Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx380 problemy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 16:43, 28 Sty 2013    Temat postu: sx380 problemy

Witam, jestem tu nowy i chciałem się przywitać. kilka miesięcy temu udało mi się zakupić w bardzo okazyjnej cenie SX-a 380 z 2000r. Motor na początku (przez dwa miesiące) sprawował się elegancko palił jeździł nie gasł nie przerywał wszystko ok aż do czasu...Sad w powrotnej drodze do domu strasznie zaczną dymić (masakra, za mną nic nie było widać) więc spokojnie dojechałem do dom. Teraz pytanie co to może być....???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 17:48, 28 Sty 2013    Temat postu:

w 2T jedyna opcja dymienia to uszkodzony uszczelniacz na wale po prawej stronie, bierze olej ze skrzyni i sobie kopci Very Happy xle ustawiony gaźnik też powoduje kopcenie, ale tylko przy mocno dodawanym gazie i to lekki dymek czarny. ew jeszcze moze jakiegos syfu nalałeś do baku ? jaki olej mieszałeś z paliwkiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 19:21, 28 Sty 2013    Temat postu:

do mieszanki używam Mobila Extra 2t Semi Synthetic, dosłownie przed chwilą odkręciłem dekiel od sprzęgła.. złapałem za wał a tu uuu luzy(góra dół) jak z jednej strony tak i od strony zapłonu i tymi luzami wywaliło uszczelniacz i brał olej, więc do wymiany łożyska i uszczelniacze. Jutro silnik idzie na stół, oby nic więcej nie wyszło...:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:25, 28 Sty 2013    Temat postu:

olej moim zdaniem troche słaby do takiego moto, lałbym jakiegos pełnego syntetyka. ipone samurai np. no własnie zwykle przez luzy idzie uszczelnaicz i sobie ssie Very Happy także rób od razu generalke bo szkoda rozbierać silnika dla samych 2 łozysk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 20:18, 28 Sty 2013    Temat postu:

nom... na generalke narazie brak kapuchy, silnik 2T prosty do roboty tak że można się bawić w rozpoławianie jak coś innego klapnie..Smile jutro się okaże, ale nie spodziewam się rewelacji... jak bedzie lipa to moto bedzie czekać na przypływ gotówki..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:31, 28 Sty 2013    Temat postu:

no tak, tylko że silnik generalnie kazdy remont źle znosi, moim zdaniem jak juz rozpoławiac, to minimum wymiana wszystkich łozysk i uszczelniaczy, dla spokoju wymienił bym też korbowód i dół miał praktycznie na dłuzszy czas gotowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 20:55, 28 Sty 2013    Temat postu:

masz racje łozyska i uszczelniacze to sobie wszystkie wymienie:) a korba jak kupowałem moto była ledwie co zmieniona, + to co ja zrobiłem to może z 30mth, będę dobrych myśli..Smile[/img]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 15:56, 31 Sty 2013    Temat postu:

A skąd wiesz że korba była ledwo co wymieniona?
Ktoś wymienił korbę a nie wymienił łożysk i uszczelniaczy? Tym bardziej że uszczelniacze i łożyska przy koszcie samego korbowodu to bardzo nie wiele.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Czw 20:40, 31 Sty 2013    Temat postu:

Witam.
Koledzy nie zakładam nowego tematu. Problem w 450sx 05r. moto dopala i gaśnie sytuacja powtarza się trzy,cztery razy po czym odpala i chodzi normalnie, na ciepłym silniku wszystko ok. Dodam jeszcze że zawory regulowane, gaźnik wyczyszczony....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kavka450sx dnia Czw 20:45, 31 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:21, 01 Lut 2013    Temat postu:

ze ssaniem odpalasz czy bez?
mozesz sprobowac zwiekszyc obroty jałowe i/lub wykrecic srube mieszanki i palic bez ssania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Pią 16:04, 01 Lut 2013    Temat postu:

odpalam ze ssaniem kolego, śrubę od obrotów mam trochę podkręconą kolego tak jak mówisz....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kavka450sx dnia Pią 16:08, 01 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pią 19:46, 01 Lut 2013    Temat postu:

przy zakupie była stara korba do wglądu i opakowanie po niej (oryginalne KTM) i tym się sugerowałem. Silniczek rozebrałem i powyciągałem wszystkie łozyska, korba ma tylko delikatny luz na boki ..Smile cała reszta wygląda ok, tłok selekcja B

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:25, 01 Lut 2013    Temat postu:

haha chcesz to ci moge dać w korby do ktma 525, i kilka tłoków - i co zasugferujesz się że ja tyle wymieniałem. albo kiedy wymieniałem Very Happy jak nie ma papiera z datą wymiany czy paragonu/faktury na zakup z datą to te częsci to tylko zbieracze kurzu na półce i nie wiele mówią. fakt mówią o tym że pewnie cos zostało wymienione. ale czy 10 mth temu czy 100 mth to juz niestety sie nie dowiesz na oko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pią 20:50, 01 Lut 2013    Temat postu:

jakby korba miała 100 mth to pewnie wyglądała by [link widoczny dla zalogowanych] Very Happy taki żart Wink , [link widoczny dla zalogowanych] z dzisiaj, jutro jade po łozyska i składamy..Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:58, 01 Lut 2013    Temat postu:

proszę cię tylko nie mów że chcesz te uszczelki zakładac do silnika oO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin