Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zatarty dwa razy ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MoonShine




Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:55, 28 Sie 2015    Temat postu: zatarty dwa razy ...

Witam mam takie pytanie może będzie dość niekonkretne no ale ...
Miałem sx 144 z 2007 roku fajna maszyna ale był problem pojezdziłem dwa dni zatarł się (lałem olej do mieszanki Smile ). potem okej wysłałem do nicasilowania nowy tłok nowa korba nowe uszczelki całego silnika nowe łożyska wału .
Mechanik go złożył jezdziłem sobie nim spokojnie w drugi dzien jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche i znowu bum zgasł zblokowało koło no i już wiedziałem co się stało . powiedzcie mi teoretycznie czego to mogło być przyczyną ? teoretycznie olej był dobrze wymieszany dobre propocje lałem castrola .
wczesniej zatarł się w ten sam sposób identycznie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 21:28, 28 Sie 2015    Temat postu:

Układ chłodzenia działa poprawnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 22:52, 28 Sie 2015    Temat postu:

Nie hamowałeś biegiem zbyt długo(puszczony gaz na zapiętym biegu przy zjeździe np z górki)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 10:12, 29 Sie 2015    Temat postu:

Raczej mało prawdopodobne. Oczywiście - nie jest to zbyt zdrowa dla dwupaka, ale nie zatarłby tak szybko. Sprawdź układ chłodzenia w pierwszej kolejności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:08, 29 Sie 2015    Temat postu:

Pewnie mieszanka za uboga albo cos z chlodzeniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 14:19, 29 Sie 2015    Temat postu:

Nicasil czy tuleja? Jaki kolor ma świeca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:18, 31 Sie 2015    Temat postu:

pierwszy raz jak go zatarłeś to silnik też był po remoncie?

jeszcze jest opcja źle dobranego pasowania tłoka z cylindrem (mi takie coś zrobili specjaliści od nikasilu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 23:09, 04 Wrz 2015    Temat postu:

"...jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche..." przepałowałeś silnik i tyle.
- pierwsza rzecz docieranie (nawet jak to jest nicasil to przynajmniej 1 pełny bak docierania bez obciążania silnika na wysokich biegach),
- druga odpowiedni olej,
- trzecia - to jest SX, nie wiem ile razy trzeba ludziom tłumaczyć,
- czwarta - wysilony 2t z ciasnym pasowaniem tłok/cylinder - tego nie trzyma się na pełnym gazie zbyt długo (nie wierzysz, spróbuj zrobić remont i potrzymać go na długiej prostej na pełnym gazie),
- piąta - dysze w gaźniku takie jak zaleca fabryka ewentualnie na docieranie główna o kilka rozmiarów większa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MoonShine




Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:27, 13 Wrz 2015    Temat postu:

dzięki za odopowiedzi ktm juz sprzedany bo jakos nie mialem ochoty naprawiac go kolejny raz chlodzenie raczej bylo bo chlodnica zawsze dosc ciepla byla z gorki nigdy nie zjezdzalem na biegu ale po wymianie nicasilu i tłoka wcisnalem mu na prostej byl to 2 lub 3 bak 1,2,3 bak lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx wiec moze kolega wyzej ma racje ze go zakatowalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4sor




Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:50, 15 Wrz 2015    Temat postu:

" lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx" a można wiedzieć ile leje sie normalnie według Ciebie może masz złe info?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin