Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

<Beast 2t 300 - 4t 450>
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 62, 63, 64  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:48, 14 Sie 2016    Temat postu:

pięknie idzie ta nowa 450, majorTy chyba więcej niż 1/3 gazu mu nie dajesz ;D a tak z ciekawości gdzie wyrwałeś takie moto z tak małym przebiegiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:51, 14 Sie 2016    Temat postu:

major000 napisał:
Jakby ktoś potrzebował upchać klakson w dogodne miejsce to polecam przykręcić go do mocowania głowicy i ramy. Trzeba rozwiercić otwór w blaszce klaksonu i trochę ją wygiąć pod innym kątem. W tym miejscu jest fajnie schowany i nie narażony na uszkodzenia w porównaniu do mocowania na chłodnicy.


Ja mam podobnie w exc200 ale i tak już nie działa x)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:05, 14 Sie 2016    Temat postu:

Takie okazje sporadycznie się trafiają, trzeba przeglądać ogłoszenia. Traf chciał że ta 450 się pojawiła na allegro więc wystawiłem szybko huskę , która odziwo sprzedała się w kilka dni.
Co do klaksonu to niestety w 4t nie może tam być bo nagrzewa się nadmiernie od wydechu. Bede próbował go wcisnąć gdzieś koło rozrusznika.
Co do jazdy to idzie dołem zajebiście. Ten wąwóz z filmu to 2 bieg i może 15% gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:39, 15 Sie 2016    Temat postu:

A po ilu wypalonych pełnych bakach paliwa wymiana tłoka,łańcuszka rozrządu w takiej 450 exc ?,.bo patrząc na ten licznik jak zlicza mth to bym musiał co miesiąc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:16, 15 Sie 2016    Temat postu:

Bo te liczniki to zwykłe stopery, uruchamiane przez obrót przedniego koła. Czyli na zgaszonym silniku jak go przepychasz to również liczy godziny.
Książka każe zmieniać tłoka i łańcuch rozrządu co 135 godzin amatorskiej jazdy. Jeden pełny zbiornik to u mnie wychodzi jakieś 4 do 5 godzin.
W 4t najczęstszym objawem zużytego tłoka jest spalanie oleju, wtedy czas na zmianę. Łańcuch płytkowy od rozrządu ani się nadmiernie nie rozciąga ani wyciera, jego poprostu profilaktycznie raz na 200godz dla spokojnego snu warto zmienić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:37, 20 Sie 2016    Temat postu:

Przyszedł camelbag USWE H2. Kompletny, razem z workiem i wężykiem do picia. Jakość wykonania bardzo dobra. Wielkość, raczej trzeba zaliczyć go do małych. Ma jedną dużą kieszeń na worek z piciem i jedną malutką dosłownie na telefon( i to nie za duży :>).
Super dopasowany do ciała, tutaj jest mega różnica w porównaniu do zwykłego plecaka.
Jak potestuje w terenie to może coś więcej opiszę.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:44, 30 Sie 2016    Temat postu:

major masz może jakieś żetelne informacje jak jest z wytrzymałością dołu silnika w exc 450/500 po 2014 roku w stopie korbowodu jest panewka zamiast łożyska i jestem dosyć ciekawy tego rozwiązania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:40, 30 Sie 2016    Temat postu:

Nie robiłem nikomu korby z tą panewką więc nie jestem w stanie podać ile to żyje. Ale patrząc na to jakie przebiegi mają niektóre egzemplarze śmiało można powiedzieć, że to jeździ napewno nie krócej niż na starego typu łożysku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:11, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Motul 300V 15W60. Przebieg 25 godzin. Kolor dalej zielony, nie śmierdzi przepalonym olejem, praktycznie brak opiłków na magnesie.
Nie mam pytań Smile


