|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:52, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
tooomek882 napisał: | ja właśnie zdjąłem dekiel u siebie i faktycznie smaru było tyle co na splunięcie. Całe szczęście nie było za dużo syfu i koła zębate nie są za bardzo wytarte.
Co do wilgoci to się nie wypowiem, bo moto od ponad dwóch miesięcy stoi w ciepłym garażu, więc mogło wszystko wyparować, ja niczego nie znalazłem. jedynie na tej pierwszej zębatce znalazłem jakiś złoty nalot, wygląda jak samorodki
prysnąłem już smarem miedzianym, czekam aż dobrze odparuje i napakuje tam gęstego smaru do łożysk, zobaczymy czy zda egzamin. Puszkę uszczelniłem grubo silikonem do akwarium. Muszę podjechać do KTMa jeszcze po uszczelkę, bo ta była już w średnim stanie. Moto ma 90h i rozrusznik całkiem dobrze kręci. Raz na jakiś czas złapie focha, ale mam nadzieję, że po tym będzie chodził tak jak powinien. Trochę minie zanim to sprawdzę, bo póki co czekam aż się noga zrośnie... | Ten złoty nalot to prawdopodobnie rdza, czyli miałeś trochę wilgoci. Przy okazji jak dobieracie się do mechanizmu rozrusznika trzeba oglądać tulejki w karterach w których są osadzone sprzęgło i zębatka zdawcza. Te tulejki się zużywają i powstaje luz który wycina koła zębate pod kątem.
Co do smaru to taka sugestia aby nie był on strasznie gęsty bo powoduję to dodatkowe opory. Może się zdarzyć że po takim smarowaniu rozrusznik który jest już podmęczony będzie gorzej kręcił lub sprzęgiełko będzie się podwieszać.
Moim następnym testem będzie właśnie kupno jakiegoś oleju w sprayu, smaru w sprayu lub coś podobnego aby właśnie wyeliminować opory związane z używaniem normalnego smaru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:56, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
moze smar do łancucha?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:21, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wyglądało to za bardzo jak rdza, ale kto wie...
Co do tych tulejek. Rozumiem, że ruch wzdłużny bendiksa jest dopuszczalny, tylko w tych kołach w górnej części nie powinno być żadnych ruchów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:04, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
major - kiedys miałem w rękach smar silikonowy w spreju, jak pryskasz to mega rzadki, jak zwykły smar, a po chwili robi sie cos jak wazelinka nie za gesty nie za lepki, ale tez nie spłynie, i fajnie sie dozuje. tylko nie pamietam firmy a miałem kilka smarów i tylko jeden był taki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:45, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
tooomek882 napisał: | Nie wyglądało to za bardzo jak rdza, ale kto wie...
Co do tych tulejek. Rozumiem, że ruch wzdłużny bendiksa jest dopuszczalny, tylko w tych kołach w górnej części nie powinno być żadnych ruchów? | Wzdłużny jest nie ważny, ale jeśli jest luz poprzeczny, na boki to mechanizm "kantuje" się podczas ruchu i niszczy kły. Te dwie górne tulejki w których siedzi koło zdawcze powoli się wycierają dlatego trzeba ściągać duży dekiel , wyjąć sprzęgło i zweryfikować jego tulejki bo tam dość szybko się luzuje. Tulejki są tanie więc lepiej je za wczasu kupić i poprostu co 100godz wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 1:19, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Może też zdał by egzamin towot tak zwany żelowy stosowany do napełniania smarownic centralnych w ciężkich maszynach czy ciężarówkach EP 00 ma konsystencje jak kisiel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:16, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ostatniej niedzieli miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w niekontrolowanym crash teście. Motocyklista jadący za mną nie zauważył że zatrzymałem się i malowniczo wjechał mi w dupsko...Straty to błotnik tył i cała puszka filtra powietrza bo połamał mi boczne pole numerowe a to wszystko jest całością. Na szczęście subrama, tłumik i cała reszta nie ruszona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 15:20, 27 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:32, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Sezon trwa
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 20:51, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Te szoty to kadry wycięte z filmu czy używasz opcji kręcenia filmu plus fota co 10/30sek. ?
Zamówiłeś już nowe moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:12, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tak to kadry wycięte z filmu. Nie ja kręciłem, to z kamery "Enduro Boy", on wie jak ogarniać żeby było ładnie Jak chcesz fajne fotki wycinać z filmu to podstawowa sprawa film musi być przynajmniej kręcony w 60kl/s a potem już normalnie np. w sony vegas robisz zdjęcia.
Najpierw sprzedam kaciora dopiero wtedy kupuje następce. Coraz bardziej szala przechyla się na Betę i jeśli nie zniszczą mnie ceną za 300rr to myślę że kupie ten sprzęt. No chyba że pojawi się fajny kaciorek albo husqa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:27, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Testuj becie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 21:45, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ja z kolei kręcę teraz 720p/60klatek plus ustawiam sobie żeby robił fotki co powiedzmy 30 sekund, czasem co 10 jak krótsze filmiki i ciekawsze odcinki. Czasem trafi się coś fajnego a po podkręceniu w photoshopie wygląda naprawdę nieźle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:20, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie płacz kiedy odjadę....
Bestia zmieniła właściciela. Teraz będzie latać w Bielsku.
Sentyment bardzo duży do tej trzysetki pozostanie. Cały sezon totalnie bezawaryjnie przelatany.
Teraz okres poszukiwań nowego sprzętu, celuję w 300 2t lub 450 4t. Oczywiście do kupienia same trupy ale uruchomiłem wszystkie kontakty i szukamy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 18:46, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Husqvarnę też bierzesz pod uwagę czy tylko KTM?
U nas kilku chłopaków chce kupić po nowym roku fury(nowe) i chyba padnie na Husqi ze względu na cenę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|