|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Dołączył: 05 Lip 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:46, 31 Lip 2019 Temat postu: Zatarta krzywka wałka rozrządu, ocena dźwigienek, smarowanie |
|
|
Witam.
Może ktoś się orientuje jak ocenia się stan uszkodzonych dźwigienek zaworowych? Serwisówka żadnych konkretów nie podaje. Przytarło mi jedną krzywkę wałka rozrządu, jedna dźwigienka bez wątpienia idzie do wymiany, ma już wżery, jak ocenić resztę? Są gładkie.
Zastanawia mnie jeszcze fakt, czemu z dysz na wałek wydechowy tryska olejem, a na wałek ssący po prostu wycieka olej?(z obydwu dysz na ssący oleju po prostu wypływa, a efektem jest przetarta jedna krzywka druga bez zmian)Dysze sa naprzeciwko siebie, tego samego rozmiaru, zasilane z tego samego kanału, raczej można wykluczyć słabe ciśnienie oleju? Jakimś cudem dostał się syf podczas składania silnika? Pomimo niemal laboratoryjnych warunków...
Nowy wałek hotcamsa idzie ze stanów, szkoda na nim zaraz faila strzelić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:19, 01 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
jak są gładkie to są OK, jakiekolwiek ubytki od razu byc zobaczył.
moze sie tam dostać kiedys widziałem na jeden takej dyszy jak wyłazi kawałek silikonu gdzies podało kanałem i dysza zapchana
jak pamietam bo tez ostatnio walczyłem z takim dwuwałkowcem i zacierającym sie problemem to ze wszystkich dysz powinno na oko podobnie podawać oleju, ładnie sikać w punkty styku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Dołączył: 05 Lip 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:23, 01 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
W takim razie szukać muszę teraz czemu mi nie podaje takiego ciśnienia na wałek ssący. Dysze wszystkie 50.
Zaworek od ciśnienia oleju trzyma wymiar.
Raczej wymiana napinacza z oryginalnego na DT nie miałaby takiego wpływu, patrząc na obieg oleju ma niewiele wspólnego z tym idącym na głowicę.
Silnik zrobił jedną mth i krzywka z wżerem, wcześniej brak oznak zużycia.
Wykręcę wszystkie dysze, sprawdzę drożność pod światło, zamienię najwyżej stronami i poskladam, zobaczymy czy z ciśnieniem się coś zmieni.
Nie przypominam sobie czy aby serwisówka podawała jakieś informacje na temat dysz, wklejać je na klej, czy olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Dołączył: 05 Lip 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:44, 21 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Z opóźnieniem ale na przyszłość może komuś się przyda. Winna okazała się pompa oleju od strony sprzegła. Pompa wymieniona, zaworek, wałek i dźwigienka nowe i wszystko jak na razie gra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|