|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 18:15, 11 Wrz 2017 Temat postu: sxf 350 2012 Selekcje tłoków |
|
|
Panowie jak to jest ,fabryka sxf 350 z 2012 roku wypuszczała na tłoku z selekcją B ? Dzwoniłem niedawno do pierwszego właściciela o tak mi mówił, jak to jest w końcu ? Proszę podpowiedźcie
zapytam jeszcze, czy wysprzeglanie zaraz po wcisnięciu jest odpowiednie,nie powinno być przy połowie wcisniecia ,ino zaraz po muśnięciu klamki ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niewiadow dnia Pon 18:21, 11 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 19:43, 11 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Wychodziły i za A jak i z B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 20:21, 11 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dlaczego tak wychodziły, różnice w grubości wykonania nicasilu w fabryce ?
Warto brać z cylindrem Athena ,stan świetny co widać na zdj ,koleś mówił ,że nie zalano oleju i zatarł sie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:57, 12 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
grubosc nicasilu jest pewnie taka sama - chociaż tez jest rózna ( juz niezaleznie od selekcji ) po prostu tak im wyszłow fabryce - mierza dobierają tłok i tyle.
i tak fabryczne cylindry są na luźnym pasowaniu, wiec praktycznie kazdy cylinder jakbys sam sobie zmierzył ( mówie o nowym w nowym motocyklu) to bys dał wiekszy tłok. ktm wypuszcza luxne pasowanie, bo nie wiadomo czy moto bedzie miał zawodnik czy amator, zawodnik jak zrobic za ciasno to zarznie sprzeta.
takze nie ma sie czym martwić ze jest od razu selekcja B bo nicasilu moze byc grubiej niz przy selekcji A tylko ze bedziesz wsadzał tłoki wyzszych selekcji..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|