|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 0:04, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
No robota pierwsza klasa ja używam meglio do każdego mycia. Ale nie ma takiego efektu jak u ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Profesor
Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 1:03, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Widać ładnie nad nim pracujesz, w takim rękach to on jeszcze długo posłuży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 17:05, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze trochę i będzie wyglądać jak z salonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 17:32, 10 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki za dobre słowa. Silnik już rozebrany, pomierzony odpowiednimi przyrządami i wszystko już wiem.
W silniku siedział na to wygląda tłok Wiseco. Ale takiego modelu nigdzie nie znalazłem. Podejrzewam, że był wymieniany parę lat temu i już po prostu takich nie produkują. Szczelina na pierścieniu kompresyjnym 0,8mm na olejowym 1,00mm. Pasowanie tłoka z cylindrem 0.18mm, więc grubo ponad normę
Sporo brudu. Na wydechowych był dosłownie milimetr nagaru.
Z grubsza oczysciłem przed rozpieciem.
Zawory ssące. Do wymiany.
Wydechowe. Wyglądają bardzo dobrze, ale też zmieniam.
Po lewej stary ssący, po prawej nowy proxa.
Po lewej wyczyszczony stary wydechowy, po prawej nowy. Różnicy prawie żadnej. Nawet się tak zastanawiałem czy był sens kupowania nowych wydechów.
Cylinder po lekkim honowaniu. Po pomiarach wypada selekcja "C"
Korba oryginał. Luz na boki 0.95mm (dopuszczalny 1,15mm) góra-dół 0. Ciekawe czy od nowości jest ta korba czy już była przebijana. Tak więc dołu nie ruszam.
Łożyska w wachaczu. Przyznaje się bez bicia, że nie zaglądałem tam ani razu. Niech to bedzie nauczką dla mnie. Jak były założone dystanse i uszczelniacze to wszystko z zewnatrz wyglądało super. To było złudzenie i dopiero po rozebraniu widać, że trzeba tam zaglądać.
Co ciekawe z drugiej strony wachacza łożyska były ładnie nasmarowane. Oczywiscie i tak wymienie wszystkie.
Na PDS-ie nie miałem luzu żadnego, ale nie o taki brak luzu chodziło
Podsumowując do silnika idzie:
- tłok Wossner
- komplet 4 zaworów Proxa, sprężyny, uszczelniacze, zabezpieczenia zaworów, podkładki OEM
- łancuszek IWIS (na starym było 2kliki)
- od razu wymienie łożyska, oringi i uszczelniacze na wałku rozrządu
W miedzy czasie dałem ramę, sprężynę od amora, dekle i podnóżki do malowania proszkowego. Część rzeczy już mam inne dopiero zamówiłem. Następna relacja jak coś sie posunie do przodu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomokat dnia Pon 14:37, 02 Wrz 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 18:04, 10 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
moto będzie żyleta na nowy sezon , super !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 18:52, 10 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Super ! Bedzie Pan zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eltroc
Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Pon 20:55, 15 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Naprawdę solidny remont gratki,mnie też to czeka.
Ale tym czasem dziś padł mi aku.
Jak ci się sprawdza ten kupiony LP,
mieści się bez problemowo w obudowę ori.
Pozd.Wojtek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 22:59, 15 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Akumulator działa bez problemu i ma wymiary jak oryginał. Nie zauważyłem jak narazie spadków napięcia. Co prawda nie ma ciężko bo kat pali od przysłowiowego strzała. Ale zdażyło mi sie już po glebie, że olej poszedł w odme i wtedy troche musiał pokręcić zanim zapalił. No i zimnego zawsze odpalam od kopniaka, taki mój nawyk:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 21:57, 18 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Powoli do przodu. Cały czas czekam na paczkę z ktmsklep, żeby już złożyć silnik. Póki co cały czas siedzę i coś grzebie.
Wróciły rzeczy z malowania proszkowego.
Oprócz malowania chłopaki zajmujący się tym malowaniem pospawali mi dekle. W jednym i drugim były na tyle małe pękniecia, że olej nie cieknął. Zastanawiałem się czy to dadzą radę pospawać. Bo ktoś tutaj pisał na forum, że tych dekli nie pospawa bo jest dodatek magnezu czy coś. Ale bez najmniejszych problemów mi to ogarnęli.
Niestety kolor wyszedł bardzo jasny, ale zobaczymy jak to będzie.
W końcu ogarnąłem wachacz.
Przy PDS-ie pojawił się problem łożysko za lekko weszło w gniazdo. Prawie całe wcisnąłem palcami. Więc osadziłem na kleju do łożysk. Zobaczymy czy zda egzamin. Oczywiście przesmarowałem bo łozysko jest stalowe, bez teflonu.
Zacisk tył.
W porę wymienione
Łożyska w dzwigni hamulca tył oczywiście do wymiany bo zapieczone.
Co nie wezmę w łapy to trzeba coś przy tym robić
Przy takich pierdółkach schodzi trochę czasu. A muszę przeglądnąć całą instalację jeszcze. Narazie tyle, pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:48, 19 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pią 9:06, 19 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
No chłopaku, dobra robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makiGS
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lesko
|
Wysłany: Pią 13:38, 19 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
super robota. Ja swój też na stół i ogarniałem wszystko na następny tydzień setting zawieszenia i będzie komplet co chciałem zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eltroc
Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Pią 15:28, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Tomokat
Fajne jak byś mógł zrobić takie małe zestawienie remontu silnika.Może być bez cen jak to tajemnica handlowa,czyli co wymieniłeś i na jakich częściach firma symbol itp.
Mnie by się to przydało,a i pewnie innym użytkownikom rfs z tego rocznika.
Naprawdę grubo pojechałeś z odbudową tego motocykla,zastanawiam się czy ta inwestycja nie starczyła by na zakup młodszego o kilka lat
Pozd.Wojtek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pią 18:45, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
OStatnio rzadko tu zagladam ale chyba to zmienie bo widze ciekawe tematy sa
Inswestycja ta sie nie zwroci wiadomo ale przynajmniej bedzie miał niezawodna maszyne nie od zajechania
Tylko te zawory mogłes dac ORI ale nie ma co wybrzydzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 20:57, 26 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Co do podliczenia wszystkiego co i ile kosztowało to z grubsza postaram sie policzyć tylko, że remont ciągle trwa. Żeby tak dokładnie to zliczyć to może być problem ponieważ sporo kasy poszło na drobnicę którą ciężko spamiętać. Do tego można jeszcze doliczyć rzeczy typu klucz dynamometryczny, zakuwarka łańcucha, szczypce do segerów - aczkolwiek to się nie zmarnuję i na pewno w przyszłości się przyda. Myśle że z 2,5K poszło. A nawet nie liczę akrapa którego zakupiłem i jeszcze się nie chwaliłem
Inwestycja jak inwestycja ja tak tego nie postrzegam. Chcę, żeby dobrze chodził i był niezawodny. Z zaworami była ciekawa historia bo sobie chciałem przyoszczędzić i obliczyłem, że jak kupię zawory Proxa a sprężyny, podkładki OEM to będe do przodu parę stówek. Niestety okazało się że sprężyny poszły cenowo w górę i ostatecznie wyszło jak za zestaw OEM. Chytry dwa razy traci Prox ponoć nie jest zły więc będziemy testować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|