Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx 520 czasami ciezko pali na cieplym silniku
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adiss123456




Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koskie

PostWysłany: Sob 18:49, 11 Sty 2014    Temat postu: sx 520 czasami ciezko pali na cieplym silniku

Witam, mam pewien problem. Tydzien temu zakupilem sx 520 o przebiegu 100 moto godz. Z rana jak sie podejdzie rusze dwa razy manetka i pali od strzala, a jak sie zagrzeje czasami cos mu odwali i trzeba go kopac i kopac i nic. Tak jak dzisiaj 30 minut z malymi przerwami w lesie meczylem sie z odpaleniem. Co jest przyczyna? Czy moze to jest normalne w tych modelach. Zaznaczam ze raz pali ladnie raz nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 18:57, 11 Sty 2014    Temat postu:

hej
sprawdź luzy zaworowe, ustaw 0.10 na wszystkie
ciężko się go kopie? masz gaźnik z ciepłym paleniem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 18:57, 11 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystianpee




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 18:58, 11 Sty 2014    Temat postu:

świece sobie wymień zawory obejrzyj
mam 525 sx i na cieplym i na zimnym pali bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adiss123456




Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koskie

PostWysłany: Sob 19:02, 11 Sty 2014    Temat postu:

za bardzo nie wiem o co chodzi z tym cieplym paleniem,na zimnym wyciagam sanie i tyle a na cieplym juz nie. A jest taka opcja ze moge go zalac i przez to nie moge odpalic??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adiss123456




Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koskie

PostWysłany: Sob 19:05, 11 Sty 2014    Temat postu:

raz ciezko raz leko sie kopie, zalezy jak sie ustawi tlok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Sob 19:27, 11 Sty 2014    Temat postu:

Może źle go palisz?
Tłok powinien być lekko za GMP i wtedy but. Musisz palić bez gazu, zimny na ssaniu, ciepły bez ssania.
Gdy znowu będziesz miał taką sytuację, że nie chce odpalić, przechyl go na bok na kilka sekund, żeby poleciało paliwo z przelewu i wtedy spróbuj palić. Jeśli załapie to znaczy, że go zalewa, jeśli nie zapali to prawdopodobnie zawory ssące mają już za małe luzy. Zimny pali, a jak się zagrzeje to metal się rozszerza i luzy zaworowe jeszcze bardziej się zmniejszają stąd problemy z odpalaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adiss123456




Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koskie

PostWysłany: Sob 19:35, 11 Sty 2014    Temat postu:

ok dzieki jutro sprobuje tak jak piszesz i odezwe sie. Z gory dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 19:43, 11 Sty 2014    Temat postu:

IRO napisał:
Może źle go palisz?
Tłok powinien być lekko za GMP i wtedy but. .

nie trzeba ustawiać tłoka, tak sie robiło w lc4,
tu jest autodekompresator, jak się ciężko kopie to znaczy że zawory źle ustawione


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adiss123456




Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koskie

PostWysłany: Sob 19:55, 11 Sty 2014    Temat postu:

nie ustawialem nic kopniecie po kopnieciu i nic....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
irbis13




Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KOLNO

PostWysłany: Nie 18:57, 02 Lut 2014    Temat postu:

a jakie luzy zaworowe w sx450 2005r?,,,dopiero kupilem i staram sie powoli ogarnac 4t,,wczesniej byl 2t 250ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:19, 02 Lut 2014    Temat postu:

irbis13 napisał:
a jakie luzy zaworowe w sx450 2005r?,,,dopiero kupilem i staram sie powoli ogarnac 4t,,wczesniej byl 2t 250ccm


0.10 na wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 23:23, 02 Lut 2014    Temat postu:

ja bym jeszcze pokombinował z mieszanką jak nic innego nie będzie pomagało, u mnie zadziałało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 23:54, 03 Lut 2014    Temat postu:

Witam a czy sprawdzałeś iskrę w momencie problemu z odpaleniem.Mam takiego samego Kajtka jak go kupiłem też miałem problemy z odpalaniem ale to jest tylko kwestia wyczucia maszyny nieco pomogła wymiana świecy na nową.Co do odpalania trzymam go w pomieszczeniu gdzie temperatura jest około 10 stopni (obecnie) zapodaje ssanie noga na starter delikatny ruch do dołu mija wyczuwalny opór i kop maszyna od razu zaskakuje bez gazu.Na ciepłym silniku tylko mijam opór na kopce i strzał,spraw się komplikuje nieco przy wywrotce w tedy na koła odprężnik kopię z pięć razy i dopiero odpalam za trzecim ewentualnie piątym kopem silnik gada.Przy temperaturze 20 stopni paliłem go kopiąc delikatnie ze trzy razy i za czwartym z impetem po czym odpalał nie dotykając gazu. Smile może coś Ci się przyda z tych doświadczeń Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kam 19866
Gość






PostWysłany: Nie 19:52, 22 Cze 2014    Temat postu: problem z odpalaniem jak cieply

mam problem z palenem husaberga fe 550 2004r tylko jak cieply to kopie kopie i nic ale wkoncu zaskoczy jest strzal z rury i nastepny kop i gada
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 20:12, 22 Cze 2014    Temat postu: Re: problem z odpalaniem jak cieply

kam 19866 napisał:
mam problem z palenem husaberga fe 550 2004r tylko jak cieply to kopie kopie i nic ale wkoncu zaskoczy jest strzal z rury i nastepny kop i gada


ma za bogatą mieszankę, do regulacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin