|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:46, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W każdym aspekcie jest lepiej. Przy małych i dużych prędkościach, przy skokach, na belkach, na podjazdach i zjazdach. Cały czas jest trakcja. Motocykl jedzie prosto, nie pływa tyłem, dohamowuję się szybciej do zakrętów, lepiej hamuje na zjazdach, na podjazdach trzyma prostą linie. Nawet na kole jakoś inaczej się jedzie.
Na belkach i oponach wybacza błędy. PDS miał tendencję do "kopania w dupe" czyli przy nieumiejetnym pokonywaniu np. belki chciał cię wysadzić przez kierownicę a tutaj tego nie ma.
PDS bardzo dużo przenosił na kierowcę w sensie że czułeś uderzenie np. w dziurę, kamień itd. a tutaj walisz na siedząco i kompletnie nic nie czuć.
Pozatym odnoszę wrażenie że na tym zawiasie jest ciut niżej siedzenie, dla mnie dobrze bo na styk zawsze byłem na ktmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:16, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
motocykl jest znacząco niższy, do tego stopnia, że stopka wzięta żywcem z kata jest lekko przydługa
kolega raku666 zwrócił uwagę, że z tym tyłem jedną rzecz trudniej wykonać - "stopala" na przednim kole (trudniej poderwać tył)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Śro 20:18, 23 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:51, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wytrzymałem i na chwilę dziś do lasu wskoczyłem
Gaźnik wyregulowany na dyszy głównej 170 i jest sporo lepiej niż na 172 którą miałem w poprzednim ktmie. Tam ewidentnie go przylewało na niskich obrotach, tutaj kultura pracy jest lepsza, dolny zakres jest mocny równy bez szarpań przydławień itd. Świeca w kolorze kawy z mlekiem więc idealnie.
Apropo PHDS, czujecie jakąć różnice na tym mocowaniu w stosunku do serii?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 17:42, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładna ta huska Ciekaw jestem bo kolega ma w EXC 200 Traxx'a z tyłu na PDS'ie a zastanawia mnie jak działa na kołysce z Becie 300. Co do PHDS'a to chyba w 2T się przydaje heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:00, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | Bardzo ładna ta huska Ciekaw jestem bo kolega ma w EXC 200 Traxx'a z tyłu na PDS'ie a zastanawia mnie jak działa na kołysce z Becie 300. Co do PHDS'a to chyba w 2T się przydaje heh | Pewnie o Crisie mówisz...Traxx to najwyższa półka zawieszeń, tam koło klei się do ziemi przecząc prawom fizyki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:55, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Major, jakie masz doświadczenia z ustawieniem gaźnika w nowych sprzętach? Mam nowego Ktm Exc 300 i ustawienie z serwisówki jest za bogate. To chyba bardzo częsty przypadek. Czy jako punkt startu celować w 1-2 stopnie uboższy setting z manualna, czy nie ma zasady?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:29, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Na jakiej dyszy głównej stroisz? Ile godzin ma moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 20:08, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie nie, kolega z Ustronia - 10km ode mnie mieszka z naszego teamu ma, przód ma z SXS albo cone valve już nie pamiętam, fajna 200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:17, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Na jakiej dyszy głównej stroisz? Ile godzin ma moto? |
7 mth
Dysza główna 175
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:22, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
tez mam podobny problem z za bogatym ustawieniem w nowej 300, ale bardziej raczej na wolnych obrotach,regulacja śrubą składu niewiele zmienia. Zmieniałeś Major tylko główną na mniejsza a dysze biegu jałowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 20:25, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: |
Apropo PHDS, czujecie jakąć różnice na tym mocowaniu w stosunku do serii?
|
Jeśli mam być szczery to ja nie odczuwałem jakiejś szczególnej poprawy komfortu.
Może nieco mniej drgań i wibracji generowanych przez moto i silnik czuć na kierze ale dalej nie jest to na tyle istotna i kolosalna różnica(szczególnie w terenie gdzie moto mocno wierzga na wertepach) żebym był gotów inwestować w ten patent. Fajnie jak był seryjnie w moim poprzednim SD ale teraz go nie mam i wcale nie tęsknie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:30, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Śrubka składu mieszanki to tylko do dostajania.
Największa różnice robi jednak iglica.
W exc 250 zestroiłem tak moto, że na jednym pilocie i głównej tylko przy zmianach iglicy i jej pozycji jeździłem cały rok i silnik chodził ładnie i spalał czysto.
Ale nie mam doświadczenia z 300 i nie wiem od czego zacząć strojenie. Generalnie w manualu są jednak bogate ustawienia do temperatury i wysokości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:40, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Załóżcie najmniejszą z rekomendowanych dysz głównych(170,172,175), te gaźniki fabrycznie są ustawione zbyt bogato. Dane z serwisuwki można spokojnie zaniżyć do amatorskiej jazdy. Moja sugestia to dysza 170, reszta dysz niech zostanie w oryginale. Do dyszy 170 regulacja składem mieszanki(który też z reguły jest inny niż zaleca producent) + regulacja biegu jałowego. Jeśli na tych nastawach będzie dalej zbyt bogato obniżyć trzeba iglice aby zubożyć go w początkowej fazie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:02, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
major jaka jest u Ciebie wysokość n.p.m.? ja w swojej husce na tą pogodę zakładam 178 główna 38 od wolnych i trzeci klip na iglicy (iglica n8rg) i nie jest za bogato;
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:56, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie tam gdzie mieszkam jest okolo 400m.n.p.m ale latamy sporo wyżej. W 2t wszystko zależy od stylu jazdy, ja latam dołem obrotów nie kręce do odciny i u mnie już na dyszy 172 jest za bogato, nie dopala oleju itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|