|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:16, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
tak, przy zębatce jest , najczęsciej zuzywa sie wycierając
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz3109
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:08, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem do firm co regenerują walki rozrzadu i mówili mi ze wałek w ktm jest juz dość mocno hartowany i jak by się chciało go napawać to był by już zbyt kruchy i jednym rozwiązaniem jest chrom Techniczny bądź nałożenie tulejki. Robił ktoś coś ? Gdzie?
Gość ogłasza się na allegro [link widoczny dla zalogowanych]
Dzwoniłem zapytać się na czym to polega to powiedział ze montuje specjalna tulejke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz3109
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:33, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Gość stoczył wałek , wprasował tulejke.
Glowice dałem do sprawdzenia szczelność zaworów, szczelność wody i wszystko git . Po składałemm wszystko po jeździłem olej był czysty ale teraz moto stało z 3 tygodni i odpalalem tylko od czasu do czasu i wczoraj zauważyłem ze juz w oleju jest woda :/ jedynie nie podobalo mi się jak oringi siedział na tej tulejce aluminiowej od strony zaworów. Będę musiał to rozkręcić i sprawdzić co tam jest grane , bo nigdzie indziej nie ma możliwości przedostawac się woda do oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:45, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
a sprawdziłes czy ten otworek odprowadzajacy płyn i olej jest drozny, moze koles zasilkonował tak jak ci pisałem wczesniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz3109
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:28, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Czysciłem ten kanalik , płyn jest czysty , w oleju tylko troche płynu , moze silnik dopiero sie wypłukał ? niby dwa razy go przepłukałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz3109
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:09, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Kupiłem ta cała tulejke aluminiowa , dwa simeringow i dwa oringi lecz jeden oringi jest mniejszy a drugi większy z tego co patrzyłem to ten wiekszy wkłada się przed tulejka a ten mniejszy na tulejke. Ale u mnie wygląda ze łożysko jesto jakieś 2 mm za daleko wcisniete i jest kanału o większej średnicy i ten duży oringi nic ni le uszczelni. Powinnem to łożysko cofnąć? Czy to tak powinno byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|