|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 13:49, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
MotoPirate napisał: | Opony ogarnięte to teraz silnik gaśnie na niskich ,,Ave KTM!'' |
ustaw śrubę mieszanki w/g serwisówki (2 obroty wstecz od max wkręcenia),
jak nie pomoże spróbuj go wyregulować w/g manuala ,
zobacz też czy śrubka trzymająca karetkę przepustnicy jest dokręcona (jak ściągniesz górę gaźnika to ta na 'krzyżak') jak jest luźna to może dławić moto,
a jak schodzi z obrotów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoPirate
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:19, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kiedy silnik się rozgrzał obroty obroty zaczynały wariować po czym silnik gasł. Przed rozgrzaniem silnik pracował równo. Ustawiłem mieszankę według manuala, na górnej pokrywie brakowało jednej z śrub mocujących(mógł tamtędy brać lewe powietrze). Poprawiłem uszczelke i dokręciłem jak trzeba, po tym silnik przestał gasnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoPirate
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:33, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Bez tworzenia drugiego tematu mam kolejne pytanie. Jakie są różnice między sx525 a exc525 prócz skrzyni? Ostatnio zwątpiłem czy mój sx to faktycznie sx. Najczęściej jeżdze po torze u mnie maksymalnie na 3 biegu czasem w terenie to dało sie wrzucić tą 4. Ostatnio na otwartym terenie coś dziwnie wskoczyła 4 no to poprawie, pózniej redukcja za redukcją i tak coś więcej tych redukcji. Jeszcze raz wpadam na prostą a tu po 4, 5 i 6 i takie kurw... nie wieże. Z tego że rzadko jestem gdzieś gdzie można sie tak rozpędzić nawet nie wiedziałem że moto ma o dwa biegi więcej. W papierach sprawdzane jeszcze raz sx525 mod 03 , teraz pytanie czy to sx z skrzynią 6stką czy exc z papierami na sx...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:21, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
podaj VIN , SX nie miał 6 biegów,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoPirate
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:54, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
VBKMXM4363M***** czyli 520 sx,rfs
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MotoPirate dnia Nie 22:25, 29 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 8:00, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Troszkę śmieszne - jadę sobie jadę a tu naglę kilka biegów więcej hehe:)
To nie sprawdzałeś ile ma motocykl biegów podczas kupna?
Oprócz skrzyni biegów to również brak oświetlenia (bardzo okrojona elektryka) inny stator, magneto i pokrywa. Inne są również moduły zapłonowe - więc to już możesz sprawdzić bez rozkręcania.
Gaźnik FCR39 vs FCR41 - też można sczytać.
Inne są też rozmiary kół 18" vs 19"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 8:06, 30 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoPirate
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:55, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No głupia sprawa , przy kupnie była mowa o 4biegach bo to przecież sx. Jazda testowa na parkingu i nawet nie sprawdzałem ilości biegów wielokrotnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 8:57, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
wydech masz przelot? może ktoś dołożył tryby od excka,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoPirate
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:13, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
przelot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoPirate
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:37, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś musiał dokładać tryby bo oprócz dodatkowych biegów reszta to fabryczny sx. A co ma wydech do tego? te roczniki miały identyczny układ wydechowy sx i exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:06, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tłumik w sx jest przelotowy a w exc nie. Na tłumiku od exc będzie znaczek E2 lub E4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|