|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommy222
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 9:42, 03 Lis 2016 Temat postu: SXF450 08+ |
|
|
Witam!
Stoję właśnie przed zakupem crossidla przeznaczonego wyłącznie pod trening na torze. W wyborze waham się pomiędzy 250 2t (powrót do 2T, obecnie YZ450F), a 450 i w tym wypadku tylko i włącznie KTM ze względu na guziczek Pytanie tylko na co zwracać uwagę, który rok ewentualnie ominąć (budżet na chwilę obecną mocno okrojony, więc nie ma mowy o nówce czy prawie nówce)
Za wszystkie sugestie z góry dziękuje!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 10:15, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
brat od pięciu lat ma sxf450 08. Nigdy nic złego się nie działo. Zrobił raz generalny remont (tłok, korba, łożyska na wale itp.) i śmiga do dziś.
Ma fabryczny napinacz rozrządu, pompa oleju też śmiga (krążą legendy, że padają).
Jeżeli nie chcesz żeby zaskoczył Cię akumulator to od razu wymień go na litowo-jonowy. Dużo mniejsza masa, dużo wolniej się rozładowuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 11:26, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
mój były XCF/SXF z tym silnikiem ma na liczniku 500mth - żadnych większych problemów nie miałem, ale dobre aku to podstawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommy222
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 11:48, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Wiadomo, podstawowe rzeczy typu akumulator, oleje itd. od razu do wymiany A jakieś duże różnice silnikowe nastąpiły pomiędzy wersją z gaźnikiem, a wtryskiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 12:43, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
tak, silnik na wtrysku to całkiem inna bajka, nowa konstrukcja, płynniejsze oddawanie mocy, wtrysk w SXF 450 szedł od roku 2013, (lub wersja Factory 2012)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|