Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Woda w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 11:54, 20 Mar 2016    Temat postu: Woda w silniku

Witam.Jak zdiagnozowac czy poszła uszczelka pod głowicą czy to od pompy wody?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 11:58, 20 Mar 2016    Temat postu:

odpal motocykl
odkręć korek od chłodnicy, jak pojawią się bąbelki to poszła uszczelka pod głowicą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:59, 20 Mar 2016    Temat postu:

Ubytek płyny, wzrost poziomu oleju z jednoczesnym tworzenie się mlecznej zawiesiny.... Podwyższone ciśnie w układzie chłodzenia. - wersja extrim.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Nie 12:00, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 12:06, 20 Mar 2016    Temat postu:

Ubytek płynu jest zanczny jak spusciłem to zeszło moze 0,5L.Mlecznej zawiesiny tez sporo cała góra silnika i widac tez przez oczko poziomu oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:10, 20 Mar 2016    Temat postu:

No to "czapka" w górę....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 13:02, 20 Mar 2016    Temat postu:

sprawdzone leca bomble powietrza chłodnica po odpaleniu.Czyli co? mechanik zalozyl zle uszczelke po wymianie tłoka?skoro 20 mtg nalatane na nowym tłoku i takie cos Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 14:21, 20 Mar 2016    Temat postu:

rozbierz to moze sie dowiesz ;D moze beda jakies slady i moze sie dojdzie co i jak było nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 15:50, 20 Mar 2016    Temat postu:

A jak sie pozbyc tej mlecznej zawiesiny z silnika? Wlac nowy olej zagzrac silnik i spuscic? i tak kilka razy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:42, 20 Mar 2016    Temat postu:

pablo83 napisał:
sprawdzone leca bomble powietrza chłodnica po odpaleniu.Czyli co? mechanik zalozyl zle uszczelke po wymianie tłoka?skoro 20 mtg nalatane na nowym tłoku i takie cos Shocked

Czyżby mechanik używał dynamometru w wersji ręcznej? Duże prawdopodobieństwo....
Planowanie głowicy, nowa uszczelka + porządny dynamometr oraz wiedza uzyskana z serwisówki powinno wystarczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 19:44, 20 Mar 2016    Temat postu:

Tez mi to pierwsze przyszło na myśl.Ale mechanik twierdzi ze to wina uszczelki.Z reszta juz w to nie wnikam bo niechce sie wiecej wkur..Miał mi to zrobic w ramach gwarancji ale juz wole to sam zrobic porzadnie a niech odda kase za uszczelke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 21:11, 23 Mar 2016    Temat postu:

Pany głowica zrzucona cylinder ok. tylko jaki jest dopuszczalny luz na korbie?
Bo ruszajac na boki jest około 1mm.A ruszajac góra dół luzu nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 6:26, 24 Mar 2016    Temat postu:

ważniejszy jest ten góra dół, ale ręką ciężko wyczuć. szukaj śladów przecieku na uszczelce, domniewam że masz 4T. Od razu pomiar płaszczyzny cylindra i głowicy.
To może silnik RFS? Pompa wody ok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 10:19, 25 Mar 2016    Temat postu:

Gdzie najlepiej wysłac głowice do planowania i ogólnego sprawdzenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:39, 30 Mar 2016    Temat postu:

polecam majster128 gosc ma pojecie. co do upalenia uszczelki, moze nie byc to jego wina. raz na 100 motocyklów uszczelka pada kilka godzin od remontu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 10:59, 15 Kwi 2016    Temat postu:

pablo83 napisał:
Ubytek płynu jest zanczny jak spusciłem to zeszło moze 0,5L.Mlecznej zawiesiny tez sporo cała góra silnika i widac tez przez oczko poziomu oleju.


Jak już w oczku widziałeś mmleko to odpalanie silnika nie było mądrym posunięciem.


Co do uszczelki jest możliwość że padła sama z siebie. Kiedyś zrzucałem u sibie górę, przejechałęm może z 10mth i padła uszczelka i robota od nowa.

Co do głowicy nmr lublin dobrą robote robi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin