|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:35, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
pochwalam
zrobiłem to samo na jesień - u mnie wszystko było jak nowe, na koniec wiosny znowu wszystko przesmaruję;
taki serwis znacząco podniesie żywotność a przy pojawieniu się luzu nie powinno być problemów z wymianą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:37, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A tak na przyszłość, amor wychodzi dołem czy trzeba odchylać ramę i wyciągać górą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:54, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ja (zgonie z instrukcją) rozpinam te długie kości i wyciągam górą,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:34, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ja tam sciagam tlumik prawy boczek airboxa i wyciagam w gore i do boku
skasowal sie luz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:06, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | ja tam sciagam tlumik prawy boczek airboxa i wyciagam w gore i do boku
skasowal sie luz? | Tak luz się skasował. Chciałem właśnie uniknąć pojawienia się luzu na innych przegubach co w takiej sytuacji dzieję się szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:17, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tak jak major000 pisze, jak jest delikatny luz to trzeba zaraz wymieniec bo jak nie to jedno rozbije drugie i w portfelu ubywa, a tu mój wahacz, dawno smaru nie widział. Oczywiscie oryginały poszły
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:29, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
donPedro napisał: | tak jak major000 pisze, jak jest delikatny luz to trzeba zaraz wymieniec bo jak nie to jedno rozbije drugie i w portfelu ubywa, a tu mój wahacz, dawno smaru nie widział. Oczywiscie oryginały poszły
[/URL] | U ciebie to już grubo, wszystko zaspawane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 0:09, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | A tak na przyszłość, amor wychodzi dołem czy trzeba odchylać ramę i wyciągać górą? |
W 125 wychodzi dołem ale trzeba odkręcić tłumik (nie pamiętam czy wahacz też).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 9:32, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Niestety z doświadczenia wiem, że mało kto tam zagląda bo komu by się chciało wahacz ściągać, tylko takim jak my ;] Niestety kupując motorek to w 90% łożyska te są zarżnięte o kołysce nie wspomnę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 15:53, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No ten wahacz z foty lekko nie miał.Czysta profanacja,zamach stanu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:15, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
od nowosci pewnie gosc nie zagladał tylko woził du--pe, w wahaczach cierpia najbardziej te od strony zebatki, tu juz nowe na zdj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 22:24, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie zapomnij dać dobrego smaru (litowe przeważnie się nie nadają).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:43, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Nie zapomnij dać dobrego smaru (litowe przeważnie się nie nadają). |
..., bo.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:49, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
to jaki smar najlepszy?
major nie miales problemu z wrzucaniem biegow w ktoryms z moto co miales?
cos ciezko mi wchodza biegi w 300 a zas w 250 bylo ok
z tym ze tam lekko nadpilowalem zmieniacz na tych kolcach tak jak to na amarykanskich forach radza
sporo roboty grzebac nowy silnik przez takie gowno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:27, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ja w takie miejsca jak oski czy te łozyska stosuje smary wodoodporne - np maxima grease waterproof
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|