|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 23:28, 09 Sty 2016 Temat postu: Tylny amortyzator |
|
|
Witam
Czy do starej budy podejdzie nowszy tylny amortyzator mowa o roczniku 2002 amor to 2010 w górę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 0:08, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, amor na pds'ie podejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:59, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pasuje ale ten nowszy jest dłuższy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:52, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
szaman kupuj najprostrzego wtryska i bedziesz zadowolony bez zadnych kombinacji z serii. Przemysl tez czy te wszystkie kombinacje sa opłacalne w dosyc leciwym juz motocyklu.
Jesli chodzi o amorki to były róznice w długosciach i chyba były tez róznice w odległosciach miedzy osia wahacza a mocowaniem dolnym pds. Wymiary te sie nie pokrywały w modelach z przed 2007r a modelami pózniejszymi. Oczywiscie bedzie to pracowac po dobraniu odpowiedniej sprezyny setingu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 16:42, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info
A więc tak gdybym był na stałe w kraju to na pewno bujał bym się 530 lub 500.Na obecną chwilę w Irlandii dostać 500 w SX lub EXC to pojawia się jedna sztuka na rok,musiał bym coś kupić w Anglii czy pewniaka w kraju i go tu przytargać.Wersje enduro musiał bym zarejestrować co wiąże się z dodatkowym przeglądem(import)
Co do zawieszenia to CS2 mam praktycznie dogadane,takie zawieszenie mogę przełożyć do nowszego bez problemu
Tą opcję z tylnym amorem usłyszałem od osoby zajmującej się tuningiem zawieszeń aby nabyć nowsze i je zrobić pod siebie tylko właśnie zastanawiałem się czy będzie to plug and pley.Zaznaczam że będzie robiony setting i przodu i tyłu,więc jak coś w przyszłości będę mógł je wykorzystać jak coś.A maszyna leciwa nie powiem kupiłem go dość okazyjnie,myślałem nad czymś młodszym ale w ostateczności postawiłem na starą szkołę,co prawda był styrany życiem
A oto perełka z Irlandii
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Śro 23:24, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 0:14, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A więc tak
Dostałem propozycję kupna gotowego tylnego amora wystarczy tylko dobrać sprężynę pod kierowcę:
Może być też opcja z górną głowicą taką jaka jest w amortyzatorze z linku ale cena drastycznie wzrasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
I teraz pytanko,która opcja będzie lepsza?Jak dla mnie to:
Kupno amora z linku i zrobienie serwisu plus seting konkretnie pod siebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 20:11, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie
Nie chciałem zakładać nowego tematu,jak wygląda sprawa ze sprężynami do tylnego amora WP?Z tego co patrzyłem na ktmsklep jak do mojego rocznika są sprężyny o długości 260mm i 250mm.U mnie siedziała o długości 260mm,z tego co sprawdzałem pod swoją wagę musiał bym kupić o długości 250mm.Pytanko jest czy można je zamiennie stosować do amortyzatora?Z tego co patrzyłem to gwintu jest wystarczająco aby ustawić sag.Ktoś robił taki manewr.
Sugestie mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:18, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mozna je zamiennie stosowac, poprostu nie których parametrów nie masz dostepnych w sprezynach o długosci 260mm. Tez sie zastanawiałem nad tym bo u mnie siedzi łasnie sprezyna 250 ale po rozmowie z serwisem okazało sie ze jest to jak najbardziej dopuszczalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:56, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
a ja w 525 miałem odwrotnie - dłuzszą spręzyne jakos znacznej róznicy nie odczułem. tylko "regulacja" nie była w połowie tylko blizej góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|