|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MoonShine
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:55, 28 Sie 2015 Temat postu: zatarty dwa razy ... |
|
|
Witam mam takie pytanie może będzie dość niekonkretne no ale ...
Miałem sx 144 z 2007 roku fajna maszyna ale był problem pojezdziłem dwa dni zatarł się (lałem olej do mieszanki ). potem okej wysłałem do nicasilowania nowy tłok nowa korba nowe uszczelki całego silnika nowe łożyska wału .
Mechanik go złożył jezdziłem sobie nim spokojnie w drugi dzien jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche i znowu bum zgasł zblokowało koło no i już wiedziałem co się stało . powiedzcie mi teoretycznie czego to mogło być przyczyną ? teoretycznie olej był dobrze wymieszany dobre propocje lałem castrola .
wczesniej zatarł się w ten sam sposób identycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 21:28, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Układ chłodzenia działa poprawnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 22:52, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Nie hamowałeś biegiem zbyt długo(puszczony gaz na zapiętym biegu przy zjeździe np z górki)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 10:12, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Raczej mało prawdopodobne. Oczywiście - nie jest to zbyt zdrowa dla dwupaka, ale nie zatarłby tak szybko. Sprawdź układ chłodzenia w pierwszej kolejności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:08, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie mieszanka za uboga albo cos z chlodzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 14:19, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Nicasil czy tuleja? Jaki kolor ma świeca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:18, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
pierwszy raz jak go zatarłeś to silnik też był po remoncie?
jeszcze jest opcja źle dobranego pasowania tłoka z cylindrem (mi takie coś zrobili specjaliści od nikasilu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:09, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
"...jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche..." przepałowałeś silnik i tyle.
- pierwsza rzecz docieranie (nawet jak to jest nicasil to przynajmniej 1 pełny bak docierania bez obciążania silnika na wysokich biegach),
- druga odpowiedni olej,
- trzecia - to jest SX, nie wiem ile razy trzeba ludziom tłumaczyć,
- czwarta - wysilony 2t z ciasnym pasowaniem tłok/cylinder - tego nie trzyma się na pełnym gazie zbyt długo (nie wierzysz, spróbuj zrobić remont i potrzymać go na długiej prostej na pełnym gazie),
- piąta - dysze w gaźniku takie jak zaleca fabryka ewentualnie na docieranie główna o kilka rozmiarów większa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MoonShine
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:27, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki za odopowiedzi ktm juz sprzedany bo jakos nie mialem ochoty naprawiac go kolejny raz chlodzenie raczej bylo bo chlodnica zawsze dosc ciepla byla z gorki nigdy nie zjezdzalem na biegu ale po wymianie nicasilu i tłoka wcisnalem mu na prostej byl to 2 lub 3 bak 1,2,3 bak lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx wiec moze kolega wyzej ma racje ze go zakatowalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4sor
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:50, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
" lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx" a można wiedzieć ile leje sie normalnie według Ciebie może masz złe info?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|