Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zerwany gwint przy śrubie spustowej oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1912




Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:50, 17 Sie 2013    Temat postu: zerwany gwint przy śrubie spustowej oleju

Witam! Dzisiaj chciałem wymieć olej w swoim ktmie i okazało się że mam zerwany gwint w karterze Confused Co z tym zrobić? przegwintować na większą śrubę? Są na allegro jakieś zestawy do naprawy gwintów helicoil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:57, 17 Sie 2013    Temat postu:

Przegwintuj sobie na 1 rozmiar większą, i kup nową porządną śrubę o takiej samej długości, poco płacić jak można to zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:01, 17 Sie 2013    Temat postu:

można, tylko że trzeba potem uważnie wszystko robić żeby nie zasyfić silnika.

helicoil w sumie też chyba trzeba rozwiercac i specjalnei nagwintować na odpowiedni gwint żeby znów był ten sam rozmiar. wiec w sumie podobna robota ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1912




Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:16, 17 Sie 2013    Temat postu:

no to przegwintuje to na większą śrube, wiecie jaki jest orinalny rozmiar tej śruby spustowej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:31, 17 Sie 2013    Temat postu:

Zmierz sobie szczelinomierzem, gwintownica i jedziesz z koksem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:12, 17 Sie 2013    Temat postu:

nie nie nie ! ! mam tak samo i powiem ci jedno .. jak masz znajomosci w firmach jak gotec ,forverk etc załatw sobie neibieski loctite. umnie jest to samo i zawsze ja dokrecam na loctite natyle ile sie da ale zeby nieprzeskoczyła i jest super ,nic niecieknie ,nawet sie niepoci ,mocno trzyma bo wymienialem olej to odkrecic niemoglem ;D ale potem znowu latwo jest odnowa to zlozyc ;] najlepiej zostaw buteleczke z klejem na dobe bez nakretki niech sie zrobi glut z niego i patyczkiem na gwint obłoż.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:35, 18 Sie 2013    Temat postu:

jak dla mnie patent troche bez sensu, a co w przypadku, kiedy gwint jest na tyle zjechany że złapie, nic nie bedzie ciekło, a na trasie, kawałek kamienia, patyka czy czyegos lekko puknie w srube, klej puści cisnienie i temperatura pozwoli łatwiej sie srubie wykręcic, albo nawet wypchnąc, cały olej pójdzie podczas jazdy w ziemie. i awaria silnika jak sie patrzy. jak dla mnie to jest tak ważne, że nie złozył bym tego na zaden klej. tak mozna sobie skręcic owiewki, ale nie składać silnik....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:43, 18 Sie 2013    Temat postu:

Klej to klej, trzymać trzyma lecz w extrim warunkach może puścić, a zresztą poco się tak dziadować i za każdym razem kleić, ja bym radził to nagwintować porządnie i zakręcasz jak trzeba i jak było na początku
AMEN


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin