Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Urwany zawór wydechowy 450SX "05 :/
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haski87
Gość






PostWysłany: Pią 21:36, 09 Gru 2011    Temat postu: Urwany zawór wydechowy 450SX "05 :/

Problem taki jak w temacie.. sieczka w cylinrze! Miał któś może podobny przypadek? Macie jakieś porady lub kontakty do ludzu, którzy zajmują się nicasilowaniem, posiadają częśći itp? Na potrzebę wstawię zdjęcia a żeby się pochwalić Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:00, 11 Gru 2011    Temat postu:

norma jak sie czegos nie dopilnuje Very Happy jak drugi zawór ? wrzuc foto. zazwyczaj jak sie urywa to dolot. ale moze ktos dolot wczesniej wymieniał. częsci jest pod dostatkiem Wink tylko zalezy czego szukasz oryginałów, zamienników, chinczyków żeby złozył i jakos odpalił..... jc mam dojscie do nicasilu 1000 zł w holandii jeżdzą na tym czołowi Lubelscy zawodnicy quadcrossu, gość ręczy głową za nicasil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Pon 22:27, 19 Gru 2011    Temat postu:

siema. koledzy da się jakoś sprawdzić bez rozbierania góry silnika ile jeszcze zostało zaworów, w jakim są stanie??? czy jest jakiś konkretny przebieg i trzeba go się trzymać???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:37, 19 Gru 2011    Temat postu:

kavka450sx napisał:
siema. koledzy da się jakoś sprawdzić bez rozbierania góry silnika ile jeszcze zostało zaworów, w jakim są stanie??? czy jest jakiś konkretny przebieg i trzeba go się trzymać???


da się
przez okienka do regulacji zaworów
cytat od fachowca (z forum.motox.pl)
Cytat:
3 awaria WAŻNE przez która wybucha 99% tych typów silnika i zawsze winny jest uzytkownik
kapelusz spręzyny zaworowej (ten ktory trzyma zabezpieczenia zaworu) dotyka dzwigienki zaworowej powstaje mikropekniecie ... potem peka zawor wpada do srodka i pol silnika idzie sie jeb......
POWÓD zuzyte zawory które osiadajac w gniezdzie wysuwaja sie do gory i powoduja ze kapelusz zabezpieczajacy spezyne zaw od gory zaczyna bic po dzwigience
wsun szczelinomierz miedzy rant tej podkladki na sprezynie zaworowej i dzwigienke zaworową
jeśli nie wejdzie tylko mniej niz 0,15-0,20 zawory sie juz konczą
koniecznie sprawdz tez czy kapelusze nie posiadaja uszkodzen mechanicznych rys otarc itd itp
sprawdz tez dolna podkladke pod sprezyna zaworowa nie powinna miec przebarwien ani rys

bezwzglednie zmieniac sprezyny i zabezpieczenia zaworów przy montazu nowych zaworów
wielu idiotów zostawia stare sprezyny a potem sie dziwia czemu sie zepsuło
sprezyna jak sie zuzyje moze peknac i kaplica wtedy....

do zaworów stalowych stosujemy sprezyny podwojne od modeli 00-03
do tytanowych pojedyncze stożkowe


spokojnie mozna stosowac zawory stalowe w nowszych rocznikach zamiast tytanów sa o wiele tansze (komplet okolo 570-580zl)
silnik odrobine mniej agresywnie wkreca ale przy 450 czy 525 dla normlnego uzytkownika bedzie znikoma roznica

sprezyna kompletna z podkladkami itd bez zabezpieczen zaworu koztuja okolo 70-80 zl wiec bez dramatu



pełny post:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Pon 22:52, 19 Gru 2011    Temat postu:

czyli na maksymalnie wykręconej dzwigience trzeba sprawdzać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 23:02, 19 Gru 2011    Temat postu:

nie na rozkręconej regulacji. tylko na zwykłej. zreszta czy rozkręcona czy nie to i tak pomiar bedzie taki sam. ( oczywiscie mierzy sie gdy zawór nie jest podparty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Pon 23:23, 19 Gru 2011    Temat postu:

nie rozumie jak to sprawdzić???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 0:03, 20 Gru 2011    Temat postu:

ustawiasz zawory tak jakbys chciał je regulować ( nie musisz ustawiac GMP) i sprawdzasz szczeline między dźwigienką a kapeluszem, jak zdejmiesz dekielki to będziesz wiedział o co chodzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:25, 20 Gru 2011    Temat postu:

dokładnie. prosciej byc nie moze. odkręcasz dekielki rewizyjne, i widzisz dzwigienke i widzisz spręzyne zaworową która od góry jest osłonietą kapeluszem. i między dzwigienką a kapeluszem jest jakis tam luz. im bardziej zuzyty zestaw tym ten luz jest mniejszy i w skrajnych przypadkach dzwigienka moze spotkac sie z tym kapeluszem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 0:06, 21 Gru 2011    Temat postu:

no dobra a jak wykręcę dzwigienkę na max (bo ostatnio regulowałem) no to mam tam jeszcze luzu od pyty???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 0:20, 21 Gru 2011    Temat postu:

henio12323 napisał:
dokładnie. prosciej byc nie moze. odkręcasz dekielki rewizyjne, i widzisz dzwigienke i widzisz spręzyne zaworową która od góry jest osłonietą kapeluszem. i między dzwigienką a kapeluszem jest jakis tam luz. im bardziej zuzyty zestaw tym ten luz jest mniejszy i w skrajnych przypadkach dzwigienka moze spotkac sie z tym kapeluszem



no dobra a jak ja ten luz wyreguluje i go trochę zwiększę bo jeszcze jest regulacja???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 12:00, 21 Gru 2011    Temat postu:

myśl o czym piszesz Smile
przeciez to jest sposób na sprawdzanie stopnia zuzycia zaworów. jezeli luz jest za mały - musisz wymienic zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:07, 21 Gru 2011    Temat postu:

proponuje oddać moto do serwisu i to tez takiego gdzie maja pojecie o tych modelach bo widzę ze sam nacudujesz i tylko szkód większych narobisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavka450sx




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Czw 23:59, 22 Gru 2011    Temat postu:

aaa już chyba łapię o co chodzi. Kapelusz uderzy rantem o dzwigienke jak zawory wpadną w gniazda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 2:18, 23 Gru 2011    Temat postu:

kavka450sx napisał:
aaa już chyba łapię o co chodzi. Kapelusz uderzy rantem o dzwigienke jak zawory wpadną w gniazda


prawie dokładnie tak Smile

w sumie to dzwigienka walnie w kapelusz, ale własnie przez to że zawory będą zbyt głęboko w gniazdach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin