|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:02, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
własnie teraz zrobili że jest miekki, pierwsze były za twarde i miały problemy z odbiciem. generalnie stary 4CS prowadzi sie jak resor piórowy - podskakuje myszkuje, chociaz ma duzy potencjał do tłumienia. tam gdzie jednokomorówka działała mi hmm w bardzo krótkim zakresie, w sensie jak ją rozkręciłem to fajnie działała średnio do połowy zakresu (dobijało tylko przy wiekszych belkach czy dziurach ) to na torze zawias zamykało bardzo często. jak z kolei podkręciłem żeby był twardszy to na torze dało sie poskakać ale zawias w lesie pracował na krótszym skoku zawieszenia i bardziej waliło w ręce. w 4CSie początek jest dosyc " miekki" a z kazdym cm ugięcia czuc że mocno twardnieje i ostatecznie nawet dosyc ciezko jest go złozyć do konca. to sprawa tych wszystkich tłumików itp.
nowsze jak testowałem to płynniej chodza i regulacje sa bardziej czułe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:40, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam 4CS '15 i jestem bardzo zadowolony. Oczywiście sprężyny dobrane pod wagę. Do latania po szutrach i polach niespecjalnie się nadaje, ale do hard jest idealny.
Co do kiwaczki w Husqy to rzeczywiście nie ma porównania do topornego PDS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:46, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jakis patent zeby dyfuzor nie uderzal o oslone rozrusznika i jej nie palil?
ledwo polozylem dzis 2 razy sprzeta w dodatku z oslona ori carbon i juz zgiety do oslony
jakas masakra....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:31, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Z tej strony niestety nic poza przestrzenną osłoną nie uchroni dyfuzora. Nawet najtwardsze gruchy Procircuta czy HGSa się gną w tym miejscu.
A ten śmieszny carbonik to sprzedaj póki cały bo to gówno robi więcej szkód niż pożytku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:58, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
nie ma rozwiązań bez wad, ja trochę przypadkiem założyłem to [link widoczny dla zalogowanych] i dyfuzor jest nietknięty, a w miejscu o którym piszesz barek na osłonie widać "co się działo"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:04, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Mam dostęp do tych płyt bezpośrednio od producenta - po 700 zł, jak pisałem w ogłoszeniu w dziale giełda.
Właśnie czekam na nową dostawę, powinna być w ciągu tygodnia.
Sam tego używam, sporo jazdy w strumieniach, kłody, wywrotki na podjazdach - grucha jest prosta.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez electro dnia Śro 21:05, 06 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:08, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Właście o takiej mówiłem, to jest jedyna osłona która chroni gruszkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:21, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
porazkaa....
a co z tym karbonem nie tak?
na bank chroni mi przed wgniotami
a co do oslony wyglada jakby miala zbierac tone blota
jak z tym jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:26, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
karbon chroni tylko przed małymi wgniotami. Jak mocno przydzwonisz to przestawia się cała grucha na mocowaniach i jest problem.
Te metalowe przestrzenne zbierają błoto niestety, coś za coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:04, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
to lepiej jak nie ma karbonu?
wtedy przy dzwonie grucha inaczej sie zachowuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:59, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś na warsztat wjechała moja była 300exc 2013, na zmianę tłoka. Od ostatniej wymiany do teraz czyli 120godz latane na Motul 800. Motocykl ma 450godz w sumie. Od ostatnich pomiarów cylinder stoi w miejscu, największe zużycie standardowo na dole w punkcie zawracania tłoka, im wyżej tym lepiej aż do nominału. Nicasil bardzo ładny na całej powierzchni włącznie z oknami. Na tłoku zero przedmuchów i sam tłok wizualnie bardzo ładnie wygląda. Głowica czyściutka. Korba stan bardzo dobry. Obecny tłok był selekcji A, teraz montujemy B.
W porównaniu do jazdy na Castrolu R2 wygląda to dużo lepiej, mniej nagarów, przedmuchów, lepsza ochrona cylindra. Także bitwa Castrol R2 vs Motul 800 wygrywa ten drugi.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:50, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
honujesz cylek z kazda wymiana tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:52, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
korba ktora od nowosci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:52, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | honujesz cylek z kazda wymiana tłoka? | Nie.
Korba od nowości oryginalna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 19:53, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|