|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haski87
Gość
|
Wysłany: Pią 21:36, 09 Gru 2011 Temat postu: Urwany zawór wydechowy 450SX "05 :/ |
|
|
Problem taki jak w temacie.. sieczka w cylinrze! Miał któś może podobny przypadek? Macie jakieś porady lub kontakty do ludzu, którzy zajmują się nicasilowaniem, posiadają częśći itp? Na potrzebę wstawię zdjęcia a żeby się pochwalić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:00, 11 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
norma jak sie czegos nie dopilnuje jak drugi zawór ? wrzuc foto. zazwyczaj jak sie urywa to dolot. ale moze ktos dolot wczesniej wymieniał. częsci jest pod dostatkiem tylko zalezy czego szukasz oryginałów, zamienników, chinczyków żeby złozył i jakos odpalił..... jc mam dojscie do nicasilu 1000 zł w holandii jeżdzą na tym czołowi Lubelscy zawodnicy quadcrossu, gość ręczy głową za nicasil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kavka450sx
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pon 22:27, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
siema. koledzy da się jakoś sprawdzić bez rozbierania góry silnika ile jeszcze zostało zaworów, w jakim są stanie??? czy jest jakiś konkretny przebieg i trzeba go się trzymać???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:37, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
kavka450sx napisał: | siema. koledzy da się jakoś sprawdzić bez rozbierania góry silnika ile jeszcze zostało zaworów, w jakim są stanie??? czy jest jakiś konkretny przebieg i trzeba go się trzymać??? |
da się
przez okienka do regulacji zaworów
cytat od fachowca (z forum.motox.pl)
Cytat: | 3 awaria WAŻNE przez która wybucha 99% tych typów silnika i zawsze winny jest uzytkownik
kapelusz spręzyny zaworowej (ten ktory trzyma zabezpieczenia zaworu) dotyka dzwigienki zaworowej powstaje mikropekniecie ... potem peka zawor wpada do srodka i pol silnika idzie sie jeb......
POWÓD zuzyte zawory które osiadajac w gniezdzie wysuwaja sie do gory i powoduja ze kapelusz zabezpieczajacy spezyne zaw od gory zaczyna bic po dzwigience
wsun szczelinomierz miedzy rant tej podkladki na sprezynie zaworowej i dzwigienke zaworową
jeśli nie wejdzie tylko mniej niz 0,15-0,20 zawory sie juz konczą
koniecznie sprawdz tez czy kapelusze nie posiadaja uszkodzen mechanicznych rys otarc itd itp
sprawdz tez dolna podkladke pod sprezyna zaworowa nie powinna miec przebarwien ani rys
bezwzglednie zmieniac sprezyny i zabezpieczenia zaworów przy montazu nowych zaworów
wielu idiotów zostawia stare sprezyny a potem sie dziwia czemu sie zepsuło
sprezyna jak sie zuzyje moze peknac i kaplica wtedy....
do zaworów stalowych stosujemy sprezyny podwojne od modeli 00-03
do tytanowych pojedyncze stożkowe
spokojnie mozna stosowac zawory stalowe w nowszych rocznikach zamiast tytanów sa o wiele tansze (komplet okolo 570-580zl)
silnik odrobine mniej agresywnie wkreca ale przy 450 czy 525 dla normlnego uzytkownika bedzie znikoma roznica
sprezyna kompletna z podkladkami itd bez zabezpieczen zaworu koztuja okolo 70-80 zl wiec bez dramatu |
pełny post:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kavka450sx
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pon 22:52, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
czyli na maksymalnie wykręconej dzwigience trzeba sprawdzać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:02, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie na rozkręconej regulacji. tylko na zwykłej. zreszta czy rozkręcona czy nie to i tak pomiar bedzie taki sam. ( oczywiscie mierzy sie gdy zawór nie jest podparty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kavka450sx
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pon 23:23, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie rozumie jak to sprawdzić???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 0:03, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ustawiasz zawory tak jakbys chciał je regulować ( nie musisz ustawiac GMP) i sprawdzasz szczeline między dźwigienką a kapeluszem, jak zdejmiesz dekielki to będziesz wiedział o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:25, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie. prosciej byc nie moze. odkręcasz dekielki rewizyjne, i widzisz dzwigienke i widzisz spręzyne zaworową która od góry jest osłonietą kapeluszem. i między dzwigienką a kapeluszem jest jakis tam luz. im bardziej zuzyty zestaw tym ten luz jest mniejszy i w skrajnych przypadkach dzwigienka moze spotkac sie z tym kapeluszem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kavka450sx
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 0:06, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
no dobra a jak wykręcę dzwigienkę na max (bo ostatnio regulowałem) no to mam tam jeszcze luzu od pyty???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kavka450sx
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 0:20, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | dokładnie. prosciej byc nie moze. odkręcasz dekielki rewizyjne, i widzisz dzwigienke i widzisz spręzyne zaworową która od góry jest osłonietą kapeluszem. i między dzwigienką a kapeluszem jest jakis tam luz. im bardziej zuzyty zestaw tym ten luz jest mniejszy i w skrajnych przypadkach dzwigienka moze spotkac sie z tym kapeluszem |
no dobra a jak ja ten luz wyreguluje i go trochę zwiększę bo jeszcze jest regulacja???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 12:00, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
myśl o czym piszesz
przeciez to jest sposób na sprawdzanie stopnia zuzycia zaworów. jezeli luz jest za mały - musisz wymienic zawory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:07, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
proponuje oddać moto do serwisu i to tez takiego gdzie maja pojecie o tych modelach bo widzę ze sam nacudujesz i tylko szkód większych narobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kavka450sx
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Czw 23:59, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
aaa już chyba łapię o co chodzi. Kapelusz uderzy rantem o dzwigienke jak zawory wpadną w gniazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 2:18, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
kavka450sx napisał: | aaa już chyba łapię o co chodzi. Kapelusz uderzy rantem o dzwigienke jak zawory wpadną w gniazda |
prawie dokładnie tak
w sumie to dzwigienka walnie w kapelusz, ale własnie przez to że zawory będą zbyt głęboko w gniazdach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|