|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateooo
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:21, 05 Lis 2017 Temat postu: Sxf 450 2008 Regulacja luzu zaworowego ? |
|
|
Witam wszystkich, jestem od niedawna posiadaczem Ktm sxf 450 2008 rok silnik Rf4. Pojeździłem troche i od niedawna mam wrażenie jakbym słyszał stukot zaworów:/ Wszystko ok trzeba sprawdzić luzy, lecz nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Jeślij chodzi o mechanikę to nie ma z tym problemu mam narzędzia i troszkę już porobiłem w mechanice dużo grzebania w TT 600S ale z tego co się dowiedziałem tutaj sytuacja ma się inaczej ponieważ są płytki nigdy jeszcze nie miałem z tym styczności dlatego nie chciał bym czegoś źle zrobić.
Wiecie gdzie znajdę jakoś fajnie to opisane jak się z tym uporać ? a może ktoś tutaj z forum pomoże i w skrócie opisze jak to zrobić bedę wdzięczny.
Zawory chce na pewno sobie sprawdzić, ale nie jestem do końca pewien czy to one akurat hałasują :/ Wydobywa się on prawdopodobnie z góry silnika jest to takie "rzegotanie" czy może to być wina pierścieni tłokowych a może coś innego ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:23, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
czołem, serwisówkę ściągniesz u mnie na stronie,(2009 450 sxf repair manual - silnk ten sam co w 2008) wszystko będzie opisane krok po kroku,
hałasowac może dużo rzeczy, ale napewno nie pierścienie, słychać na wolnych obrotach czy cały czas?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:02, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
w skrócie - prosze bardzo - procedura ustawiania zaworów jak zwykle serwis to opiosuje, mierzysz luz, jak jest ok to ok, jak nie to wyciagasz płytke i doliczasz do niej tak zeby luz był odpowiedni. zakładasz płytke skręcasz i tyle. mozna i trzeba dla pewnosci jeszcze raz sprawdzic czy jest ok. serwisówka wszystko opisuje, czesto są całe tabelki nawet, zmierzony luz, zmierzona płytka - iw tabelce sie odczytuje jaka płytka powinna być
przy okazji posprawdzaj czy nie ma jakis widocznych uszkodzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateooo
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:58, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Dziekuje bardzo za odpowiedz milo
Ok serwisowke sobie pobiore i bede kombinowal a powiedzcie mi czy cos wiecie na temat tych silnikow ktm z tych rocznikow silnik RF4 bo jakos bardzo malo opini i informacji jest u wujka google:)
Jeslij chodzi o halas to wydobywa sie on nawet na wolnych obrotach. Nie wiem czemu ale jakos wydaje mi sieze wydobywa sie on z okolic rozrusznika ? Czy to mozliwe ? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:30, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
a po co ci te opinie ? lepiej bedziesz spał w nocy czy jak ? masz motocykl to chyba sam mozesz sobie zaopiniować czy jest dla ciebie ok czy nie..
silnik jak silnik, odpala jeździ wybucha jak trzeba
wszystki jest mozliwe - ale co jest przyczyną to ciezko powiedziec. można by wróżyc z fusów - ale już późno i kawy nie bede parzył na noc...
jak moto swiezo kupiłeś to znajac zwłaszcza polskie realia trzeba by silnik rozebrac i go posprawdzac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:31, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
silniki rf4 są dobre jak się o nie dba - wskazane częste zmiany oleju (8-10mth) i inspekcja pomp olejowych (co ok 100mth),
miałem moto z tym silnikiem , zrobiłem 500mth bez problemów.
co do dzwięku - w takich silnikach ciężko powiedziec co i gdzie dzwoni czy klekocze, nagraj film może coś wymyślimy,
a jak wciskasz sprzęgło to cichnie czy tak samo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateooo
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:38, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Jak wciskam sprzęgło to dalej jest to samo Jutro postaram się nagrać filmik i może coś uda się starym wyjadaczom wyłapać heh Henio wiesz tak po prostu pytam bo jakoś bardzo przed zakupem się nie interesowałem opiniami tylko swoimi przekonaniami A teraz po prostu postanowiłem coś poczytać i jakoś mało. Ja osobiście wychodzę z przekonania, że jak dbasz tak masz i wiele razy się to już u mnie sprawdziło, tym bardziej że jazda amatorska Szkoda że na forum nie ma jakiś fajnie opisanych stronek z "polecenia" z częściami do ktm właśnie Chyba że ja nie zauważyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|