|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Sob 18:49, 11 Sty 2014 Temat postu: sx 520 czasami ciezko pali na cieplym silniku |
|
|
Witam, mam pewien problem. Tydzien temu zakupilem sx 520 o przebiegu 100 moto godz. Z rana jak sie podejdzie rusze dwa razy manetka i pali od strzala, a jak sie zagrzeje czasami cos mu odwali i trzeba go kopac i kopac i nic. Tak jak dzisiaj 30 minut z malymi przerwami w lesie meczylem sie z odpaleniem. Co jest przyczyna? Czy moze to jest normalne w tych modelach. Zaznaczam ze raz pali ladnie raz nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 18:57, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
hej
sprawdź luzy zaworowe, ustaw 0.10 na wszystkie
ciężko się go kopie? masz gaźnik z ciepłym paleniem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 18:57, 11 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianpee
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 18:58, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
świece sobie wymień zawory obejrzyj
mam 525 sx i na cieplym i na zimnym pali bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Sob 19:02, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
za bardzo nie wiem o co chodzi z tym cieplym paleniem,na zimnym wyciagam sanie i tyle a na cieplym juz nie. A jest taka opcja ze moge go zalac i przez to nie moge odpalic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Sob 19:05, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
raz ciezko raz leko sie kopie, zalezy jak sie ustawi tlok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:27, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Może źle go palisz?
Tłok powinien być lekko za GMP i wtedy but. Musisz palić bez gazu, zimny na ssaniu, ciepły bez ssania.
Gdy znowu będziesz miał taką sytuację, że nie chce odpalić, przechyl go na bok na kilka sekund, żeby poleciało paliwo z przelewu i wtedy spróbuj palić. Jeśli załapie to znaczy, że go zalewa, jeśli nie zapali to prawdopodobnie zawory ssące mają już za małe luzy. Zimny pali, a jak się zagrzeje to metal się rozszerza i luzy zaworowe jeszcze bardziej się zmniejszają stąd problemy z odpalaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Sob 19:35, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ok dzieki jutro sprobuje tak jak piszesz i odezwe sie. Z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:43, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
IRO napisał: | Może źle go palisz?
Tłok powinien być lekko za GMP i wtedy but. . |
nie trzeba ustawiać tłoka, tak sie robiło w lc4,
tu jest autodekompresator, jak się ciężko kopie to znaczy że zawory źle ustawione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adiss123456
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koskie
|
Wysłany: Sob 19:55, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
nie ustawialem nic kopniecie po kopnieciu i nic....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
irbis13
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOLNO
|
Wysłany: Nie 18:57, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a jakie luzy zaworowe w sx450 2005r?,,,dopiero kupilem i staram sie powoli ogarnac 4t,,wczesniej byl 2t 250ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:19, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
irbis13 napisał: | a jakie luzy zaworowe w sx450 2005r?,,,dopiero kupilem i staram sie powoli ogarnac 4t,,wczesniej byl 2t 250ccm |
0.10 na wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 23:23, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym jeszcze pokombinował z mieszanką jak nic innego nie będzie pomagało, u mnie zadziałało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 23:54, 03 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Witam a czy sprawdzałeś iskrę w momencie problemu z odpaleniem.Mam takiego samego Kajtka jak go kupiłem też miałem problemy z odpalaniem ale to jest tylko kwestia wyczucia maszyny nieco pomogła wymiana świecy na nową.Co do odpalania trzymam go w pomieszczeniu gdzie temperatura jest około 10 stopni (obecnie) zapodaje ssanie noga na starter delikatny ruch do dołu mija wyczuwalny opór i kop maszyna od razu zaskakuje bez gazu.Na ciepłym silniku tylko mijam opór na kopce i strzał,spraw się komplikuje nieco przy wywrotce w tedy na koła odprężnik kopię z pięć razy i dopiero odpalam za trzecim ewentualnie piątym kopem silnik gada.Przy temperaturze 20 stopni paliłem go kopiąc delikatnie ze trzy razy i za czwartym z impetem po czym odpalał nie dotykając gazu. może coś Ci się przyda z tych doświadczeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kam 19866
Gość
|
Wysłany: Nie 19:52, 22 Cze 2014 Temat postu: problem z odpalaniem jak cieply |
|
|
mam problem z palenem husaberga fe 550 2004r tylko jak cieply to kopie kopie i nic ale wkoncu zaskoczy jest strzal z rury i nastepny kop i gada
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 20:12, 22 Cze 2014 Temat postu: Re: problem z odpalaniem jak cieply |
|
|
kam 19866 napisał: | mam problem z palenem husaberga fe 550 2004r tylko jak cieply to kopie kopie i nic ale wkoncu zaskoczy jest strzal z rury i nastepny kop i gada |
ma za bogatą mieszankę, do regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|