|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Pon 9:13, 03 Gru 2012 Temat postu: SXS 540 2005 - co powiecie na temat tego modelu? |
|
|
Witam,
czy miał ktoś styczność z tym moto? Pytam bo u mnie w okolicy pojawił się taki moto i nie ukrywam, że mam chęci przesiąść się z mojego 450EXC.
Tylko nigdzie nie mogę znaleźć żadnych specyfikacji (waga, moc) czy opinii (żywotność podzespołów, awaryjność, eksploatacja, dostępność części).
Egzemplarz w miarę wiarygodny, bo mój znajomy zna właściciela tego moto i zapewniał, że wszystko powinno być ok (robiona góra silnika).
Oczywiście pojadę do niego i wypytam co i jak, ale zanim to zrobię chciał bym nabyć nieco informacji - na co zwrócić uwagę, co może być newralgicznym punktem tego modelu itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 15:29, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Dostępność części powinna być ok, bo widzę ten model w fiszkach w KTM.
Cześći większość prawdopodbnie będą pasować od 525.
pomóc może Ci ten temat [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:58, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
to jest to samo co 525 tylko porozwiercane, powzmacniane itp. cylek wiekszy spoko wszystko dostepne w cenach praktycznie identycznych jak standardowy zestaw. wada jest brak zamienników wiec uszczelki tłok itp wszystko oryginał. danych technicznych producent nie podaje, gdzies wyczytałem ze koło 65 koni komus wyszło na sport wydechu i cylku 540 wsadzonym do zwykłego 525 ( oczywiscie plus modyfikacje gaxnika itp itd ) zywotnosc podzespołow na pewno nizsza, wiadomo im wiecej wycisniesz mocy tym mniejsza zywotnosc. a o ile ciezko mi powiedziec ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:07, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
sxs poza silnikiem miał seryjnie wiekszosc gratów z powerparts czyli półki kute, lepsze lagi najczesciej anodowane na czarno, tylny amor z regulacja szybkiego i wolnego odbicia, inne koła, inne zaciski hamulcowe p/t i wiele innych poerdół. jednym słowem najbardziej wypasiona wersja crossa cos podobnego jak sixdays w enduro ale w sixdaysach nie wiele było powergratów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Pon 21:38, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki panowie za pomocne wypowiedzi.
Teraz się zastanawawiam, czy nie lepiej kupić 525 i po prostu tą różnicę za oryginalne części silnika (które prędzej czy później i tak będę zmuszony kupić) dokupić sobie parę gratów z PP.
wójo napisał: | [...]inne zaciski hamulcowe p/t [...] |
a wiesz coś więcej na ten temat? tzn. czy np. nie są to przypadkiem części pochdzące z LC4? Pytam, bo gdybym mimo wszystko skusił sie na 540, to fajnie było by wiedzieć gdzie/jak ewentualnie szukac części, bo np. w InerCarsie mają do tego modelu świecę zap. i klamki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:34, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
zobacz sobie w katalogu powerpartsa które czesci szły do sxs, zacisk przynajmniej tylny nie pasuje do lc4.
Po co kupowac moto i puzniej szukac czesci, przeciez zaciski sie z reguły nie psuja, czesci eksploatacyjne dostaniejsz tak samo jak innych katów, moze byc problem z tłokami w zamienniku.
Najczesciej te katy sxs sa wyjezdzone i czesto rozgrabione z co nie których ciekawych gratów.
No i do enduro srednio nadaje sie ten model.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:36, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
a czemu miały byc z LC4 xd ?
wejdź sobie na ktm.com i popatrz co to sa powerparstsy. zobacz jakie są zaciski, itp. t nie są ani z lc4 ani z zadnego innego modelu KTMa, to sa czesci powerparts montowane tylko w SXS, six daysach i róznych limitowanych wersjach, lub za dopłata przy zakupie nowego moto. zaciski do 525 były z 525
częsci szukasz w serwisie KTMa, prosto od producenta taniej nie znajdziesz. larsson to ewentualny pośrednik, a zamawiajac częsci w serwisie KTMa paczka idzie prosto z Austrii. a takie bajery jak włąsnie swiece klamki to są zamienniki ktore kupisz na allegro, i innych portalach.
elementy silnikowe, zawieszenia itp tylko serwis KTMa ( no do zawieszenia np uszczelnaicze mogą byc uniwersalne i zewnetrzne firmy moga klepac zamienniki wtedy mogą byc dostepne )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|