|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris500
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Czw 22:32, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ktoś może wstawić foto tego mocowania na go pro do aviatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 8:27, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:23, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Bestia obudzona ze snu zimowego. Opony założone docelowe na musie. Plastiki zmienione na zamienne. Jutro zakładam ProCircuta bo nikt nie chce kupić.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 19:34, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Plastiki schodzą Ci się bez problemu? Mam wymieniony błotnik z tyłu i mam szpary między nim a bokami air boxa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:57, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Plastiki schodzą Ci się bez problemu? Mam wymieniony błotnik z tyłu i mam szpary między nim a bokami air boxa. | Normalnie się spasowują, nie ma żadnych szpar. Może coś masz krzywe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 20:05, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No właśnie już sam nie wiem (u Ciebie po powiększeniu zdjęć widać że jest elegancko) - rozebrałem tył, myślałem że rama pomocnicza jest pokrzywiona u góry (tam gdzie się wkręca śruby z błotnika). Rura, trochę naciągnąłem te końce do góry ale dalej to samo. Szpary mam na schodzeniu się boczków airboxa i błotnika oraz pod siedzeniem jak jest składanie boczków airboxa i osłon baku/chłodnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:46, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
przeglądam Twoja galerie i spodobała mi się ta 300EXC.,,Tak z ciekawości<dlaczego kupiłeś nowego 2t a nie 4t?Czy jeździłeś 4 pakami?Co Cie bardziej przekonuje do 2T?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Pią 23:40, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Co za gumy załozyłes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:35, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
guma to mitas 754 jeśli się nie mylę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:37, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Opony to przód MItas C19 a tył Mitas 754. Ten tył rewelacja na podjazdy, po pionowych ścianach można latać.
Dlaczego 2t? Z 3 powodów: moc, lekkość i prostota w obsłudze. Na ten temat mógłbym napisać cały wywód ale zaraz rozpętam wojnę 2t vs 4t
Poprostu w moim terenie 2t lepiej sobie radzi i tego się trzymajmy.
Dzisiaj testuję cały dzień procircuta, wieczorem zdam relację.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:33, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dobra, wydech przetestowany. Wnioski są takie:
W modelu 2013 exc 300 różnica kolosalna, lepszy dół, lepszy środek, płynniej oddawana moc, nawet dźwięk inny. Same plusy.
W moim 2015 różnica jest subtelna, czuć że są płynniejsze przejścia i minimalnie żwawiej się wkręca. Poza tym zero zmian, nawet dźwięk ten sam w stosunku do oryginału. On jest dedykowany do modeli 2011-2013 dlatego tam jest taka różnica, u mnie widać seryjny nie odbiega dużo od tego procircuta.
Wydech zostaje u mnie a oryginał leży jako awaryjka.
https://www.youtube.com/watch?v=qHcZqEcVTvk
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 22:45, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
2t rządzi !!! Idzie kat jak kozica górska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:18, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Z racji zmiany oleju w skrzyni postanowiłem zalać Motula Transoil 10w40 aby potwierdzić pochlebne opinie o nim. W tygodniu zdam relację.
Przy okazji smarowanko nieszczęsnego mechanizmu rozrusznika.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|