Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

<Beast 2t 300 - 4t 450>
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 62, 63, 64  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 7:10, 06 Lip 2016    Temat postu:

Myślałem że kupisz 350....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:21, 06 Lip 2016    Temat postu:

W grę wchodziły 3 pojemności: 300(2t), 350(4t) i 450. Maxymalnie do 50godzin.
Trzysetek KTM i Huski nie ma kompletnie na rynku. 350 byla bodajże jedna ale model 2014.
Dzwoniłem również do Bety, modeli 2016(300rr) nie ma, a modele 2017 będą dostępne za 2tygodnie. Na moje pytanie, czy na 100% za 2 tygodnie bedzie motocykl u mnie, dostałem odp że jest możliwa obsuwa w czasie ze względu na ogromną ilość zamówień na całym świecie.
I takim sposobem dochodzimy do 19-sto godzinnej 450tki którą kupiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:02, 06 Lip 2016    Temat postu:

huskę sprzedałeś? teraz będziesz musiał tytuł zmienić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:04, 06 Lip 2016    Temat postu:

Tak Husa sprzedana. Tytuł dla zmyłki zostaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:10, 06 Lip 2016    Temat postu:

Czekamy na porównanie 300 2T vs 450 4T, bo pewnie nie tylko ja jestem ciekaw wrażeń po przesiadce Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:05, 07 Lip 2016    Temat postu:

Dzisiaj były pierwsze testy w terenie. i wygląda to tak:
Przeloty i łatwe enduro sporo lepiej(łatwiej i przyjaźniej dla kierowcy) od dwusuwa. Można walić dojazdówki z uśmiechem na twarzy, jedzie płynnie, nie wibruje. Na przełożeniu 14x52 jest sporo szybciej od trzysetki, często myślałem że jadę ostatnim biegiem a to była dopiero piatka. Spalanie wyraźnie mniejsze.
Po wjeździe w extreme jest również dobrze do póki się jedzie. Jeśli stanie na stromym podjeździe lub trawersie jest wyraźnie ciężej ruszyć niż dwutaktem, daje tu o sobie znać duży moment obrotowy. Poprostu zrywa trakcję, ale wystarczy metr napędu żeby złapać przyczepność i znowu jedzie jak czołg. Jestem w szoku bo praktycznie nie czułem większej wagi. Szybkie partie między drzewami, nawroty, itd. super, jest bardzo poręczny.
Podjazdy jedzie sporo lepiej od 300exc. Wybacza sporo błędów, ma lepszą trakcję, ciągnie do przodu na każdym biegu. Ale niestety na podjazdach z racji dużego momentu bardziej męczy łapy, może to kwestia, pozycji na moto, doboru biegu i obrotów. Nie jest to mordowanie rąk do zera ale da się to odrazu wyczuć.
Zawias bajka, szczególnie przód wybiera wszystko, od małych nieruwności po duże, przy małych prędkościach i dużych. 4CS z Huski nawet jak był nowy tak nie pracował, tutaj było fajnie przy małych prędkościach, później zaczynał walić po łapach.
Jazda na kole o niebo łatwiejsza od 2t.
Należy jeszcze wspomnieć o oponach. 4t na łysej tylnej oponie dalej wyjeżdża wszędzie. Mam oryginalnego Maxisa jeszcze, kostki może 2mm i ciągnie jak szalona, w dodatku na dętce bo musa jeszcze nie założyłem. Ta opona w 300exc nawet jak jest nowa kompletnie nie nadaję się w teren.
Moto bardzo fajne, uniwersalne, pojedzie i łatwą trasę i extreme. Ostatni mój 4t to był 450 exc 2009, od tamtej pory KTM zrobił kawał dobrej roboty.
Co nie zmienia faktu że dalej uważam 300 2t za świetny motocykl. Tylko prawdziwa frajda na 2t zaczyna się w kurewsko ciężkim terenie.
Na razie tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:12, 08 Lip 2016    Temat postu:

podobno MY17 jeszcze lepsze wrażenie robi a Krywult cały czas się waha co lepsze 2t czy 4t dlatego na ten rok ma dwie sztuki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:21, 08 Lip 2016    Temat postu:

major te osłony na wahacz to o kant d.... może chronią przed kamolami ale jak Ci się napcha tam błota (a napcha) to w amelynium po jakimś czasie zrobią się bardzo brzydkie wżery ciężkie do usunięcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:30, 08 Lip 2016    Temat postu:

z tą osłoną to wiem. Bede ją ściągał co tydzien do mycia i zobaczymy co tam podspodem sie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:34, 16 Lip 2016    Temat postu:

chyba to efekt euforii po zakupie ze nie czujesz wiekszej wagi...jak czasem przeskocze z 300 na hsb 500 zeby podjechac znajomemu to wiekszy ciezar jest wyczuwalny od razu zwlaszcza przy powolnej szarpaninie, ale co do podjazdów to fakt na duzego 4T nie ma bata, mozna prawie stanąc i po odrkeceniu pojechac dalej a na 2T mały błąd i stoimy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Sob 20:35, 16 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:51, 16 Lip 2016    Temat postu:

podobnie sie zgodze z waga 4T - czuć duzo wiekszą mase do 2T polotu nie ma... ale racja że z roku na rok coraz fajniej sie 4T prowadzi

a co do podjazdów - kiedys bylismy z nowym exc 500, exc 350 exc 300 i 200, to 2takty najlepiej podjeżdzały praktycznie za kazdym razem, 350tką trzeba było iśc mocno ogniem, a 500ta ani razu nie wjechała Very Happy ale zostawiała za sobą fajne rowy ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:27, 19 Lip 2016    Temat postu:

Ostatni lot na Husce, pierwszy na 450 exc.

https://www.youtube.com/watch?v=8o8VHAIy7io


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:37, 20 Lip 2016    Temat postu:

Dzik gotowy do przerzucania gleby Smile


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:31, 20 Lip 2016    Temat postu:

Czym okleiłeś ranty na felgach?
P.S.
A jeszcze nie tak dawno pisałeś ze w twoje tereny 4T sie nie sprawdzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:53, 20 Lip 2016    Temat postu:

Okleina na felgi z power parts. W ciężkim hard enduro 2t lepiej się prowadzi, dalej tak twierdzę. 450 bardziej męczy z racji na duży moment obrotowy i wagę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 62, 63, 64  Następny
Strona 37 z 64

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin