|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Sob 16:10, 18 Lut 2017 Temat postu: 350xcf w końcu moto pode mnie |
|
|
Postanowiłem coś skrobnąć na temat swojego aktualnego sprzęta. W zasadzie miał to być zbiór zdjęć z kompleksowego remontu, ale opiszę też wszystkie mody, problemy itp. Jako, że znajomi z poza forum prosili o dokumentację zdjęciową postaram się sporo wrzucać.
W zeszłym roku po chyba 2 letniej przerwie z enduro/supermoto postanowiłem zanabyć sprzęta do upalania. Coś tam doświadczenia mam, kilka ktmów miałem na kilku jeździłem i w końcu wiedziałem jaki typ jest mi potrzebny, nie interesowała mnie homologacja, rejestracja itd. Kierowałem się wagą i zawieszeniem. Wybór padł na 350 XCF, niestety PL nie było co liczyć na jakikolwiek egzemplarz , jednak przez kilka miesięcy poszukiwań udało się ustrzelić w miarę niezłą sztukę. Tak oto zakupiłem 350xcf model 2014 - jeszcze na dwukomorówce
Mam jedyne zdjęcie po zakupie, obok 250exc mojej żony
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to totalna seria z osłoną pod silnik, koła GN, wentylator, ale na ten sezon niecoo się zmieni:)
Na zajawkę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:20, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Zazdroszczę żony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszrr
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:31, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
ja też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 18:45, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Zaraz będą chcieli zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:26, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Pewnie że chcemy !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 21:35, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
zapowiada się ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Nie 18:49, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
zdjęć żony nie będzie:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 19:06, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To może chociaż napisz o swoich odczuciach w porównaniu do np.szanownej małżonki sprzętu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Nie 21:04, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Hmmm 250exc-f jak dla mnie - 85kg na gotowo trochę za mało, szczególnie na podjazdach, tak to bardzo przyjemny sprzęt. Wcześniej jeździłem na 450smr z zawiasem endurowym i było nieźle, mocy pod dostatkiem, ale skrzynia krótka i ciągłe wachlowanie biegami, jeszcze wcześniej exc525 - przepaść w stosunku do 350 na korzyść oczywiście 350. Przede wszystkim lekkość prowadzenia!!! o zawieszeniu nie wspomnę, kiwaczka robi robotę, szczególnie na szybkich przejazdach, dziurach, wertepach. Jutro jakieś kolejne fotki wrzucę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Wto 10:33, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Trochę ruszyłem z pracami, najgorsze to skompletowanie części. Że jestem pedantem to nie było mowy o zostawieniu np. zatartych łożysk, starych uszczelniaczy itp. O ile kiwaczka w terenie robi robotę to na stole już nie jest tak ciekawie - wymieniłem 4 łożyska igiełkowe - pozostałe w idealnym stanie, wszystkie uszczelniacze, dwie tulejki - wszystko smaruję BelRay Waterproof grease. Widać, że smar poprzednio stosowany wodoodporny nie był...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Później zająłem się chłodnicami, są to prosto z ali powiększone względem oryginalnych. Jakościowo nieźle, ale alu dużo bardziej miękkie niż oryginał, dlatego wzmocnienia obowiązkowe!
Przed prostowaniem
[link widoczny dla zalogowanych]Po prostowaniu [link widoczny dla zalogowanych]
Przyszedł czas na ramę. Jako, że była malowana proszkowo dość grubo, musiałem wszystkie gwinty przegwintować. W lakierni zabronili wkręcać śruby, bo po malowaniu i odkręcaniu istniało ryzyko ukruszenia farby.
Doszło też pole VIN i naklejka Naklejkę odzyskałem, Vin na nowo naniosłem. Całość zabezpieczyłem grubą taśmą klejącą na ciepło.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Rama miała zostać pomalowana najdokładniej jak się da! Problemem był T-Piece - rurka łącząca silnik i chłodnice. Jest skręcana na klej do gwintów i odkręcenie tego graniczy z cudem - przynajmniej tak na forach czytałem, w serwisie KTM Wawa też nie wiedzieli jak się do tego zabrać...no comment. Odpowiedni klucz, opalarka i pięknie wyszło A zastąpiłem ją T-Piece z Samco. Różnica jest w budowie - nie ma restryktora na łączeniu i problem z wyciekami na łączeniach odpada:)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Wziąłem się jeszcze za wahacz, wymieniłem uszczelniacze , ślizgi, przesmarowałem śruby. Założyłem półki, amorki i koło, co by wszystko jakoś stało. Dzisiaj silnik i może reszta.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:37, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Gdzie kupowales T-Piece z Samco? U nas w Pl ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 23:09, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To samo pytanie co kolega donPedro i... jak prostowałeś chłodnice? nic nie pękło? Masz porównanie wagi z oryginalnymi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 8:21, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jak sobie poradzileś z naniesieniem Vin-u?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemes dnia Śro 8:22, 22 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Śro 9:55, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
T-piece kupowałem u kolegi z forum. Zrobił bardzo dobrą cenę napiszcie na [link widoczny dla zalogowanych] 😀
Chłodnice prostowalem po punktowym podgrzaniu opalarką, kawałek drewna dębowego, śrubokręty, punktami i powoli nabierała kształtów, mozolna to robota, ale nieźle wyszło.
Co do wagi to jest sporo lżejsza, czuć wyraźnie w ręku.
VIN był lekko widoczny pod farbą, także ostry rysik i powoli po kształtach leciałem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcx dnia Śro 9:56, 22 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 10:49, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To jeszce napisz jaki kolor Ral i jaki rodzaj powierzchni... bo rozumiem że malowanie proszkowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|