|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:30, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
no wlasnie jak to zauwazyc ze bogato?
mam 0h i wg serwisu zalozylem 175 zmniejszyc na 170 lub 172?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:58, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
najbardziej słychać w dolnym i średnim zakresie obrotów wtedy jak "przylewa" motocykl "czterotaktuje" i mniej ochoczo wchodzi w wyższy zakres obrotów; moim zdaniem ustaw tak jak serwis zaleca a później ewentualnie koryguj- zawsze bezpieczniej za bogato niż za ubogo;
mój na obecnych ustawieniach najlepiej pracuje w temperaturze 5 stopni bez deszczu, kolega ma włożoną dyszę 175 i w takich warunkach zaczyna mu się grzać a jak się zbyt mocno rozgrzeje gorzej mu schodzi z obrotów;
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:01, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
a co barek kupiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:36, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli jest zbyt bogato to tak jak mówi "te300" najbardziej to czuć w dolnym i średnim zakresie obrotów, pojawiają się przydławienia, nie przechodzi płynnie w następny zakres, kiedy chcesz jechać równym gazem moto dostaje jakby czkawki. Poza tym świeca jest zaolejona i czarna a po dłuższym czasie tworzy się gruby osad. Z wydechu leci olej.
Tutaj trzeba pamiętać o jednym, mianowicie każdy dobiera nastawy gaźnika pod warunki atmosferycze, wysokość n.p.m oraz swój styl jazdy. Jeden na bardzo bogatych nastawach będzie przepalał wszystko a drugi na tym samym moto bedzie wymieniał świece co dzień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:51, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Z phds'em jest taka sprawa, że trzeba te elastomery zmienić na zielone wtedy dopiero czuć działanie tego ustrojstwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:20, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | a co barek kupiłeś? |
xc 300 16 dzis testowalem na 175 i hmm chyba bogato
i mam cos takiego ze na 1 np technicznie miedzy drzewami potrafi zgasnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:40, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | te300 napisał: | a co barek kupiłeś? |
xc 300 16 dzis testowalem na 175 i hmm chyba bogato
i mam cos takiego ze na 1 np technicznie miedzy drzewami potrafi zgasnac | Załóż 172 i testuj. Taka podpowiedź, do zmiany dyszy głównej nie trzeba zdejmować pokrywy gaźnika. Odkręcasz śrubę spustową tylko i masz dostep do dyszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:10, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Pierwsze loty zaliczone. MALINA
Filmik zapodam wieczorem.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 12:45, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Duża różnica pomiędzy tylnym zawieszeniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:04, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Duża różnica pomiędzy tylnym zawieszeniem? | Bardzo duża. Tylny zawias jest poprostu o klasę wyżej od PDS. Dużo większa trakcja na podjazdach, zjazdach, kamieniach, dziurach itd. Nie przenosi kompletnie uderzeń na kierowce. O dziwo przód też fajnie pracuję jak dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 16:44, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
chyba szybciej niż na kacie , gdzie masz kamerę? pod daszkiem kasku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:28, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
"kiwaczka" działa po prostu płynniej, dzięki dźwigienkom siły zupełnie inaczej się rozkładaj, zwróćcie uwagę, że zalecana sprężyna do amortyzatora z prolinkiem pod daną wagę będzie dużo mniejszej twardości niż pod tą samą wagę do PDS;
jak jeździłem na PDS-ie nie chciałem słyszeć o "kiwaczce" z wiadomych względów, teraz odwrotnie również z wiadomych względów
ciekaw jestem co byś major powiedział na 4cs z '16?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:34, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Szybciej jest bo często przestrzeliwuje znane mi zakręty. Zawias robi robotę.
Kamerę mam pod daszkiem. Zakupiłem ostatnio Gopro 4 Session, gabaryt pozwolił bez problemu schować ją pod daszek. Ogólnie kamera rewelka.
Nie jechałem ale słyszałem że 4CS ostatniej generacji szczególnie z Husek 2016 jest lepszy niż jednokomorówka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pon 17:35, 28 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:33, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
nooo ten 4cs mnie zaskoczyl
robi robote
slyszalem ze te pierwsze wersje sa bardzo miekkie
moj jest twardy ale dziala kozacko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|