|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:29, 03 Wrz 2014 Temat postu: zblokowany kopniak i brak 5 biegu sx450 2003 |
|
|
witam
podczas ostatniego jezdzenia jadac na 3 biegu nagle zblokowalo kolo i moto zgaslo
okazalo sie ze chcac kopnac kopniak idzie do polowy i pojawia sie duzy opor nie kopalem na sile tylko scholowalem moto do domu
w garazu po postawieniu na stolku krecilem kolem i pokolei zmienialem biegi i okazalo sie ze nie ma 5 biegu (skrzynie mam 6 biegowa od exc) potem z powrotem w dol i ciezko bylo znalezc luz
sx jest niecale 10 mth po remoncie, wymieniany byl cylinder na nowy z salonu,nowy tlok wossner,lancuszek rozrzadu iwis , wszystkie elementy pompy wody,uszelki ,ostatnio wymienialem uszczelnienie na walku zdawczym bo zaczelo podciekac
brakuje mi juz sil w naprawe wlozylem ponad 3k i wystapil kolejny mankament
bede bardzo wdzieczny za wszelkie podpowiedzi co moglo sie stac i gdzie zajrzec w pierwszej kolejnosci
jutro wezme sie za rozkrecanie i zobaczymy co to moze byc
dzieki wielkie za pomoc
pozdrawiam[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 22:15, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A nadal masz zblokowaną kopkę?
Jak wciśniesz sprzęgło również?
Spuść olej i zobacz czy coś w nim nie będzie widać, jak wygląda śruba z magnesem?
To co zrobiłeś to była wymiana cylindra i tłoka a nie remont. Jakbyś zrobił remont to byś wymienił również łożyska i kompletny rozrząd.
Pamiętam, że miałeś kiedyś problem z przestawionym łańcuszkiem rozrządu. Miejmy nadzieję że tamten stukot to nie były zawory klepiące w tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 5:18, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
witam
byly wymieniane lozyska i wszystkie czesci wchodzace w sklad walka rozrzadu
po spuszczeniu oleju zauwazylem opilki na srubie z magnesem ale drobniutkie minimalnie widoczne i tez w bance patrzylem to z 3 wymian jak mam sx teraz nie bylo opilkow prawie wcale
ponizej zdjecia z ogledzin : pekl lancuszek rozrzadu ,slizgi pokrzywione
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze zostalo zdiagnozowac czy nie pogielo zaworow ale to musze czekac na osobe ktora to obczaja i wie gdzie zerknac
lancuszek iwis kupowany byl na allegro za 220zl,
co sadzicie zeby teraz kupic lancuszek tez iwisa ale w salonie ktory kosztuje 300zl
i czy to moze byc jakas roznica w jakosci i zywotnosci tzn wytrzymalosci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 6:39, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A od kogo kupiłeś łańcuszek na tym allegro?
Czy łańcuszek nie pękł na nitach które były zakuwane? Może ktoś zakuł za mocno i nie było luzu na ogniwie?
Może ktoś źle założył napinacz - nie schował go i był za duży naciąg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 16:28, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A ta nakrętka, 2 ostatnie zdjęcia przypadkiem ci się nie poluzowała i nie wpadła tam gdzie nie trzeba? Dlaczego ona jest taka powgniatana?
Mi wygląda na to że nakrętka od regulacji luzu zaworowego ci odpadła i wpadła w zębatkę, jakby łańcuch był kiepski to by ci się nie urwał w taki sposób. Szczęście że tylko urwał się łańcuch.
Gdzie tą nakrętkę znalazłeś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 19:17, 06 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:13, 09 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
no wlasnie tak sie stalo nakretka od regulacji luzu zaworowego sie poluzowala i odkrecila i narobila ambaransu.(o dziwo po wnikliwym obejrzeniu obu zebatek sa cale i nie widac jakiegokolwiek uszczerku )
nakretke znalazlem za slizgiem ale musiala gdzies siedziec na gorze bo jak czapke sciagnalem to dopiero uslyszalem ze spadla i po chwili ogledzin ja tam znalazlem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 21:23, 09 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Też tak miałem tylko u mnie nakrętka wpadła między zębatkę wału i wałka wyrównoważającego.
