( pomijam wtrysk ) silnik swoje wypić musi, jest tylko kwestia jak to zgrać jak dobrze zgrasz jeden gaźnik czy inny to spalanie wyjdzie zblizone, róznica kilku % to max.
mozna sztucznie zubożyc mieszanke - spalanie sie zmniejszy, moze sie nawet poprawic reakcja na gaz ale silnik bedzie przegrzewany wiec tu nie ma za bardzo jak nadganiac i zmniejszać spalanie gaźnikiem tylko moim zdaniem lepiej dobrze sie pobawic w wystrojenie aktualnego sprzetu i tyle
mam tez kilku klientów którzy sledza zagraniczne zwłaszcza USA fora i tam tez chwalą sie nastawami, patentami i tuningami, ktos keidys nawet "wykradł": jarvisowi nastawy gaźnika - które jak sie potem okazało były dokładnie takie jak podaje serwisówka i ci klienci nie raz brali jakies wymyślne dysze czy iglice potem moto trafiło na serwis na regulacje, powrzucane były zblizone do serwisowych dysz + jakeis drobne korekty i byli zdumieni jak ich motocykle mogły jechac dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 18:39, 09 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Żeby dobrze wystroić 380, wiekowego dwusuwa to potrzeba wymienic bądź zregenerować pół silnika. Każdy luz, zużycie, nieszczelnośc, niedrożność wpływa negatywnie na funkcjonowanie silnika. Lectron nie załatwi sprawy jak masz wychełtana górę, albo źle ustawiony zapłon (jak masz zapłon SEM).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|