|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raflin137
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łdz/knz
|
Wysłany: Śro 22:57, 02 Mar 2011 Temat postu: sx 450 2005r. nie wchodzi luz ????? |
|
|
siema, tak jak w temacie w sumie to nie mogę wbic luzu gdy moto jest na chodzie i stoi w miejscu, a podczas jazdy gdy z 1 wrzucam 2 czasami najpierw wskakuje luz i później musze jeszcze raz wbic 2 !?(podczas jazdy biegi nie wyskakują, nie szarpie przy ruszaniu, bez problemu rusza z 1, gdy silnik nie chodzi luz wchodzi bez problemu)
jak myślicie silnik na pół, czy może sprzęgło
z góry dzieki i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raflin137 dnia Śro 23:50, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 0:06, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
hmm raczej skrzynia - prawdopodobnie wybierak (ta aluminowa rolka co prowadzi wodziki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 0:18, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
hmm.. to fajnie
a koszta tej częsci
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:51, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nie koniecznie. ja obstawiał bym po prostu olej. jak masz zły olej lub stary to sprzęgło nie działa jak trzeba, sam miałem ten problem. czasem było ok. a czasem jak stała na 1 na wolnych to albo 2jke albo nic. luzu nie dało sie wbic. wystarczyło zmienic olej na lepszy (300v) i sprzęgiełko duzo lepiej pracowało. ja bym od tego zaczął
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raflin137
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łdz/knz
|
Wysłany: Czw 16:43, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ok dziękówa, bede działał na dniach, oby to było przyczyną oleju, przy okazji moze zdejme dekiel i zobacze jak sprzeglo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raflin137
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łdz/knz
|
Wysłany: Pią 18:10, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
problemem były przekładki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Sob 7:56, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tzn co bylo z tymi przekładkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raflin137
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łdz/knz
|
Wysłany: Sob 14:42, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
krzywe, zwichrowane, jakies przepalone ostro dostały po dupie, były zagięte, sciskajac wszystkie mocno w jednym miejscu dwoma palcami robiło sie V. wymiana oleju, nowe przekładki, zastanawiałem sie nad wymianą tarczy ale chyba dadzą rade przelatac sezon, teraz duzo łatwiej znaleźć luz, wtedy wogóle go nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastuss
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków/śląskie
|
Wysłany: Nie 11:52, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
u mnie jest czasami podobny problem ze znalezieniem luzu jak sie silnik troche zagrzeje, mam nadzieje ze to tylko olej ale moze tez zajze do sprzegla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:19, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja własnie tez miałem ;/ czasami wchodził jak nalezy. bezproblemowo. a czasami jak stawałem na światłach to ni jak nie szło wbijac luz. z jedynki nie dało sie. musiałem popuszczać sprzęgło i kombinowac. czasami sobie po prostu odpuszczałem. a czasami jeszcze jak nie mogłem wybic jedynki na luz to pomału toczył sie do przodu. i musiałem trzymac palce na hamulcu zeby mi nie jechał (ahh te narwiste ktmy xd ) po oględzinach przekładek okazały sie w bardzo dobrym stanie. grubosc maja odpowiednia. tarczki tez. i zapewne wina tkwi po stronie oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Nie 14:56, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie, ja na swoje sprzęgło (kosz zewnętrzny, wewnętrzny, tarcze, przekładki, sprężyny) wszystko oryginał ktm'a dałem grubo ponad 1500zł do tego nowy olej do silnika, plus olej magury do sprzęgła. Efekt tego taki ze znalezienie luzu w motocyklu jest trudne. A w butach to już całkiem. I zawsze jak sie zatrzymuje muszę kombinować (staje i delikatnie puszczam sprzęgło i patrze czy nie jedzie do przodu) a zazwyczaj mam wbitą jedynkę a gdy wydaje mi się ze mam luz to wbijam dwójkę Jedyne kiedy mi sie udaje znaleźć luz to jak raz wsiadłem w adidasach na moto wtedy byłem pewien ze jest luz. Moim zdaniem to taka konstrukcja. I patrząc z perspektywy yamahay r6 zbyt duże przejście między jedynką a luzem powoduje wypadanie biegu nr 2.
W sumie to mi mało kiedy przeszkadza ten luz bo mało kiedy sie zatrzymuje no chyba ze wyglebie Do tego chyba trzeba sie przyzwyczaić i nabrać wyczucia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 15:01, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
yeah dokładnie, ten typ tak ma,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:35, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ma i nie ma mi czasem wchodzi jak w masełko mentor moze zły olej lejesz i przy nizszych temp ma złą gęstosc. przez co ciezej wyczuc biegi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Nie 18:31, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
henio12323 - olej leję dobry bo jak motocykl rozgrzewam przed wyjazdem ok 10min to biegi wchodzą jak w masło. Mój motocykl jest poskładany z oryginalnych części ktm'a nie żałowałem kasy na części to i na płyny nie żałuję. Dla mnie luz to nie problem jak sie zatrzymuje na chwilkę gdzie wystarczy ze sprzęgło wcisnę nie muszę szukać luzu. A druga sprawa kwestia przyzwyczajenia. No i ktm to marka gdzie albo do sprzęgła i jego "grzechotania" przywykniesz albo musisz poszukać coś innego. I kolejna sprawa, że tylko nowy motocykl nie będzie przysparzał kłopotów więc jak kogoś stać niech kupi taki. Mnie tam cieszy jazda i nawet jak coś ze zepsuje bo mam frajdę z tego że mogę pogrzebać przy motocyklu który mi daje niezapomniane przeżycia. I albo lubisz motocross i "problemy" z motocyklem albo po prostu nie jest to dla "ciebie".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raflin137
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łdz/knz
|
Wysłany: Pon 22:13, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tak dla ciekawości, luz duzo łatwiej znaleźć wbijając 2 a potem delikatnie piętą pyknąć w duł. przynajmniej u mnie ten sposób jest dobry gdy silnik jest jeszcze nie rozgrzany.[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|