|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 7:10, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Myślałem że kupisz 350....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:21, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
W grę wchodziły 3 pojemności: 300(2t), 350(4t) i 450. Maxymalnie do 50godzin.
Trzysetek KTM i Huski nie ma kompletnie na rynku. 350 byla bodajże jedna ale model 2014.
Dzwoniłem również do Bety, modeli 2016(300rr) nie ma, a modele 2017 będą dostępne za 2tygodnie. Na moje pytanie, czy na 100% za 2 tygodnie bedzie motocykl u mnie, dostałem odp że jest możliwa obsuwa w czasie ze względu na ogromną ilość zamówień na całym świecie.
I takim sposobem dochodzimy do 19-sto godzinnej 450tki którą kupiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:02, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
huskę sprzedałeś? teraz będziesz musiał tytuł zmienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:04, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Tak Husa sprzedana. Tytuł dla zmyłki zostaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:10, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Czekamy na porównanie 300 2T vs 450 4T, bo pewnie nie tylko ja jestem ciekaw wrażeń po przesiadce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:05, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj były pierwsze testy w terenie. i wygląda to tak:
Przeloty i łatwe enduro sporo lepiej(łatwiej i przyjaźniej dla kierowcy) od dwusuwa. Można walić dojazdówki z uśmiechem na twarzy, jedzie płynnie, nie wibruje. Na przełożeniu 14x52 jest sporo szybciej od trzysetki, często myślałem że jadę ostatnim biegiem a to była dopiero piatka. Spalanie wyraźnie mniejsze.
Po wjeździe w extreme jest również dobrze do póki się jedzie. Jeśli stanie na stromym podjeździe lub trawersie jest wyraźnie ciężej ruszyć niż dwutaktem, daje tu o sobie znać duży moment obrotowy. Poprostu zrywa trakcję, ale wystarczy metr napędu żeby złapać przyczepność i znowu jedzie jak czołg. Jestem w szoku bo praktycznie nie czułem większej wagi. Szybkie partie między drzewami, nawroty, itd. super, jest bardzo poręczny.
Podjazdy jedzie sporo lepiej od 300exc. Wybacza sporo błędów, ma lepszą trakcję, ciągnie do przodu na każdym biegu. Ale niestety na podjazdach z racji dużego momentu bardziej męczy łapy, może to kwestia, pozycji na moto, doboru biegu i obrotów. Nie jest to mordowanie rąk do zera ale da się to odrazu wyczuć.
Zawias bajka, szczególnie przód wybiera wszystko, od małych nieruwności po duże, przy małych prędkościach i dużych. 4CS z Huski nawet jak był nowy tak nie pracował, tutaj było fajnie przy małych prędkościach, później zaczynał walić po łapach.
Jazda na kole o niebo łatwiejsza od 2t.
Należy jeszcze wspomnieć o oponach. 4t na łysej tylnej oponie dalej wyjeżdża wszędzie. Mam oryginalnego Maxisa jeszcze, kostki może 2mm i ciągnie jak szalona, w dodatku na dętce bo musa jeszcze nie założyłem. Ta opona w 300exc nawet jak jest nowa kompletnie nie nadaję się w teren.
Moto bardzo fajne, uniwersalne, pojedzie i łatwą trasę i extreme. Ostatni mój 4t to był 450 exc 2009, od tamtej pory KTM zrobił kawał dobrej roboty.
Co nie zmienia faktu że dalej uważam 300 2t za świetny motocykl. Tylko prawdziwa frajda na 2t zaczyna się w kurewsko ciężkim terenie.
Na razie tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:12, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
podobno MY17 jeszcze lepsze wrażenie robi a Krywult cały czas się waha co lepsze 2t czy 4t dlatego na ten rok ma dwie sztuki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:21, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
major te osłony na wahacz to o kant d.... może chronią przed kamolami ale jak Ci się napcha tam błota (a napcha) to w amelynium po jakimś czasie zrobią się bardzo brzydkie wżery ciężkie do usunięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:30, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
z tą osłoną to wiem. Bede ją ściągał co tydzien do mycia i zobaczymy co tam podspodem sie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:34, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
chyba to efekt euforii po zakupie ze nie czujesz wiekszej wagi...jak czasem przeskocze z 300 na hsb 500 zeby podjechac znajomemu to wiekszy ciezar jest wyczuwalny od razu zwlaszcza przy powolnej szarpaninie, ale co do podjazdów to fakt na duzego 4T nie ma bata, mozna prawie stanąc i po odrkeceniu pojechac dalej a na 2T mały błąd i stoimy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Sob 20:35, 16 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:51, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
podobnie sie zgodze z waga 4T - czuć duzo wiekszą mase do 2T polotu nie ma... ale racja że z roku na rok coraz fajniej sie 4T prowadzi
a co do podjazdów - kiedys bylismy z nowym exc 500, exc 350 exc 300 i 200, to 2takty najlepiej podjeżdzały praktycznie za kazdym razem, 350tką trzeba było iśc mocno ogniem, a 500ta ani razu nie wjechała ale zostawiała za sobą fajne rowy ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:37, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzik gotowy do przerzucania gleby
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:31, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Czym okleiłeś ranty na felgach?
P.S.
A jeszcze nie tak dawno pisałeś ze w twoje tereny 4T sie nie sprawdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:53, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Okleina na felgi z power parts. W ciężkim hard enduro 2t lepiej się prowadzi, dalej tak twierdzę. 450 bardziej męczy z racji na duży moment obrotowy i wagę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|