Sprawdź czy ona ci się poprostu odkręciła bo za słabo dokręciłeś, czy zawory się kończą i dźwigienka wali o zawór (luz w miejscu 'B') i coś pękło.
Obejrzyj dokładnie zębatki, dźwigienki i sprężyny czy nie ma uszczerbku jakiegoś, o ile tylko łańcuch się urwał to masz niewiarygodne szczęście
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 21:28, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:28, 09 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
koledzy male pytanie, prosze o podpowiedzi
chodzi o lancuszek rozrzadu ile ogniw 94 czy 96? bo nie pamietam dokladnie
a nie chce odwalic gafy
w wyszukiwarce czesci na ktm sklep podane jest 94:
[link widoczny dla zalogowanych]
znalazlem rowniez na olek motocykle :
[link widoczny dla zalogowanych]
ale znalazlem tez na olek motocykle drugi i w tytule jest ze do sx 450 i 96 ogniw i juz nie wiem sam :/
[link widoczny dla zalogowanych]
moze ktorys z panow ma dostep do takowych lancuszkow w atrakcyjniejszej cenie ;)bede bardzo wdzieczny
dzieki za odpowiedzi .pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 5:34, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
twój łańcuszek ma 92 ogniwa
części i ich kody pobieraj z plików pdf a nie z ktm-sklep bo on troszkę wprowadza w błąd
ogólnie takie pliki powinieneś mieć już dawno na swoim komputerze...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 5:35, 10 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:28, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
zliczylem ogniwa i wyszlo mi 94 wiec juz nie wiem czy 94 czy 92
zdjecie ponizej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:39, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 7:40, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
To już wiemy dlaczego Ci silnik odmówił posłuszeństwa.
Kiedyś podawałeś, że miałeś przesunięty rozrząd o jeden ząbek a ty pewnie miałeś za długi łańcuszek.
Dziwie się że taki długi łańcuszek był w stanie jeszcze naciągnąć napinacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:09, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
po konkretniejszych ogledzinach okazalo sie ze zawory sa ok kompresja jest wszystko w porzadku
do wymiany lancuszek,slizg dolny a takze sruby z tulejkami do przykrecenia 2 slizgow gdyz zostaly wygiete podczas pekniacia lancuszka ze ciezko bylo je odkrecic
po sciagnieciu dekla magneta zauwazylem na odlewie ze nadpekniety jest w jednym miejscu gdzie dokreca sie dekiel
i tutaj pytanie
pisze na nim ze jest z magnezu wiec moglby ktos cos podpowiedziec jesli cos wie czy mozna i da rade pospawac te pekniecie?czy wogole sie nim nie przejmowac
[link widoczny dla zalogowanych]
dowiedzialem sie ze niedlugo czeka mnie wymiana korby i jej lozysk ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 17:18, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Na pokrywie magneta mam pęknięcie wokół "oczka" w które wchodzi śruba, w taki sposób że jak się wyłamie to całe oczko odpadnie. Zakleiłem Sylikonem (czerwonym ) i trzyma ponad rok.
jak masz korbe do wymiany to najlepiej zrobić to od razu, razem z pobliskimi łożyskami na wale/wałku wyrównoważającym itd. W ktm takie odwlekanie, a polatam jeszcze trochę nigdy dobrze nie wychodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 17:20, 20 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:44, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
luz wyczuwalny jest minimalny
niestety teraz slabo z funduszami stoje wiec bede mial czas na przygotowanie orzelkow przez zime
do zimy mysle ze z 10 -15 mth zrobie max
mam nadzieje ze awarii nie bedzie kolejnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|