|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek1512
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:18, 12 Mar 2012 Temat postu: sx250 układ napędowy |
|
|
witam mam pytanie jak powinien byc naciągnięty łańcuch w sx250 ile cm i w którym miejscu to zmierzyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 15:39, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
8-10mm odstęp miedzy wahaczem a łańcuchem jak się zaczyna dolny ślizg na wahaczu przed silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 19:57, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
maciek napisał: | 8-10mm odstęp miedzy wahaczem a łańcuchem jak się zaczyna dolny ślizg na wahaczu przed silnikiem |
na końcu ślizgacza górnego powinna być wys ok 2-3 palców, czyli ok 4-5cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek1512
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:27, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale trzeba uniesc go do gory i wtedy zmierzyc czy jak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:36, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
motor na podstawke koło tylne ma zwisac nad ziemią
ok 1cm ma byc luz na końcu ślizgu na dole między wahaczem a łańcuchem (gdy łańcuch sobie luźno wisi poprostu dociskasz go w strone wahacza i sprawdzasz jaki masz odstep )
poza tym w serwisówce jest to lądnie pokazane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 15:40, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:00, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
po tej calej operacji naciagania łancucha postaw moto na koła i siadz na siedzeniu jak najbardziej dociazajac tyl i tak siedzac sprawdz naciag łancucha, powinien miec wtedy minimalny luz a nie napiety jak struna, przeprowadz ta operacje tez w kilku połozeniach tylnego koła bo czasami zebatka moze miec bicie, albo lancuch moze byc nie równo wyciagniety wtedy trzeba wybrac moment w którym jest najbardziej napiety i ewentualnie doregulowac.
Jak naped bedzie za mocno naciadniety szybko strzeli łzysko na wałku zdawczym, łozyska w kole no i sam napet szybciej sie zuzyje.
Wiec ja zawsze sprawdzam naciag pod swoim obciazeniem, dla mnie jest to pewniejsze i bardziej precyzyjne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|