Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SX kila pytan

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 18:18, 21 Maj 2015    Temat postu: SX kila pytan

Witam mam okazje kupic sx 450 z 2005 roku za dosc nie dłuze pieniadze co o nim powiecie .. wiadomo nie jest ideał tylko jest tego typu sprawa ze po ok 30 min zaczyna dymic ( bierze olej ?) co mogło by byc i czy warto sie w to pakowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 18:31, 21 Maj 2015    Temat postu:

mogą być tylko uszczelniacze (koszt 20pln /szt) albo tłok/pierścienie - koszt ok 600plna + uszczelka pod głowicą + robocizna , gorzej jeśli okaże się że cylek się kończy i nie dobierzesz selekcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 18:36, 21 Maj 2015    Temat postu:

sam tłok to jeszcze nie ma tragedii jak by sie okazał ale własnie nie wiem jak cylinder wyglada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:53, 21 Maj 2015    Temat postu:

sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 19:05, 21 Maj 2015    Temat postu:

no własnie i koszt przy okazji dlatego chciałem cos wiecej wiedziec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:21, 21 Maj 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice

można je zastąpić stalowymi, robiłem taką operację i jeżdziłem takim sprzętem - nic złego się nie działo,
co do cylka - są nawet selekcje D u niektórych producentów, tak że w sumie jest w czym wybierać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 19:32, 21 Maj 2015    Temat postu:

czyli co warto ryzykowac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:48, 21 Maj 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
hacker33 napisał:
sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice

można je zastąpić stalowymi, robiłem taką operację i jeżdziłem takim sprzętem - nic złego się nie działo,
co do cylka - są nawet selekcje D u niektórych producentów, tak że w sumie jest w czym wybierać Wink


i dochodzimy do tego, że po kupnie do wymiany wszystko oprócz karterówSmile
selekcja D na nikasilu - chyba ciężko to osiągnąć

Zawory, sprężyny, łańcuszek itd. jakieś 1500 + robocizna
Tłok 600zł
Korbowód 600zł
Łożyska 500zł
Uszczelki 500zł

no i pytanie co z cylindrem?
może jest wbita tuleja? to nikasil odpada


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 19:49, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 19:52, 21 Maj 2015    Temat postu:

no dokładnie nigdy nie wiadomo co jest grane czasem ktos mówi ze igła taa igła to bedzie jak sam sobie zrobie to wtedy wiem co mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:08, 21 Maj 2015    Temat postu:

no dokładnie tylko, że często koszt remontu jest równy lub wyższy temu ile dałeś za sam motocykl

bo widzisz, że remont silnika to minimum 1000zł a najczęściej jakieś 3000zł
do tego oleje, płyny, napęd, klocki, a to ślizg, a to rolka, a to inna mała śrubka, pierdołka i masz 1000zł za coś czego nawet nie widać i już masz 4000zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Sob 11:28, 23 Maj 2015    Temat postu:

Tak jak u mnie mialbyc tylko gaznik do regulacji a wyszlo ze zawory mialem do wymiany,pompa.wody do regeneracji,pokrywa sprzegla byla krzywa i ciekl olej i wiele innych pierdol a miala byc tylko ta jedna rzecz.
Podsumowujac nie pakuj sie w jakas padaczke,bo motocykl bedzie wiecej stal niz jezdzil chociaz nie wiem na ile ten pan wycenil motocykl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Sob 11:30, 23 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin