Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

350 EXCF 2017 Factory Edition by KristofSX
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 28, 29, 30  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Czw 8:18, 19 Sty 2017    Temat postu:

Celnego nie płacisz za motocykle i za auta ciężarowe,nie ma żadnego recyklingu i skarbówka też odpada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomekk




Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Sob 17:22, 21 Sty 2017    Temat postu:

W krótkim skrócie, żeby podsumować:

1. Żeby zarejestrować nowy motocykl spełniający normę Euro3 w 2017 roku koniecznie jest zgłoszenie numeru VIN takiego motocykla do TDT przez importera w ramach Końcowej Partii Produkcji. Importer wystawia stosowne zaświadczenie nabywcy motocykla i na tej podstawie klient może zarejestrować motocykl, bez tego niestety nie ma takiej możliwości.

2. Żeby zarejestrować nowy motocykl spełniający normę Euro4 nie ma żadnego problemu. Co prawda rzeczywiście niektóre urzędy wymagają dodatkowego zaświadczenia o automatycznie uruchamiającym się po odpaleniu oświetleniu oraz przepuszczalności zbiornika paliwa, aczkolwiek wynika to z niewiedzy urzędników i braku znajomości ustawy. Cechy te są bowiem zawarte w homologacji Euro4.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:12, 23 Sty 2017    Temat postu:

mam już twardy dowód, trochę odetchnąłem, podobno homologowane modele '17 2t nie będą już dostępne do kupienia tylko to co zostało w salonach.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pon 18:14, 23 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 9:19, 25 Sty 2017    Temat postu:

Tomekk napisał:
W krótkim skrócie, żeby podsumować:

1. Żeby zarejestrować nowy motocykl spełniający normę Euro3 w 2017 roku koniecznie jest zgłoszenie numeru VIN takiego motocykla do TDT przez importera w ramach Końcowej Partii Produkcji. Importer wystawia stosowne zaświadczenie nabywcy motocykla i na tej podstawie klient może zarejestrować motocykl, bez tego niestety nie ma takiej możliwości.

2. Żeby zarejestrować nowy motocykl spełniający normę Euro4 nie ma żadnego problemu. Co prawda rzeczywiście niektóre urzędy wymagają dodatkowego zaświadczenia o automatycznie uruchamiającym się po odpaleniu oświetleniu oraz przepuszczalności zbiornika paliwa, aczkolwiek wynika to z niewiedzy urzędników i braku znajomości ustawy. Cechy te są bowiem zawarte w homologacji Euro4.


No ja niestety się spoźniłem i teraz chcą 400€ za dopisanie do listy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:50, 25 Sty 2017    Temat postu:

No ja niestety się spoźniłem i teraz chcą 400€ za dopisanie do listy...[/quote]

by ich ch...., mnie salon poinformował żeby rejestrować jeszcze w starym roku, dla Ciebie dobra dla innych być może gorsza wiadomość jest taka, że te motocykle drożeją wręcz niektórzy sprzedają w wyższych cenach niż katalogowe Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:37, 25 Sty 2017    Temat postu:

te300 napisał:
mam już twardy dowód, trochę odetchnąłem, podobno homologowane modele '17 2t nie będą już dostępne do kupienia tylko to co zostało w salonach.


Potwierdzam. Wczoraj salon KTM odprawił nas z kwitkiem. 2T już nie ma i, póki co, nie będzie...
Podobno wszystko przez EURO 4. Tak więc pozostaje czekać na "wtrysk".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 16:39, 25 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 17:17, 25 Sty 2017    Temat postu:

przykre Evil or Very Mad jestesmy swiadkami umierania duzych 2t z gaźnikiem. ceny 2017stek na rynku wtornym bedą horendalne. ciekawe co wymyśla z tym Euro nowym i wtryskami.
swoją droga urzedy troche w chu*a leca ze nie chcą rejestrowac. niby prawo nie dziala wstecz. nieznam sie na tym gównie prawnym.
jendak ciesze sie ze udało mi sie wciagnac swojego i zarejestrowac bez problemu i w miare rozsądnej cenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:36, 25 Sty 2017    Temat postu:

