|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:18, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Major, miałeś kontakt z motulem 710? Na amerykańskich forach jest dość jednoznaczna opinia że oba to super oleje ale 800 do krosówek gdzie silnik pracuje na wysokich obrotach a 710 do enduro. Powód: motul 800 ma znacznie wyższa temp. spalania, więc dobrze smaruje silnik na obrotach ale nie dopala oleju przy jeździe enduro, natomiast 710 spała się wcześniej i przy jeździe enduro zostawia mniej nagaru i olej nie cieknie z tłumika. Ale tylko powtarzam, co przeczytałem, nie miałem kontaktu z tym olejem i nawet nie wiem czy jest dostępny na polskim rynku.
Ja w exc 250 i 300 zawsze jeździłem na Castrolu bo jest najłatwiej dostępny, mieszanka 1:60, chociaż teoretycznie Castro zaleca mieszankę 1:50. Przy jeździe enduro nic złego się nie dzieje, ale nie mam porównania do innych olejów. Zaletą - ładnie pachnie jak się spali
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez electro dnia Śro 7:21, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:45, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie testowalem Motula 710. Castrol jest wporządku i śmiało można na nim latać ale w konfrontacji z motul 800 wypada gorzej pod kątem nagaru i niedopalonego oleju. Motor który robiłem lata tylko enduro, bez kręcenia do odciny i zobacz jak tłok wygląda, także 800-tka też w enduro fajnie się dopala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:13, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ta średnicówka do pomiaru to dwupunktowa? jakiej firmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:30, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dwupunktowa, firmy nie pamiętam, jutro zobacze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 18:30, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:08, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja śmigałem w swojej starej 125 na motulu 710. Z motocyklem nic się nie działo. Zacząłem go wlewać po generalnym remoncie. Niestety nie wiem jak wyglądał tłok, bo zrobiłem może z 20+ godzin na nim i zmieniłem moto.
Nowy właściciel dostał ode mnie bańkę tego oleju i nie dzwonił z pretensjami, że się zatarł, więc chyba jest git Ale jedno mogę powiedzieć, wcale nie dopalał się jakoś lepiej. Z tłumika leciało jak po ostrym kebsie bez względu czy była nowa czy stara wata, a jak wiadomo, setą z wysokich obrotów się nie schodzi, więc powinno się wszystko dopalać Gaźnik był ustawiony prawidłowo, proporcje 1:50 - 1:60
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tooomek882 dnia Śro 21:11, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Śro 19:18, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pomiar średnicówką robisz porównując pomiar z górną częścią cylindra, czy ustawiasz wzorzec na mikrometrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:46, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Kiełek napisał: | Pomiar średnicówką robisz porównując pomiar z górną częścią cylindra, czy ustawiasz wzorzec na mikrometrze? | Różnie, jak mam pod ręką śrubę mikrometryczną to na niej ustawiam zero ale często zeruję na cylindrze na dole w poprzek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 20:48, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:07, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj fura została złożona. Tłok Vertex selekcja B, nowa uszczelka pod cylinder, nowe łożysko główki korbowodu. Pacjent będzie żył
https://youtu.be/mr6M_RmQtKM
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:04, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mozesz podeslac zdjecia nicasilu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:08, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
aha nie zdazylo sie zeby puscila uszczelka boku na pompie jak to czasem bywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:36, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie robiłem zdjęć cylindrowi. Nicasil jak na ten przebieg bardzo dobry, wcześniej pisałem gdzie jakie zużycie.
O co chodzi z tą uszczelką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:08, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi Ci o tą dużą uszczelkę od strony sprzęgła to ją poprawili chyba od '15-ego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:15, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny patent, podczas montażu pierścienia zabezpieczającego sworzeń tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:31, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
tak chodzi mi o usczelke prawego boku silnika gdzie lubialy sie uszkodzic poszczepic i puscic wode do silnika
na zdjeciu widze zielona uszczelke a te poprawione sa czarne i metalowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:44, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | Bardzo fajny patent, podczas montażu pierścienia zabezpieczającego sworzeń tłoka. | Potrzeba matką wynalazków
A co do uszczelki dużego dekla sprzęgła to w tym egzemplarzu jest papierowa starego typu, od modelu 2015 jest metalowa. Nauczony doświadczeniem te papierowe nawet nowe składam na sylikon(każdy wie o co chodzi) dlatego tutaj go trochę widać. A teraz ciekawostka, w tym motocyklu pół roku temu wymienialiśmy tą uszczelkę i padło że założymy metalową aby mieć spokuj. Po zamontowaniu okazało się się nie pracuję mechanizm zmiany biegów. Po pomiarach wyszło że metalowa jest sporo cieńsza od papierówki i wałek zmiany biegów zapierał się o dekiel co uniemożliwiało powrót dźwigni po wbiciu biegu. Trzeba albo zebrać trochę materiału z dekla albo z wałka. Zanim poskładacie na metalowej wszystko to sprawdzajcie czy nie ma tego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|