|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4sor
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:55, 15 Wrz 2015 Temat postu: sx250 2002r przesiadka z crf450 |
|
|
Witam,
Możecie powiedzieć mi co myslicie o przesiadce z crf450 na 2502t(juz nie koniecznie sx) robił ktoś taki manewr? Nie zawiodę się mocowo(moc niby ta sama ale inaczej ja oddaja)? Na crf nie miałem jakoś zbyt dużego problemu z opanowaniem mocy wkoncu to 4t jest latwiejsze od 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 10:22, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy od tego gdzie chcesz jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4sor
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:28, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
tam gdzie crf'a czyli jakies wypady enduro(las, drogi polne, podjazdy), od czasu do czasu tor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 10:45, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
SX na tor nadaje się idealnie natomiast na jakieś dłuższe wypady i jazda po długich prostych (przelotówki las/pola) raczej odpada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4sor
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:31, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
a teraz jeszcze spalanie w 2-talcie 250 jak z tym w koncu jest jedni pisza pali jak smok inni 250 pali mniej od 125(w co zabardzo nie wierze ) bo w 450 4t zauważyłem, ze na spalaniu można naprawde różnie wyjść zależy jak wysoko kręcisz(nie masz narzucone jak w 2t ze trzeba krecic wysoko) i jak dobierasz sobie biegi(a ze jest mocny dół to jest troche opcji) jakbyś mógł jakos porównac do crf 450 albo chociaz 125 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 20:59, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o spalanie to to przy jeździe enduro, jakieś kłody, las 2T pali tak samo jak 4T. Pić dużo zaczyna na przelotówkach gdzie mu się dużo odkręca. Ogólnie 2T lżejsze i poręczniejsze i tam gdzie 4T już się gotuje 2T dopiero się rozgrzewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|