Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx525/ 2006r Problem z sprzęgłem po awarii.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 13:49, 09 Kwi 2016    Temat postu:

MotoPirate napisał:
Opony ogarnięte to teraz silnik gaśnie na niskich ,,Ave KTM!''


ustaw śrubę mieszanki w/g serwisówki (2 obroty wstecz od max wkręcenia),
jak nie pomoże spróbuj go wyregulować w/g manuala ,
zobacz też czy śrubka trzymająca karetkę przepustnicy jest dokręcona (jak ściągniesz górę gaźnika to ta na 'krzyżak') jak jest luźna to może dławić moto,
a jak schodzi z obrotów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:19, 12 Maj 2016    Temat postu:

Kiedy silnik się rozgrzał obroty obroty zaczynały wariować po czym silnik gasł. Przed rozgrzaniem silnik pracował równo. Ustawiłem mieszankę według manuala, na górnej pokrywie brakowało jednej z śrub mocujących(mógł tamtędy brać lewe powietrze). Poprawiłem uszczelke i dokręciłem jak trzeba, po tym silnik przestał gasnąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:33, 29 Maj 2016    Temat postu:

Bez tworzenia drugiego tematu mam kolejne pytanie. Jakie są różnice między sx525 a exc525 prócz skrzyni? Ostatnio zwątpiłem czy mój sx to faktycznie sx. Najczęściej jeżdze po torze u mnie maksymalnie na 3 biegu czasem w terenie to dało sie wrzucić tą 4. Ostatnio na otwartym terenie coś dziwnie wskoczyła 4 no to poprawie, pózniej redukcja za redukcją i tak coś więcej tych redukcji. Jeszcze raz wpadam na prostą a tu po 4, 5 i 6 i takie kurw... nie wieże. Z tego że rzadko jestem gdzieś gdzie można sie tak rozpędzić nawet nie wiedziałem że moto ma o dwa biegi więcej. W papierach sprawdzane jeszcze raz sx525 mod 03 , teraz pytanie czy to sx z skrzynią 6stką czy exc z papierami na sx...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:21, 29 Maj 2016    Temat postu:

podaj VIN , SX nie miał 6 biegów,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:54, 29 Maj 2016    Temat postu:

VBKMXM4363M***** czyli 520 sx,rfs

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotoPirate dnia Nie 22:25, 29 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:00, 30 Maj 2016    Temat postu:

Troszkę śmieszne - jadę sobie jadę a tu naglę kilka biegów więcej hehe:)
To nie sprawdzałeś ile ma motocykl biegów podczas kupna?

Oprócz skrzyni biegów to również brak oświetlenia (bardzo okrojona elektryka) inny stator, magneto i pokrywa. Inne są również moduły zapłonowe - więc to już możesz sprawdzić bez rozkręcania.
Gaźnik FCR39 vs FCR41 - też można sczytać.
Inne są też rozmiary kół 18" vs 19"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 8:06, 30 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:55, 30 Maj 2016    Temat postu:

No głupia sprawa , przy kupnie była mowa o 4biegach bo to przecież sx. Jazda testowa na parkingu i nawet nie sprawdzałem ilości biegów wielokrotnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 8:57, 30 Maj 2016    Temat postu:

wydech masz przelot? może ktoś dołożył tryby od excka,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:13, 30 Maj 2016    Temat postu:

przelot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:37, 31 Maj 2016    Temat postu:

Ktoś musiał dokładać tryby bo oprócz dodatkowych biegów reszta to fabryczny sx. A co ma wydech do tego? te roczniki miały identyczny układ wydechowy sx i exc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:06, 01 Cze 2016    Temat postu:

Tłumik w sx jest przelotowy a w exc nie. Na tłumiku od exc będzie znaczek E2 lub E4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin