Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

<Beast 2t 300 - 4t 450>
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 62, 63, 64  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:18, 13 Sty 2016    Temat postu:

Major, miałeś kontakt z motulem 710? Na amerykańskich forach jest dość jednoznaczna opinia że oba to super oleje ale 800 do krosówek gdzie silnik pracuje na wysokich obrotach a 710 do enduro. Powód: motul 800 ma znacznie wyższa temp. spalania, więc dobrze smaruje silnik na obrotach ale nie dopala oleju przy jeździe enduro, natomiast 710 spała się wcześniej i przy jeździe enduro zostawia mniej nagaru i olej nie cieknie z tłumika. Ale tylko powtarzam, co przeczytałem, nie miałem kontaktu z tym olejem i nawet nie wiem czy jest dostępny na polskim rynku.

Ja w exc 250 i 300 zawsze jeździłem na Castrolu bo jest najłatwiej dostępny, mieszanka 1:60, chociaż teoretycznie Castro zaleca mieszankę 1:50. Przy jeździe enduro nic złego się nie dzieje, ale nie mam porównania do innych olejów. Zaletą - ładnie pachnie jak się spali Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez electro dnia Śro 7:21, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:45, 13 Sty 2016    Temat postu:

Nie testowalem Motula 710. Castrol jest wporządku i śmiało można na nim latać ale w konfrontacji z motul 800 wypada gorzej pod kątem nagaru i niedopalonego oleju. Motor który robiłem lata tylko enduro, bez kręcenia do odciny i zobacz jak tłok wygląda, także 800-tka też w enduro fajnie się dopala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:13, 13 Sty 2016    Temat postu:

ta średnicówka do pomiaru to dwupunktowa? jakiej firmy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:30, 13 Sty 2016    Temat postu:

Dwupunktowa, firmy nie pamiętam, jutro zobacze.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 18:30, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Śro 19:08, 13 Sty 2016    Temat postu:

ja śmigałem w swojej starej 125 na motulu 710. Z motocyklem nic się nie działo. Zacząłem go wlewać po generalnym remoncie. Niestety nie wiem jak wyglądał tłok, bo zrobiłem może z 20+ godzin na nim i zmieniłem moto.

Nowy właściciel dostał ode mnie bańkę tego oleju i nie dzwonił z pretensjami, że się zatarł, więc chyba jest git Very Happy Ale jedno mogę powiedzieć, wcale nie dopalał się jakoś lepiej. Z tłumika leciało jak po ostrym kebsie Very Happy bez względu czy była nowa czy stara wata, a jak wiadomo, setą z wysokich obrotów się nie schodzi, więc powinno się wszystko dopalać Smile Gaźnik był ustawiony prawidłowo, proporcje 1:50 - 1:60


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tooomek882 dnia Śro 21:11, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 19:18, 13 Sty 2016    Temat postu:

Pomiar średnicówką robisz porównując pomiar z górną częścią cylindra, czy ustawiasz wzorzec na mikrometrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:46, 13 Sty 2016    Temat postu:

Kiełek napisał:
Pomiar średnicówką robisz porównując pomiar z górną częścią cylindra, czy ustawiasz wzorzec na mikrometrze?
Różnie, jak mam pod ręką śrubę mikrometryczną to na niej ustawiam zero ale często zeruję na cylindrze na dole w poprzek.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 20:48, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:07, 14 Sty 2016    Temat postu:

Dzisiaj fura została złożona. Tłok Vertex selekcja B, nowa uszczelka pod cylinder, nowe łożysko główki korbowodu. Pacjent będzie żył Smile

https://youtu.be/mr6M_RmQtKM


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:04, 14 Sty 2016    Temat postu:

mozesz podeslac zdjecia nicasilu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:08, 14 Sty 2016    Temat postu:

aha nie zdazylo sie zeby puscila uszczelka boku na pompie jak to czasem bywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:36, 14 Sty 2016    Temat postu:

Nie robiłem zdjęć cylindrowi. Nicasil jak na ten przebieg bardzo dobry, wcześniej pisałem gdzie jakie zużycie.
O co chodzi z tą uszczelką?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:08, 14 Sty 2016    Temat postu:

jeśli chodzi Ci o tą dużą uszczelkę od strony sprzęgła to ją poprawili chyba od '15-ego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:15, 14 Sty 2016    Temat postu:

Bardzo fajny patent, podczas montażu pierścienia zabezpieczającego sworzeń tłoka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:31, 14 Sty 2016    Temat postu:

tak chodzi mi o usczelke prawego boku silnika gdzie lubialy sie uszkodzic poszczepic i puscic wode do silnika
na zdjeciu widze zielona uszczelke a te poprawione sa czarne i metalowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:44, 14 Sty 2016    Temat postu:

dioda napisał:
Bardzo fajny patent, podczas montażu pierścienia zabezpieczającego sworzeń tłoka.
Potrzeba matką wynalazków Smile
A co do uszczelki dużego dekla sprzęgła to w tym egzemplarzu jest papierowa starego typu, od modelu 2015 jest metalowa. Nauczony doświadczeniem te papierowe nawet nowe składam na sylikon(każdy wie o co chodzi) dlatego tutaj go trochę widać. A teraz ciekawostka, w tym motocyklu pół roku temu wymienialiśmy tą uszczelkę i padło że założymy metalową aby mieć spokuj. Po zamontowaniu okazało się się nie pracuję mechanizm zmiany biegów. Po pomiarach wyszło że metalowa jest sporo cieńsza od papierówki i wałek zmiany biegów zapierał się o dekiel co uniemożliwiało powrót dźwigni po wbiciu biegu. Trzeba albo zebrać trochę materiału z dekla albo z wałka. Zanim poskładacie na metalowej wszystko to sprawdzajcie czy nie ma tego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 62, 63, 64  Następny
Strona 23 z 64

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin