|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:17, 06 Sie 2012 Temat postu: Zatarlem KTM-a WEJDŹ!!! |
|
|
Witam
Jakis czas temu kupiłem Ktm sx 125 96r. do remontu .
W silniku wymieniłem korbe , łożyska , uszczelniacze ,uszczelki .
Silnik jeszcze nie był nigdy rozpoławiany , góra była po remoncie tuleja+tlok.
Ktm po złożeniu chodził fajnie , na poczatku zalewalo go przy dodaniu gazy , zmiejszylem poziom paliwa na iglicy i odkrecilem srubkę od powietrza , zaczoł chodzić idealnie , ale lała mi sie nie przepalona mieszanka z wydech , wiec zajrzałem do gaznika okazało sie ,ze jest tam dysza 210 postanowiłem zmienić ja na 160 , po złożeniu i jezdzie próbnej na flaku wydawało sie ,że jest idealnie i ,że przestanie sie lac z wydechu , na drugi dzień kupiłem dętkę i pojechałem sie przejechać , ruszułem jedynka kolo , dwójka ,trójka , czwórka , przejechalem jakies 300m zawróciłem 1,2,3,4 bu bu zablokowało wcisłem sprzegło odrazu , kopie nóżką luzno pcham jedynie szczały w wydech , chłodnice jeszcze zimne .
Przypchałem robie sekcje , okazało się ,że tlok sie przytarl , pierscien zacisl sie w rowku , wyciągłem go ale troche sie powyginał , tlok jest jeszcze dobry bo przytarcie jest znikome i po przejechaniu drobniutkim papierem nie ma sladu , po wpuszczeniu w cylinder opada powoli .
Potrzebuję nowy pierścień , ma ktoś może ? Gdzie taki dostać tłok jest firmy Namura.
Dlaczego po zmiejszeniu dyszy silnik sie zatarł po chwili chodz chodził dobrze i sie nie dławił , przed zmiejszeniem dyszy katowałem na żwirowni i było ok .
Wkurzało mnie to ze chlapie z wydechy tak mocno ze pół motory zalane łącznie z moimi butami .
Jak ktos ma jakis uszkodzony tlok z dobrym pierscieniem chętnie kupie !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 20:47, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Firma tłoka no jakiś no name.. Zamiast kupić porządny to jakiś nie wiadomo co pchasz. Jeśli świeżo po remoncie i na nierozgrzanym moto tak w pizde mu dałeś to się dziwisz że się przytarł bo ja nie!
To że po zminieniu dyszy się przytarł może być zbieg okoliczności lub tak zmeniłeś mu mieszankę że była do tego stopnia niedobra że moto rozsypało się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:11, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry sprawdzilem po numerze tłoka , jest to tlok wiseko wymiar 56 25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:31, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
wiseko czy wiseco ?
Jeśli wisco spróbój może u olka albo na all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 22:39, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jaką robisz mieszankę paliwa z olejem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 22:40, 06 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:15, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Przedtem robiłem gdzieś 1:40
4tstunt Możesz mi podac jakis kontakt do tych użytkowników ?
Tłok wiseco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 14:39, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
U olka czyli Olekmotocykle taka strona, albo zychoffroad, może oni coś poratują lub szukaj ogólnie na allegro.
hmm i mieszanka teoretycznie dobra proporcja. A z jakim olejem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:53, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Olej castrol aktevo . Słuszałem ,ze na dotarciu niektórzy nawet leja 1:25
Wydaje mi się ,że dysza 210 była zalożona celowo przez poprzedniego właściciela po to by cylek mial nadmiar mieszsnki przez co lepsze chłodzenie ,smarowanie , by się nie zatarł .
Na dyszy 210 katowałem po żwirowni i było super ,na 160 zatarł się po 2min jazdy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:40, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
co to z gówniany olej do czego to w ogóle?
i po co zmieniałeś tą dysze?w tym trzeba byc obcykanym żeby sie tak bawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:54, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dysze zmieniale dlatego ,ze lala mi sie nieprzepalona mieszanka z wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:02, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
w większości motocykli sie leje to nic nadzwyczajnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 20:53, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Olej leci jak się słabo odkręca w 2T lub zła mieszanka jest, a co do oleju to naprawdę jakieś gówno... To nie komarek i tym bardziej że moto na dotarciu to jaks pożądny olej a nie .. Jakiś castrol power racing 2T do mieszanki lub coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adiktm125
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:02, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jak mu odkrecalem również się lalo bo poprostu mial za duża dysze i nie przepalał .
Castrol actevo to połsyntetyczny olej , a power 1 syntetyk znacznie droższy , aprilia rs latam cały czas na actevo i jest git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:03, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jak masz krzywo dopasowany dyfuzor zawsze się będzie lało wystarczyło dać silikonu i uszczelnić
a olej i tak czy siak lałeś do duszy
kup jakiegoś porządnego motula 800 lub samuraja zobacz w serwisówce jaka powinna być orginalnie dysza i wtedy zakładaj pierścień i odpalaj sprzęta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 8:05, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Mi się tam nic nie leje z wydechu, jest jedynie delikatnie tlusty w środku.
Co to za olej?
po pierwsze masz tuleje wiec pasowanie musi być większe, nie wiem ile kto ci zrobił moze bylo za male, czy wogole był honowany? dwa tuleje trzeba docierać niestety w żadnym wypadku nie można przegrzac silnika, trzy zobacz jaka dysza powinna byc a nie kombinuj, bo za malo paliwa to dla silnika gorzej niz za dużo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|