|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RafałSX
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: Sob 18:49, 16 Mar 2013 Temat postu: zębatka zdawcza SX 450 2004r. |
|
|
Witam.Jestem nowy na forum,także na początku chciałbym wszystkich pozdrowić.Moje pytanie dotyczy zębatki zdawczej...Zauważyłem cieknący olej spod niej i luz zębatki.Czy może ktoś udzielić instrukcji od podstaw od czego zacząć naprawę.Może ktoś posiada zdjęcia?Z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:08, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
był taki temat
pod tulejką znajduje się oring i pewno on Ci puszcza
sprawdź czy masz śrube dobrze dokręconą i ta podkładka czy nie jest zbyt spłaszczona bo może przez nią masz luz i może przez to też nie dociska całośc oringa dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:28, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
odkręcasz zebatke, ( gwint normalny ) pod spodem masz tulejke i simmering, wymieniasz simmering i ewentualnie oring ( nie pamietam teraz czy tam był czy nie ale sie dowiesz przy rozbieraniu, ew rzuc okiem w serwisówke ) wymieniasz montujes zebatke i nie ma prawa ciec. oczywiscie od razu zobacz czy nie masz luzów na wałku. bo jak masz to lepiej od razu do silnika zajrzeć bo raz ze simmering szybko sie bedzie uszkadzał to dwa ze reszta silnika dostaje w tyłek, skrzynia itp itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:27, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jest oring
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RafałSX
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: Nie 21:33, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
z tego co sie orientuję to przy wymianie simmeringu trzeba rozbierać silnik?prawda?a ta podkładka co dociska to którą stroną ma być założona do zębatki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:37, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Przy wyminie simeringu rozbierać silnik?? nie nie musisz!
odkręcasz perw zębatkę, potem wyciagasz ta podkładke dociskową, nastepnie wydłubujesz smering (możesz podgrzać lekko opalrką gnazdo dookoła by łatwiej go wydobyć), dalej bieżesz wyciagasz oring. potem nowy oring wsuwasz na wałek, potem znów podgrzej lekko gniazdo, załóż docisk 9bez różnicy którą stroną), załóż zębatke i lataj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:54, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ta tulejka/docisk w 125 ma specjalne wcięcie z jednej strony na oring nie wiem jak w 4t ale być może tak samo więc nie bez znaczenia jest strona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RafałSX
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: Nie 22:12, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki za podpowiedzi...jutro zadzwonie do serwisu,zamówie części i wezmę się za robotę.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 22:49, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
chłopie lepiej idz do sklepu z łożyskami i tam sobie zamówisz oring i zimmer bo serwis to sobie liczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 7:41, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja do lc4 zaplacilem za simering cos kolo 6 zl a dwa oringi kolo 1zl poza aso
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|