Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF 350

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciekkkk.1990




Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:55, 15 Gru 2014    Temat postu: SXF 350

Mam pytanie po ilu mth wymieniamy tłok i korbę w sxf 350 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 23:40, 15 Gru 2014    Temat postu:

Jak ucieknie poza wymiar graniczny dolny tłok a korbę jak dostanie za dużych luzów wzdłużnych i poprzecznych.Ściągnij sobie fiszkę i zobacz jest tam podane po ilu motogodzinach trzeba ewentualnie sprawdzić wymiary i luzy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:39, 16 Gru 2014    Temat postu:

dokładnie najlepiej to pomiar. znam ziomka co 150 mth nawinął i nic nie robił jeszcze. ale czy juz musi czy nie - ciezko powiedziec. duzo zalezy też od jazdy, dbania, oleju itp itd. ale rozbieżność jest spora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:54, 16 Gru 2014    Temat postu:

350 jest mozno wysilona wiec mysle ze przy 150 mth trzeba pomiezyc tłok cylinder, jeszcze zalezy jak jak jezdzisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 17:30, 16 Gru 2014    Temat postu:

Nie prościej poprostu wymienić i mieć spokój?
Po co gdybać, bawić sie w pomiary i ryzykować przyspieszone zużycie cylindra jak można wymienić i spać spokojnie?!

Ostatnio na jakimś innym forum była podobna debata, która zaczęła się od tego jak to miłośnicy Husabergów FE570 rozpływali się nad ich pancerniścią i ponad przeciętną trwałością.
Strasznie podobało mi się podsumowanie jednego z kolegów, który stwierdził że "w PL przeciąganie interwałów dużych serwisów(małych i dużych remontów) urosło już niemal do rangi sportu narodowego"!
Coś w tym jest bo faktycznie co słyszę albo czytam jak to ludzie prześcigają się ile kto na jednym tłoku albo korbie zrobił.
OK, jednemu się uda, drugiemu również... ale piątemu czy szóstemu już niekoniecznie.
Potem już tylko zostaje płacz i zgrzytanie zębów jak coś grubszego klęknie tyle że tym już nikt się potem nie chwali bo przecież moto trzeba zreanimować i jakoś się go pozbyć... Wink

Skoro producent założył jakąś częstotliwość wymian pewnych elementów tzn. że dla świętego spokoju warto się tego trzymać bi nie bierze się to z powietrza. Nawet biroąc pod uwagę fakt, że każdy producent zakłada pewne rezerwy wytrzymałościowe to te rezerwy będą miały maksymalnie 20-30% a nie 50-80% i dotyczy to wszystkich części. Kupując wyczynowy sprzęt trzeba się liczyć, że serwis jestwymagający a koszta eksploatacji stosunkowo wysokie. Zawsze można kupić DRZta i wmawiać sobie i wszystkim, że wcale nie jest to taki ciężki i słaby kondon... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Wto 18:30, 16 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:50, 16 Gru 2014    Temat postu:

W 350 sxf tłok i łańcuszek rozrządu należało by zmienić co ok 100 mth przy amatorskiej jeździe (tyle jest też wg manuala)korba powinna 2x tyle wytrzymać. Przy ostrej jeździe tłok co 50 mth.. zawodnicy potrafią "skończyć" korbowód po 50 mth

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin