|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kompot
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Pią 21:02, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no pewno komplet nowych 150zyla a za to 15 tylko troche pracy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:05, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
hehe a pomyslałeś o czymś takim jak grubość ? i szczelność? materiał musi byc odpowiedni. w przeciwnym razie np woda będzie sie przesączała i pomału szła na silnik. kilka mth i mozesz miec korbe wywaloną. a w karterach mozesz miec nieodpowiedni luz osiowy stosując uszczelkę o nieodpowiedniej grubości. zadna oszczędnosc... 150 to są groszowe sprawy przy serwisie wyczynowego 2T. a masz pewność że nic nie bedzie ciekło. o ile dobrze przygotujesz powierzchnie i odpowiednio skręcisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kompot
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Pią 21:16, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zaryzykuję.. znajomy składał na takich uszczelkach yz250 2004r i nic się nie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kompot
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Sob 22:54, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
cały dzisiejszy dzień poświęciłem swojej pomarańczy, troszke sie działo i chce się pochwalić swoimi efektami pracy.. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 16:13, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak bd naprawiał gwint? są specjalne sprężynki do naprawy gwintów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:11, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kompot
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Nie 22:46, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
gwint tak, naprawie na sprężynce. U siebie musiałem dać podwójną uszczelke pod cyl. aby było po dokręceniu równo, filmik fajny wszystko pokazane tak jak ma być..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 17:03, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Takie pomiary dotyczą jedynie silników 2T?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:41, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: |
Takie pomiary dotyczą jedynie silników 2T? |
Wątpię.
Każdy silnik ma swoją serwisówkę i podane swoje zalecenia, tolerancje itd.
W mniejszych silnikach 2T KTM ma wymiar nie 0,0mm tylko np. -1mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kompot
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Pon 20:22, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no więc tak, wszystko złożone ładnie pięknie [link widoczny dla zalogowanych], kacik zagadał od kopa po złożeniu... teraz mam kilka pytań:
-jaki olej do skrzyni...
-jaki płyn do sprzegła Magura, słyszałem że leją LHM...?? oryginalny troche za drogi.. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:02, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Sprzęt widać po kimś kto dbał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Pią 11:03, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi jaki ja mogę mieć jak zdemontowałem głowice i tłok wystawał powyżej cylka a uszczelka jakaś jest.
Jak myślisz założyć na czysto bez uszczelki i pierścieni zmierzyć i wtedy mi pokaże grubość uszczelki??
Wiem ze dokręcając głowice uszczelkę lekko sprasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:51, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Raczej robi się to metodą prób i błędów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kompot
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Pią 16:18, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tak jak hacker mówi, jak jedna za mało to dołóż drugą wszystko skręć i sprawdź, jak dwie za mało to dołóż trzecią i sprawdzaj. Można też inaczej pokombinować kupując specjalny materiał na uszczelki (klingeryt).. jest on sprzedawany w różnych grubościach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|