Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx525/ 2006r Problem z sprzęgłem po awarii.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:56, 09 Lut 2016    Temat postu: sx525/ 2006r Problem z sprzęgłem po awarii.

Podczas jazdy po polach pękła piasta w moim sx525, przy okazji łańcuch wyrwał odpowietrznik od sprzęgła w dolnej części układu, tuż przy zębatce.

Wstawiłem koło wymieniłem odpowietrznik, przy okazji wymieniłem olej hydrauliczny w układzie sprzęgła według serwisówki. Po naprawie wciskam klamkę , wpinam bieg a sprzęgło dalej trzyma. Wogóle nie wysprzęgla , wydaje się że zapowietrzone nie jest bo klamka dobrze chodzi.

Po prostu koniec sprzęgła? Z góry dzieki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:05, 09 Lut 2016    Temat postu:

zapowietrzone działało by w drugą strone -tak jakby go nie było....

u ciebie wychodzi tak że sprzegło jest ciągle wcisnięte. pobaw sie regulacją przy klamce na początku uszczelka jest pod wysprzęglikiem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:16, 09 Lut 2016    Temat postu:

Właśnie jest tak jakby go w ogóle nie było. Przykład-chce przeprowadzić moto na biegu, wrzucam bieg oczywiście stoi, no to wciskam sprzęgło i nic zero reakcji. Nie wysprzęgla tak jakby tarcze sprzęgła były cały czas z ciśnięte.


Regulacja przy klamce nie pomaga, uszczelki na odpowietrzniku jeśli o to chodzi nie ma. Można dać miedzianą ale tam wycieku nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 21:30, 09 Lut 2016    Temat postu:

Czyli sprzęgło działa, a nie działa wysprzęglik, a więc masz zapowietrzone. O odpowietrzaniu sprzęgła było już tyyyyle tematów, że spokojnie na jakiś trafisz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:41, 09 Lut 2016    Temat postu:

jak pchasz moto zgaszone na sprzęgle to nie musi sie wysprzeglać. mój w pelni sprawny nie puszcza w 100%. sprawdzaj na odpalonym moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:43, 10 Lut 2016    Temat postu:

Układ odpowietrzony jak trzeba,nic nie pomogło. Nie sprawdzałem na odpalonym , nie chce zapalić. Man nadzieje że tylko świeca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 17:09, 10 Lut 2016    Temat postu:

MotoPirate napisał:
Układ odpowietrzony jak trzeba,nic nie pomogło. Nie sprawdzałem na odpalonym , nie chce zapalić. Man nadzieje że tylko świeca.


No to na zgaszonym i znimnym to normalne, że tarczki się nie rozklejają Wink Odpal i dopiero sprawdzaj sprzęgło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:34, 06 Mar 2016    Temat postu:

Po odpaleniu wszystko gra, kilka minut i sprzęgło puściło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:48, 17 Mar 2016    Temat postu:

Korzystając z tematu jakiego ciśnienia używacie przy jezdzie enduro, u mnie kamieniste tereny. Szukam optymalnego ciśnienia tak żeby nie miotało na podjazdach a opony mocno nie obrywały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 18:55, 17 Mar 2016    Temat postu:

MotoPirate napisał:
Korzystając z tematu jakiego ciśnienia używacie przy jezdzie enduro, u mnie kamieniste tereny. Szukam optymalnego ciśnienia tak żeby nie miotało na podjazdach a opony mocno nie obrywały.

zależy od opony, 0.5-0.7 powinno być ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:46, 17 Mar 2016    Temat postu:

Tylna Dunlop geomax, a na przodzie coś chińskiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:14, 17 Mar 2016    Temat postu:

tego geomaxa to wyrzuć najdalej jak się da żebyś go więcej nie widział Razz
na tył do endurzenia tylko opona 140/80 soft /mid soft - Mitas EF07 - żółty albo zielony pasek, Metzeler Six Days Extreme M+S Soft , albo M+S jak chcesz trochę twardszą , Jeszcze Mitas C-18 żółty albo Mitas 754 Extreme są ok, na przód mitas EF-08 alb c-18 zielony pasek

jak masz dużo kamieni szukaj miękkich opon - będzie trakcja, co do trwałośći 20-30mth dobrej jazdy będziesz miał, później gorzej, z 525SX to ciężko opony zaoszczędzić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:25, 23 Mar 2016    Temat postu:

Na przód poszła mitas c-17, geomax na razie zostaje. Próbowałem różne ciśnienia opon, geomax na 1.3 bar daje rade na podjazdach. Przód 1.5 i przestaje nosić przy większych prędkościach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 21:35, 23 Mar 2016    Temat postu:

MotoPirate napisał:
geomax na 1.3 bar daje rade na podjazdach. Przód 1.5 i przestaje nosić przy większych prędkościach.


spróbuj niższe wartości, zacznij od 0.9 przód i tył, powyżej 1.0 jeździ się po prostu źle, tzn można ale po co się męczyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoPirate




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:56, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Opony ogarnięte to teraz silnik gaśnie na niskich ,,Ave KTM!''

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin