|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:45, 14 Maj 2019 Temat postu: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa |
|
|
Siema. Moto niedawno przestało palić, paliło tylko na ssaniu, potem przestało całkiem. Zajrzałem do zaworów, ssące podparte, musiałem już dąć najcieńsze płytki. Więc przy następnej regulacji raczej zrzucam głowicę żeby sprawdzić zawory i gniazda. Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth. Po regulacji dalej nie palił i wziąłem się za wtrysk. Po wyczyszczeniu zaczął palić i na ssaniu i bez ssania. Przy okazji sprawdziłem ciśnienie paliwa. Wpiąłem się miedzy wtrysk a pompę i wychodzi 2.8-2.9bara przy kręceniu. Serwisówka mówi 3.3-3.7. Czy zmieniać już pompę? Zastanawiam się, że to niskie ciśnienie mogło spowodować ubogą mieszankę i może przez to tak osiadły te zawory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 6:57, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
a serwisówka mówi o statycznym pomiarze ? 2.9 to nie duzo ale po odpaleniu silnika cisnienie moze byc większe spadki mogą byc przy kiepskiej pompie przy gwałtowych odkręceniach, wiec jak sie nie dławi to raczej cisnienie jest niskie ale jeszcze powinno działać
przy okazji jak sie bawisz, zdemontuj wtrysk wzbudź pompe i zobacz czy nie pojawia sie kropla na koncu wtryskiwacza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:46, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Kropla się nie pojawia. Ciśnienie sprawdzałem raz na wtrysku podłączonym pod instalację, raz na wyłączonym.
Serwisówka mówi o podłączeniu urządzenia diagnostycznego i włączenia trybu sprawdzania pompy paliwa, podlączenia się za pompą i dalej specjalnym wężykiem do baniaczka jakiegoś.
Sprawdzę jeszcze dziś z ciekawości na odpalonym silniku.
Tak pracuje teraz wtrysk: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:57, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
wlasnie o to chodzi ze ktm mierzy na wysokim wydatku pompe a nie statycznym pomiarze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 12:46, 15 Maj 2019 Temat postu: Re: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa |
|
|
LukAs napisał: | Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth. |
Nie odważyłbym się juz uruchamiać tego silnika bez wymiany zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:17, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Okazało się, że z 30-35mth temu zawory były tylko sprawdzane, a nie regulowane Nie wiem jakie miały wartości, ale i tak nieźle siadły.
Ciśnienie paliwa podczas pracy silnika to 3.5 bara, przy odkrecaniu manetki spada do 3.45 max.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 1:35, 21 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Właściciel stwierdził, że zrobi jedną jazdę na tym moto i wtedy sprawdziwmy luz zaworowy. Tak czy inaczej będą do zmiany. Tam jest wsadzony jakiś komp GET atheny. Można się połączyć z tym telefonem i wszystko modyfikować. Z tego co się dowiedziałem to moto ma pełny wydech atheny, komp do modyfikacji i jednocześnie seryjna mapa wgrana Więc mogło trochę chyba na za ubogiej mieszance wypalić jednak te zaworki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|