|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek287
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:47, 16 Cze 2016 Temat postu: wałek kopki |
|
|
mam takie pytania dużo rozkrecania jest przy zmainie wałka kopki?
mam ktm sx 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 13:54, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Zdejmujesz pokrywę sprzęgła i cały kosz zewnętrzny (całe sprzęgło), chyba nic więcej, na pewno nic poważnego.
Bez filozofii.
Oczywiście przy skręcaniu obowiązkowo klucz dynamometryczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek287
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:09, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
mówisz ze bez klucza nie ma co sie brac za to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 14:43, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No ciężko bez kluczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek287
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:46, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
ale mówie ze bez kluczna dynamometrycznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 15:02, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Klucz będzie niezbędny do przykręcenia całego kosza i tarcz.
Resztę można by olać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek287
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:10, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
to zbytnio chyba nie ma co tam źle skrecić? bo chyba sam sie za to zabiore
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 16:57, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Z tym dynamometrycznym to koledzy dobrze piszą. Uważaj przy skręcaniu żeby nie zerwać gwintów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 17:25, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Zerwanie gwintów to jedno.
Drugie to nierównomierne dociągnięcie śrub dociskających tarcze.
Nie wiem jak jest w praktyce, tzn. jak bardzo trzeba nierównomiernie przykręcić te 5 śrub żeby tarcze nierównomiernie przylegały.
Trzecie, że nie każdy wie ile to jest 120Nm bez klucza, bo z taką siłą jeżeli dobrze pamiętam trzeba dokręcić kosz. O skutkach odkręcenia nie będę nawet pisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 18:31, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dodatkowo przy tych 120 Nm jest chyba lewy gwint (o ile dobrze pamiętam).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 19:22, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dobrze pamiętasz
Dlaczego w ogóle chcesz wyciągać wałek kickstartera?
Nie wiem co trzeba robić żeby go zajechać.
Sprawdź czy nie wyrobił się wieloklin na kickstarterze.
Kiedyś mialem taką sytuacje i już prawie wykręcałem pokrywę sprzegla, a problem był w wieloklinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 11:03, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie problem jest taki gdy kupiłem moto zbytnio sie nie znałem i była pospawana kopka wieloklin z wałkiem a ostatnio spaw puscił i teraz musze to zrobic bo jedynie odpalać moge na popych teraz no ale cóż nie chce robić fuszery jak inni wole zrobic tak jak ma byc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek287
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:04, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie problem jest taki gdy kupiłem moto zbytnio sie nie znałem i była pospawana kopka wieloklin z wałkiem a ostatnio spaw puscił i teraz musze to zrobic bo jedynie odpalać moge na popych teraz no ale cóż nie chce robić fuszery jak inni wole zrobic tak jak ma byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 0:35, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Widzę że co niektórzy techniki inżynieryjne z marki Romet i WSK przenoszą na KTM-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Nie 7:39, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
młotek, przecinak, spawarka, drut i izolacja pamiętne czasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|