Swoją drogą zastanawiam się czy KTM nie może "rzucić" do sprzedaży w Europie, EXC bez homologacji ?
Przy okazji można by zrezygnować z kitów homologacyjnych, katalizatorów, sondy lambda i tym samym obniżyć cenę Wink
Poza tym od nowości moglibyśmy się cieszyć pełną mocą, a dealer nie musiałby "palić głupa" i sprzedawać motocykli o mocy 15 kW Smile

Henio, wydziel z tego odrębny temat. Sprawa jest istotna, a szkoda "zaśmiecać" temat Kristoff'owi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 17:54, 25 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 17:41, 25 Sty 2017    Temat postu:

Tak już jest z xcw 125 jeżeli się nie mylę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 18:06, 25 Sty 2017    Temat postu:

te300 napisał:
No ja niestety się spoźniłem i teraz chcą 400€ za dopisanie do listy...


by ich ch...., mnie salon poinformował żeby rejestrować jeszcze w starym roku, dla Ciebie dobra dla innych być może gorsza wiadomość jest taka, że te motocykle drożeją wręcz niektórzy sprzedają w wyższych cenach niż katalogowe Shocked[/quote]

Nie śledziłem tematu niestety, gdybym wiedział, też bym to zrobił... Teraz sie zastanawiam czy warto to robić bo tak naprawdę dla mnie nie ma to znaczenia, jedynie przy sprzedaży, niby karta jest, ale co z tego... Dealer napisał, że nie ma już motocykli 2017, kolejna dostawa to modele 2018 dostępne od lipca już na wtrysku... Biorąc pod uwagę że 2017 to ostatnie modele na gaźniku, możliwe, ze zakup okazał się strzałem w 10 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:54, 25 Sty 2017    Temat postu:

Napisałem do znajomego w Holandii, który jest dilerem KTM-a żeby się odniósł do tej sytuacji. Zobaczymy co odpisze.
Swoją drogą to jest jakiś kiepski żart ta cała sytuacja.
Podziękujmy ekologom jeszcze raz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:24, 25 Sty 2017    Temat postu:

teraz jest 125 i 150 xcw czyli exc bez homologacji
ciekawe czy na 2018 dalej beda i na gazniku czy nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:00, 25 Sty 2017    Temat postu:

Tak jak myślałem, w Holandii nie mają problemu z rejestracją po nowym roku. Dostali oficjalne pismo od rządu, że wszelkie normy homologacyjne są spełnione i można rejestrować.
Jednak potwierdził że nowych modeli 250/300 wyprodukowanych już w 2017 nie będzie. Są tylko te wyprodukowane w 2016 dostępne u dilerów, kiedy się skończą trzeba czekać na 2018.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:35, 25 Sty 2017    Temat postu:

L00rD napisał:
te300 napisał:
No ja niestety się spoźniłem i teraz chcą 400€ za dopisanie do listy...


by ich ch...., mnie salon poinformował żeby rejestrować jeszcze w starym roku, dla Ciebie dobra dla innych być może gorsza wiadomość jest taka, że te motocykle drożeją wręcz niektórzy sprzedają w wyższych cenach niż katalogowe Shocked


Nie śledziłem tematu niestety, gdybym wiedział, też bym to zrobił... Teraz sie zastanawiam czy warto to robić bo tak naprawdę dla mnie nie ma to znaczenia, jedynie przy sprzedaży, niby karta jest, ale co z tego... Dealer napisał, że nie ma już motocykli 2017, kolejna dostawa to modele 2018 dostępne od lipca już na wtrysku... Biorąc pod uwagę że 2017 to ostatnie modele na gaźniku, możliwe, ze zakup okazał się strzałem w 10 Smile[/quote]





nawet się nie zastanawiaj tylko rejestruj to min 5tys więcej przy odsprzedaży a biorąc pod uwagę, że ten model zarejestrowany zanosi się na rarytas kto wie czy nie więcej Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Śro 20:36, 25 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:45, 25 Sty 2017    Temat postu:

tak na marginesie bardzo możliwe, że modele 2t '18 będą bez homologacji, choć myślę, że KTM zrobi wszystko żeby jednak była możliwa rejestracja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 28, 29, 30  Następny
Strona 11 z 30

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin