|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:04, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Szukałem takiej serwisowki i nie mogłem znaleźć , jest to sx 125 z 96roku .
Może ma ktoś takiego >?
Może mi ktoś pomóc znaleźć odpowiedz jaka tam ma być dysza ? Gaźnik dell'orto 37
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 10:16, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
serwisówki ani manuala nie znalazłem , ale w fiszkach 125 z gaxnikiem 37 podają dysze 190,210, 215 wiadomo w zależności od wysokości i temp.
Najlepeij wstaw 210 i sprawdz spalanie na pełnej piź..ie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:41, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Myslamem nad ustwieniem tak dysza 160 iglica na maxa i wkrecona srubka od powietrza , zeby zniwelowac obroty jalowe , a jest cos takiego w tych gaznikach jak regulacja obrotow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:13, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hhahahaha weź chłopie nie kombinuj
jak sie nie znasz nie baw się gaźnikiem już to mówiłem
daj starą dysze iglica na środku nie żadne podnoszenie na maksa i śruba powietrza wykręć 2 obroty
do ustawiania obrotów jałowych powinieneś miec pokrętło
wstaw fotke gaźnika najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 16:17, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie no miodzio.. Zakręć śrubkę od mixtury bo po co..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 10:14, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jak czytam ten temat to az mi sie przykro robi.
zmieniles dysze na mniejsza bo chlapał z wydechu...
1. dysza glowna steruje tylko wysokimi obrotami.
2. wysokich obrotow zaraz po zlozeniu ten motor nie powinien widziec, a tym bardziej 1,2,3,4 i pi*a bo to najgorsze co mozna zrobic, te sprzety nie lubia pałowania na prostej
3.jak nie masz pojecia o regulacji to się za nią nie zabieraj
4. zeby wykrzywic pierscien toi juz na prawde....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|