|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vito19
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zach-pom
|
Wysłany: Czw 21:49, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Spidi napisał: | Może za głęboko szukasz - świeca nowa? Co z przewodem do świecy? Może tam jest pies pogrzebany... |
Tu jest wszystko w porządku, oporności sprawdzone - w normie i nowa irydowa świeca, nic szukam dalej :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:15, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
ja po zimie tak miałem, aku niby dobrze kręciło ale nie odpalił, podładowałem aku i zapala, nie sprawdzałem wtedy żadnych napięć, a jak odpali, pochodzi , to na ciepłym pali dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vito19
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zach-pom
|
Wysłany: Sob 17:40, 13 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)
Z góry bardzo dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 14:42, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
vito19 napisał: | KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)
Z góry bardzo dziękuje |
przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:41, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:49, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany. |
nie nie, spadek o 2V nie do 2V
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 20:08, 14 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:29, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
vito19 napisał: | KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
Z góry bardzo dziękuje |
jeżeli chodzi o spadki o 2V a nie do 2V to jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vito19
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zach-pom
|
Wysłany: Wto 16:31, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | vito19 napisał: | KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)
Z góry bardzo dziękuje |
przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie |
Dzięki za pomiary, zauważyłem że na wolnych obrotach (w przeciągu 5 minut) napięcie na akumulatorze powoli rośnie do z 13,5V do 14 a nawet do 14,12V a jak dodam gazu od razu spada do 13,6-13,8V wymienię regulator i zobaczymy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:29, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie też rośnie tak do 14, póxniej jak dodaję to rośnie do 14.5max,(gdzieś przy 5000obrotów) i później spada tak do 13.8, czyli w sumie dużego przyrostu napięcia nie ma mięzy wolnymi obrotami a 5k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMEK M
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Wto 20:29, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TOMEK M dnia Wto 20:31, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vito19
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zach-pom
|
Wysłany: Czw 20:23, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
TOMEK M napisał: | Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło. |
I co pomogło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMEK M
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Czw 23:18, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
i du*a, pomogła regulacja gaźnika, bateria poszła do reklamacji bo na starej pali na dotyk. Według mnie za mała pojemność i na zimnym nie daje rady, sam prąd rozruchu nie styka, chyba za duży spadek napięcia i gubi iskre. Dam znać po reklamacji. Na ciepłym super,więc stawiam na regulację a jeśli nie skutkuje to baterie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 23:32, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
u mnie na tym nowym statorze z trail techu ładowanie takie same ja na zwykłym ,
ten silnik tak ma , jak na zimnym nie zapali po 5-10s kręcenia to póxniej jest problem, nawet nieduzy spadek napięcia na aku spowoduje za słabą iskrę, i mimo że rozrusznik nieby kręci jeszcze w miare ok to nie odpali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMEK M
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Pią 13:51, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, u dobrego mechanika dowiedziałem się jak go palić zimnego, po odkręceniu paliwa 2 strzały rolgazem i zaczynam kręcić i dopiero jak silnik ruszy wyciągam ssanie,'styknie
pół obrotu, tym sposobem pali na dotyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nunek1000
Dołączył: 13 Sie 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Barczewo
|
Wysłany: Sob 23:53, 17 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Odkopuję temat, dziwne sytuacje z tymi sxf, zmieniliśmy ze sprawnego moto do kolegi dosłownie wszystko magneto,stator,impulsator, cewkę,regulator,moduł,instalację i dalej brak iskry, przez kabelki do aku w motocyklu podpieliśmy aku od auta i nagle iskra wróciła. W czym tkrwi problem, aku nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|