|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:04, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, jak Wy to robicie, że na standardowych ustawieniach Wam nie muli sprzętów?
Mam nowy motocykl 300 EXC MY 2016, na ustawieniach z serwisówki było tak bogato że mi się prawie paliwo wiadrami z wydechu lało
Na obecne temperatury mam pilota 35, główną 170, iglica N8RH pozycja 3. To jest jakieś 2-3 stopnie bardziej ubogo niż w serwisówce - dopiero teraz przy jeździe enduro mam czysty dół obrotów i nieobrzygany wydech. Pali ładnie, wkręca się ładnie, ciągnie super, nie czuję, żeby było za ubogo (chociaż jak temp. spadła do 0 to na tych ustawieniach było już za ubogo), świeca nadal ciemna, ale dużo jeżdżę dołem.
Na standardowych ustawieniach też palił ładnie, ale miał mega zamulony dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:36, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Na jakim oleju latasz i w jakiej proporcji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:47, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Motul 800 1:60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:29, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie wiem dlaczego u Ciebie electro tak jest, ja swój przestawiłem na temperatury wiosenne 2 tygodnie temu i w stosunku do zaleceń serwisowych zrobiłem to klika stopni C wcześniej, ale wynika to bardziej z tego, że tereny w których jeżdżę są na pograniczu zmian ustawień niż z tego, że serwis zaleca mocno bogate ustawienia; potwierdziło się to gdy temperatura zeszła w okolice 6C - ewidentnie robiło mu się za dużo powietrza; z obserwacji mojego motocykla wynika, że serwis zaleca ustawienia lekko za bogate ale spokojnie można na tym jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:32, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja też 800V 1:50 - na tłoku niewiele nagaru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:34, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ile masz m n.p.m. i jakie temperatury?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:36, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja też motul 800, 1:60
Ktm zawsze podawał i podaję trochę zbyt bogate w paliwo nastawy gaźnika, więc możesz go zubożyć bez obaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:18, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moje ustawienia działają dobrze w moim motocyklu przy wysokościach 300-1000 m i temp 10-25 stopni. Na tych z serwisów i da się jezdzic ale jest zdecydowanie za bogato. Dlatego jestem po prostu zdziwiony, że Wam się dobrze przy tych ustawieniach jeździ - widocznie nawet nowe moto nie są identyczne jeśli chodzi o wymagane ustawienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:24, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że egzemplarz egzemplarzowi nie równy.
Załóż jeszcze świecę BR7EIX.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:02, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
o kuwa ta świeca kosztuje ponad 50zł, aż tak warto?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:12, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Warto bo jeszcze lepiej na niej odpala, lepiej reaguje na gaz i świeca ta jest bardzo żywotna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:31, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
no nie wiem elektro bardzo ubogo, mój na pewno źle by chodził w takich warunkach z tymi ustawieniami, kontroluj tłok,
jak Ci mocy brakuje to może załóż głowicę od sx-a?
z kolei kumpel niedawno przesiadł się z KTM-a model 13 na nową Huskę 16 i mówi, że za mocna, "ktm mięciutko szedł z dołu a ta za szybko się wkręca";
chgw może dlatego nie wiem co to zamulanie w dole bo w sumie nigdy KTM-em 2t nie jeździłem, a mój poprzedni hus z głowicą sx był ostry jak brzytwa w pełnym zakresie obrotów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Sob 12:34, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:33, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Warto bo jeszcze lepiej na niej odpala, lepiej reaguje na gaz i świeca ta jest bardzo żywotna. |
kupię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:19, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem model 2013(ktm 300) i również miło wspominam jego dolny zakres obrotów, łagodny z fajnym przejściem w wyższe partie. Ktm i Huska modele 2015 to inna bajka,agresja jest od samego dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|