|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:03, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
czyli zostaje tylko dekompresator bo zębatkę przerzucaliśmy kila razy między wałkami i za każdym razem było tak samo tzn. na starym wałku odpalał na nowym już niekoniecznie; więc to można wykluczyć. Teraz pytanie się nasuwa jak sprawdzić ten dekompresator bo odbija normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:37, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tak sie składa ze tez mam sxf 450 2010 przerabialem temat odpalania. winowajcą byl autodekompresator na wałku wydechowym. Ten cypelek byl minimalnie starty i jak najezdzał na łapę z popychacza zaworu to w polowie spadał z niego i nie potrafił zmniejszyc kompresji i moto nie bylo w stanie odpalić. Na pych za kazdym razem odpalał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:19, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
a jak ustawialiscie ta zebatke ? ona jest na ztozku bez zadnego klina czy wielowypustu, macie blokade do wałków ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:42, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
nie nie mam blokady do wałków. Wałek jest jedynie na stożku; niestety nie dysponuję blokadą wałka rozrządu więc ustawiałem wałek równolegle do płaszczyzny głowicy (te wycięcie na wałku) lekko dokręcałem wałek w motocyklu a potem wałek wędrował do imadła pomiędzy wkładki z poliamidu i dokręcony, tu na pewno błędu nie popełniłem bo zmieniałem kilka razy zębatkę między starym a nowym wałkiem i za każdym razem to samo. W poniedziałek jadę sprawdzić ten dekompresator (to co wspominał goof3r) bo to już jest jedyna rzecz która pozostała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:55, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
wystarczy nie caly 1mm zdartego dekompresatora i juz sa problemy z odpalaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:10, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
tylko pytanie czy na nowym wałku motocykl ma problem z przełamaniem kompresji czy kreci ''luzno'' i nie odpala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|