|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Śro 10:09, 08 Lut 2012 Temat postu: SX 525 03' vs. CRF 450 06' |
|
|
Witam, co byście polecili CRF 450 czy SX 525 ? Motocykl będzie używany w enduro, jak i SM, zakładam możliwość założenia świateł do obu i załatwienia dokumentów. Co byście wybrali zważywszy na awaryjność oraz częstotliwość serwisu, wiadomo waga crf na + (8 kg lżejsza) ale czy to się odczuje ? jak zawieszenie showa/WP co lepsze ?
Chodzi o te motocykle:
[link widoczny dla zalogowanych]
i
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o obiektywne porównanie, co do hondy są filmy z ostrego pałowania i to już działa na jej niekorzyść:
http://www.youtube.com/watch?v=RLM1Nx2XTfk
Może ktoś oglądał któryś z motocykli więc coś wie więcej na ich temat???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Śro 10:22, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak rzecz ma sie w CRF ale SX do SM nie bedzie za dobry bo skrzynia biegow ma 4 biegi (exc 6biegow) i duzo mniejszy alternator , wiec chcac pozakladac swiatla itp to nie wiem czy nie lepij rozejrzec sie za exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Śro 10:28, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko że exc to nie ten przedział cenowy (dostać coś zdrowego za 8-8500 to nie możliwe), a skrzynie wymienić to też raczej nie problem, póki co do wakacji by było śmigane tylko enduro. Jak dokładnie różni się zestopniowanie skrzyń skrzyń exc i sx ? SX ma długą 1 a reszta krótkie i czy na tej skrzyni da się osiągnąć taką samą prędkość wyjściową jak w EXC (6 biegów) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gardor
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 12:27, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ta CRF 450 to pięknie skatowana jest . Pisze nawet w aukcji tłok wymieniany 2 sezony temu . Tam podejrzewam że będzie piękna kicha w silniku i jak kupisz to władujesz się w według mnie w bombę , nie wiadomo jeszcze co z zawieszeniem i w ogóle to to palenie gumy ja pierdole.....
O KTM mało pisze w aukcji ale też mi wygląda na wyeksploatowany .Ciekawe jaki jest powód sprzedaży tego crossa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gardor dnia Śro 13:05, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 12:31, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Oba te motory nie sa warte uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 13:45, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Hehe nie mogę z takich kolesi jak ten od hondy. Koleś moto wykończył i sprzedaje. Kolejny palant jak ich mało. Połowa tej ceny tego motocykla to rocznik. Ja bym taką honde wziął za 3-4 tys po takim człowieku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:37, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w hondę bym się kompletnie nie pchał - chociażby ze względu na ten burnout.
w SX dołożysz 5ty bieg i masz enduro, co do przełożeń - w SX pociągniesz ok 90-110 km/h na 14x50, minusem w KTM jest zawias, chociaz w SX nie powinno byc tragedii,
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Śro 16:58, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tu masz exc w dobrej kasie [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Śro 17:13, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko że ten kat jest z wrocławia i trochę daleko więc nie bardzo ten SX ode mnie 25km i muszę go podjechać obejrzeć ale nie mogę się zebrać jakoś. SX po remoncie zrobione parę mth wszystkie stare części do wglądu, zobaczymy co z tego wyjdzie i co to warte, skłaniam się jakoś raczej do ktm-a jakoś mi lepiej pasuje mimo tych paru kilo więcej ale obczaję też tą crf chociaż się przejadę i zobaczę czy faktycznie dobita ostro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gardor
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 17:41, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Nie szkoda Ci kasy za paliwo za które musisz dojechać żeby oglądać CRF po tym co pokazane na filmiku i pisze w aukcji ten motor nie nadaje się do kupna to jest bomba zegarowa. A co jak kupisz ta honde bo koleś mocno z ceny zejdzie i będzie Ci się wydawać wszystko ok . A po paru dniach motor stanie i duże koszty naprawy a ty będziesz sobie pluł w brodę i się złościł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:17, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
calkowicie nie opłacalne te operacje, zwłaszcza z przerubkami sx na exc. dozbieraj troche i kup gotowe zarejstrowane exc a czy kupisz za 8 czy za 15 z zapewnienieami ze jest super to itak nigdy nie wiadomo co kupujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:50, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak cie nie stać na zakup... to pomyśl czy cie stac na utyrzymanie. rejestracja SXa jest bez sensu. to juz lepiej kupic EXC bez papierów i dokupic rame z papierami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Śro 22:19, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko że rama z papierami nie kosztuje 500 zł, Jedź po tego EXC [link widoczny dla zalogowanych]
Cena jest dobra, nwet jak byś miał zrobić duży remont po którym bedziesz jednak wiedział na czym latasz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raku dnia Śro 22:20, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:30, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
to ze w opisie jest exc nie znaczy ze motocykl ma dokumenty, jak jest zarejstrowany to cena jakotaka bo po sdjeciach widac ze wymeczony mocno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Śro 23:49, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, pojawiła się oferta, w moim zasięgu cenowym, exc 450 05' ale jest jedno ale korba do wymiany podobno zaczyna już lekko dawać o sobie znać i ogólnie moto jakieś zapuszczone opony łyse, skłaniałem się ku 525, 450 trochę mi nie pasi ze względu na krótszy przebieg między naprawczy spowodowany mniejszym skokiem tłoka i również mniejszym zakresem obrotów użytkowych. Co do przeróbki 450 na 525 to wystarczy wał (korba ta sama ?) i zestaw cylinder+tłok ? i już mamy 525 ? co do ktm to ta oferta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|