|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:58, 16 Sty 2016 Temat postu: 300 EXC 6D 2013 |
|
|
latacie cos zimą ? czy kazdy moto pod kocykiem/ w serwisie trzyma ?
https://www.youtube.com/watch?v=5fYMwM6EDlE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Nie 22:53, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:05, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
tak, ale na nartach
moto zimuje bezpiecznie, czeka na serwis, nigdy nie jeźdżę zimą, zawsze robię jakąś przerwę między sezonami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 17:45, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja jeżdżę. Co mogę stwierdzić? Warunki jak w kalejdoskopie, raz ciepło i strasznie miękko, kolejnego dnia ziemia zamarznięta i twarda, następnego dnia trochę śniegu, etc. Warunki są dość trudne i zmienne aktualnie, inaczej w słońcu, inaczej w cieniu, to co się w sezonie jeździ na pamięć teraz potrafi zaskoczyć. Trakcja sporo gorsza.
PS. Fajny ten Twój 6D Henio. Może końcem tego roku....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Sob 17:50, 16 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:23, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
noo własnie to mi sie troche podoba ;D boo terenów duzo ciekawych nie mam w okolicy i wszystko juz wyjeżdzone i każdy kamien na drodze wiem gdzie leży, a wraz z inną aurą mozna od nowa cwiczyc jakiestam elementy ;D ja sie zdziwiłem mozliwosciami exc na sniegu ;D zawsze myslałem że bez kolców nie ma trakcji w ogóle, a dzisiaj sie miło zaskoczyłem ;D nawet dwa highside zaliczyłem bo złapało przyczepnosc niezła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 19:38, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Można sobie swobodnie ćwiczyć balans, czy kontrole trakcji przodu lub tyłu, bo te warunki są świetne do tego.
Ja kolców też niet, zdecydowanie nie pod moje aktualne potrzeby Niemniej Tubliss się przydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:59, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja własnie próbuje dojechac oponke bo na tej tublisa nie moge załozyc. ale w tych warunkach oponka chyba ma dozywocie jutro orania część dalsza pewnie na hale też skocze to wrzuce jakis filmik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 20:57, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja Tublissa założyłem na używce i nie zaobserwowałem nic niepokojącego Niestety jutro idę do pracy, ale w poniedziałek obowiązkowo wsiadam na moto.
Henio, opisywałeś gdzieś swoje wrażenia po swapie z dużego 4takta, na równie dużego 2takta, bo z chęcią bym się zapoznał z opinią?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:28, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
costam pisałem - ale wciąz sie ucze motocykla i praktycznie z dnia na dzien mam rózne zdania o nim
co do tubka - ja miałem nówke opone ale jeden wypad w góry i miałem przecięcie zaraz przy stopce którego nie idzie niczym skleic na super szczelność, wiec łatka jest i zarzuciłem dętke
no jedynie co moge powiedziec - to po 525 300ta niewątpliwie prowadzi sie jak rower, łatwo mi go podnieść jak gdzies sie wyglebie w ciezszym terenie - na tym duuuzo sił zaoszczedzam, sama charakterystyka silnika - myslałem że "bestia" 300ta bedzie wyrywała z butów na gume w kazdym zakresie, ale po 4T no nie bardzo musiałem sobie mocno podkręcic zawór wydechowy żeby mi z manety szło na koło. za to podoba mi sie łapanie trakcji, tam gdzie 525 łatwo było zadusic silnik albo mocno palic sprzegło, tutaj maksymalnie bieg wyzej niz normalnie, i pyrkaniem da sie wyjechac praktycznie wszędzie ;D rozmieszczenie wagi tez mi sie podoba, moto dosyc stabilne, po przeszkodach jak jade mam wrażenie że sie tylko lekko ociera o czubki przeszkód - w 525 szedł jak czołg. ale tez nie powiem że wszystko na plus, bo sie zawiodłem własnie na "słabym dole" w 525 mi sie pdobało to że praktycznie bez względu na zakres obrotów przed kałużą czy belką odkręcałem gaz i szedłem w pion. tutaj musze mocniej ciałem pracowac i dobrze z klamy strzelić. moto nie pali duzo - w wąwozach. bo na prostej jest dla mnie troche za wolne ( a co ze wsi jestem i "lubie zapier*****) z zakrętu gdzie na 525 wchodziłem po około 100 km h na 300 jest to cieższe do osiągniecia. ale wiadomo to nie moto stworzone na winklowanie z duzymi prędkosciami. ale wtedy - przy takich pałowaniach moto pali jak smok, zreszta dzisiaj polatałem tylko chwile po tym sniegu i spalił mi tyle jak na 2-3X dłuzszym pyrkaniu po wąwozach. tak czy siak jestem zawodolony ze zmiany bo troche mi sie łatwiej jeździ, mniej sie męcze i widze że moge sobie na więcej pozwolic ( lepsza rama to jednak duza zaleta, lepszy tez jest zawias itp ) aaaa jeszcze najbardziej denerwująca rzecz - dyfuzor, w 525 niedolot konczył się uderzeniem przeszkody w rame co najwyzej tyłek zablolał, tutaj trzeba precyzyjnie gonić po kłodach bo chwila nie uwagi i pól wydechu nie ma ;D
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 21:44, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo rzetelnie i rzeczowo, dzięki. Te mocne strony dwu takta, w postaci szczegòlnie poręczności i tego, że toczy się na granicy zgaśnięcie zaczynają mnie przekonywać. Też lubię szybciej pojechać, powyprzedzać trochę puszek po asfalcie, ale jednak nie po to się kupuje enduraka, tym bardziej w tej części kraju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:52, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
hehe noo na 525 tez ganiałem po asfalcie troche, no to sprawnosc poruszania sie po miescie była rewelacyjna, chyba nie ma lepszego moto, potęznie dobry start, kiera nad lusterkami wiec korki mnie nie interesowały. ale za szybko prawko straciłem do technicznej jazdy 2T jest spoko, tylko że po 4T trzeba sie mocno przyzwyczaic do wkręcania na obroty żeby jechał i przeskakiwał przeszkody ale do latania po lasach wrócił bym do 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek123
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łapy
|
Wysłany: Nie 0:53, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Coś też latamy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek123 dnia Nie 0:55, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojek
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:09, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
nie ma to jak 4x4 zimą, ciepło i sprawnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moras_24
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 14:34, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
I to jest właśnie zaleta off roadu, i w zimę też można polatać Nie to co asfalt, prawie 3 miechy na głodzie ehh,..
BTW fajne fotki tomek123, zazdroszczę tych szaleństw po śniegu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moras_24 dnia Nie 14:36, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|