|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pelikson
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 10:49, 30 Maj 2014 Temat postu: SX250 muli bez ssania |
|
|
Witam,
Panowie mam mały problemik z SXem 250 2T 2004 rok, otóż został zrobiony kompletny remoncik ( nowy nicasil , tłok, łożyska itd itd ), maszyna odpaliła od drugiego kopa , na ssaniu pięknie chodzi nie gasnie , wkręca się elegancko. Tylko gdy wyłącze ssanie chodzi mam wrażenie, dopóki mu paliwa w gaźniku starczy i gaśnie. Jeśli bede go trzymał na wysokich obrotach to bedzie chodził. Podczas jazdy gdy wyłącze ssanie i jadę to jest ok ale gdy się zatrzymam obroty spadną , zamuli i zgaśnie. Mam wykręconą śrubkę od powietrza o 1,5 obrotu, koloru świecy jeszcze nie sprawdzałem ale co tu sprawdzać jak więcej próbowałem go na ssaniu więc bedzie na 90% mokra/czarna. Czy źle wyregulowany zawór wydechowy może mieć na to wpływ? Chyba, że mam coś w gaźniku powalone. W czasie remontu był wyciągnięty , przedmuchany i na oko wydawało się wszystko ok z nim. Macie może jakiś tutorial jak porządnie wyregulować gaźniczek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:48, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
raczej gaźnik, skoro na ssaniu jest ok cyzli ma na ssaniu odpowiedni skład mieszanki, jak wyłączasz ssanie to zubażasz aż gaśnie wiec moto potrzebuje paliwa, wczesniej chodził normalnie ? nie bawiłes sie poziomem paliwa w komorze pływakowej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pelikson
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 12:56, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nic się nie bawiłem w komorze pływakowej, tylko odkręciłem pokrywę przedmuchałem wszystko wyczyściłem i złożyłem. Co tam mogło pójść nie tak?
Jezdził normalnie tylko nie mogłem złapać wolnych obrotów, nie reagował na podkręcanie śrubą od przepustnicy i zacząłem coś tam sie bawić składem mieszanki i wtedy sie pokićkało. Więc podejrzewam, że tu leży wina. Skoro ma za mało paliwa bez ssania to może skręcić mu powietrza?
Edit:
ewentualnie może poleciłbyś kogoś w lublinie kto by się tego podjął?
Co myślisz o serwisie KTM? ogarniają?
Edit2:
rozebrałem gaźnik i moim oczom ukazało się coś dziwnego, cała komora pływakowa jest w jakimś zielonym nalocie, podejrzewam że to ma wpływ na dziwną pracę KTMa , pomoczy się to troche i spróbuje to wyczyścić i zobaczymy co to da.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pelikson dnia Pią 14:29, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:23, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
w ktmie gaźniki spoko ogarniają, ogarniają też dobrą na to cene
wyczysc dimerem, na chwile rozcięczonym i dobrze pod wodą spłucz, ja tym czyszcze teraz gaźniki i daje rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pelikson
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 12:30, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Okej , spróbuje jeszcze dimerem, bo przyznam że wczorajsze moczenie i czyszczenie szczoteczką mało dało
Słuchaj mam jeszcze pytanie bo zdziwiła mnie dysza w gaźniku, główna dysza jest ok przeczyściłem wydmuchałem itd. 'przelot' jest, wykręciłem też drugą mniejszą dyszę zakończoną jakby takim rozpylaczem czy czymś w tym rodzaju w każdym bądź razie nie ma ona wogole przelotu , próbowałem ją przepychać igłą i nic, staje w jednym miejscu i koniec. Ani z jednej ani z drugiej strony nie moge jej ruszyc, tak ona ma wygladac? Na chłopski rozum powinien byc jakis przelot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 13:12, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jest to dysza gdzie jest napisane np. 50 to musi być drożna-na końcu z wieloma dziureczkami......
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Sob 13:13, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pelikson
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 16:49, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie o tą dysze mi chodzi.
Wymłem całość w dimerze, jest lepiej ale jeszcze nie to co powinno być.
Muszę albo wymienić tą dysze albo ją spróbować moczyć przez noc, może puści.
EDIT:
Sytuacja opanowana KTM odżył , przebiłem tą małą dysze gwozdziem i młotkiem , teraz zapiernicza aż miło jeszcze tylko skład mieszanki wyregulowac i wiooo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pelikson dnia Sob 19:02, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 19:47, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wiesz z tymi gwoździami to bym uważał bo rozkalibrujesz sobie dysze i będzie wtedy kłopot z ustawieniem gaziorka.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pelikson
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 18:45, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem, jutro będzie u mnie nówka dysza, tylko tak ją przebiłem gwoździem, żeby sprawdzić czy to jest tego wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|