|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:46, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
jaka macie dysze glowna w 300? na ta temp powiedzmy teray okolo 15 20 stopni
mialem 172 zalozylem teraz 165 nie bedzie za ubogo?
ok 330mnpm mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:10, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam podobną wysokość n.p.m. jak u ciebie i ja latam na 170 i jest idealnie, świeca kawa z mlekiem, płynne przejścia przez obroty.
165 w modelu 2015 nie testowałem więc nie wiem. Jeśli będzie za ubogo to odrazu odczujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:14, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
jakie objawy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:23, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Na biegu jałowym może mu podbijać obroty do góry, będzie nierówno przyspieszał, silnik może łapać tzw. czkawke, świeca bedzie zbyt jasny kolor miała oraz z racji mniejszej dawki paliwa może się szybciej zagotować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:49, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
major000 a w takim terenie co ty śmigasz to 450 exc (wtrysk) była by lepsza czy 350 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Wto 20:51, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Wto 21:20, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | jaka macie dysze glowna w 300? na ta temp powiedzmy teray okolo 15 20 stopni
mialem 172 zalozylem teraz 165 nie bedzie za ubogo?
ok 330mnpm mam |
Ja mam 175 założoną
ok 280mnpm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:21, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | major000 a w takim terenie co ty śmigasz to 450 exc (wtrysk) była by lepsza czy 350 ? | Dają radę, sam kiedyś latałem na 450 exc, 530 exc. Póki nie pojawia się ciężki trialowy teren to 4t nawet lepiej sobie radzi. W technicznych partiach też daję radę ale z racji na większą wagę i wyżej położony środek ciężkości, bardziej męczą.
Osobiście jakbym się przesiadał na 4t to kupiłbym 350 bo odbiega niewiele wagowo od 300 exc. Według mnie waga motocykla jest kluczowym czynnikiem w terenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 21:21, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:24, 24 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
skok[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:14, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Piękny widok
Opona[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:01, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Widzę że felga ładna nie porysowana Jak zakładasz opony ? Masz jakiś patent żeby się nie porysowały ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:16, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kwestia doświadczenia. Mam swoje patenty i sposoby na zmianę opon, mowa oczywiście o oponach z musami bo z dętką to żadna filozofia. Używam najprostszej zmieniarki do opon i zmieniarki samochodowej przerobionej pod motocyklowe koła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:28, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Siemka ten mitas to jaki dokładnie model? On ma pasek czy jest bez? Kiedyś go miałem, ale zapomnialem nazwy. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 4:17, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
a pokaz ten swoj patent na zakladanie zabezpieczenia sworznia tloka
foto czy tam opis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 5:57, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
To jest Mitas 946 czerwony pasek. Dla mnie osobiście najlepsza opona na świecie ze względu na uniwersalność terenu po jakim pociągnie.
Patent z zabezpieczeniem tłoka to nic innego jak kawałek plastiku którym przytrzymujemy zabezpieczenie aby nie wyskakiwało z drugiej strony podczas wciskania w rowek. Ostatnio wymyśliłem coś jeszcze lepszego bo nie trzeba używać dwóch rąk, mianowicie po obwodzie tłoka zaciskacz opaskę zaciskową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:11, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
kupilem wossnera do 300 ale ma kwadratowe dziury z boku zamiast takich jak ori takich idacych jakby w dol
z tego co widze nie ma innych
montowac taki?
po co sa te dziury?
u ciebie ten nowy vertex ma takie jak ma byc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|