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:40, 05 Wrz 2016    Temat postu:

a powiedz z ciekawosci latales kiedys 125 lub 150?
jakie odczuscia w porownaniu do 300 czy tam 350 450?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:15, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Zaczynałem od 125-tki. Rewelacyjny sprzęt do nauki i na zawody. Do tej pory uważam że setka na zawodach typu CC robi największe spustoszenie, oczywiście jeśli jeździec ogarnia. 150 nie jechałem. Chwile upalałem 200sx, i to już latało jak 250 exc.
Jeśli miałbym wybrać sobie dwa motocykle do latania to były by to : 125 na zawody a do enduro 300 lub 450. Jeśli chcesz mieć dwa w jednym to 350excf lub 250exc(2t).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:03, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Major, miałeś bliższy kontakt z exc-f 250? Chodzi o nowsze roczniki na wtrysku. Ostatnio się takim sprzętem przejechałem chwilę po górach i byłem bardzo zaskoczony na plus. Spodziewałem się braku dołu a motocykl jedzie. Można nim z niskich obrotów ruszyć pod górę bez zerwania przyczepności i w porównaniu do mojej 300 nie jest dużo cięższy, również środek ciężkości bez tragedii.

Ale tłok i zawory w serwisówce co 80h - masakra finansowa. Nie jeździłem też na tyle długo po górach żeby ocenić czy w trudny teren górski nadaje się jak 300. Na pewno na zawody i ambitnijsze enduro mniej męczy bo nie szarpie tak jak 300, pewnie kosztem poręczności i mocy na technicznych podjazdach.

Całkiem to dla mnie ciekawe moto, bo mam 173 cm i 70 kg, a 250 jest chyba na mniejszej ramie niż 350/450 - wydawała się bardziej kompaktowa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez electro dnia Wto 7:10, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:42, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Rama jest ta sama. 250 excf jest chyba nawet lżejsze od 300-tki. W teren jest ok ale problem zaczyna się na długich stromych podjazdach które trzeba wysokim biegiem wyjechać. Wtedy poprostu brakuje mocy. Moc oddaje bardzo łagodnie przez co nie męczy. Dół jest wystarczający na niskich biegach, później zaczyna go brakować i generalnie cały czas trzeba moto kręcić na wyższe obroty. Przez to remonty silnika są dość częste.
Jeśli narzekasz na 300-tkę że za mocna, że zrywa przyczepność itd. to pobaw się sprężynkami zaworu wydechowego. Jest bardzo duża różnica, na zielonej to to ledwie jedzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:21, 06 Wrz 2016    Temat postu:

major000 napisał:
Rama jest ta sama. 250 excf jest chyba nawet lżejsze od 300-tki. W teren jest ok ale problem zaczyna się na długich stromych podjazdach które trzeba wysokim biegiem wyjechać. Wtedy poprostu brakuje mocy. Moc oddaje bardzo łagodnie przez co nie męczy. Dół jest wystarczający na niskich biegach, później zaczyna go brakować i generalnie cały czas trzeba moto kręcić na wyższe obroty. Przez to remonty silnika są dość częste.
Jeśli narzekasz na 300-tkę że za mocna, że zrywa przyczepność itd. to pobaw się sprężynkami zaworu wydechowego. Jest bardzo duża różnica, na zielonej to to ledwie jedzie Smile


Cześć. Trzyseta jest dla mnie idealnym motocyklem w mój teren - głównie góry. Nie szukam alternatywy, zainteresował mnie 250 exc-f bo w zderzeniu rzeczywistości z wyobrażeniami wyszedł na plus. Zaleta jest to, szczególnie na zawodach, że na pewno mniej męczy przy dłuższej jeździe. Dla weekendowego wojownika to raczej mało istotny aspekt.

Tego szarpania z dołu w trzysecie sprężyna się nie zmieni, na górze moc mi nie przeszkadza. I tak w porównaniu do starych 2t te nowe 250/300 mają genialną kulturę jazdy i bardzo mocny i przewidywalny dół.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:15, 06 Wrz 2016    Temat postu:

a jak ta setka sie jechalo?
bo non stop to sie kreci nie, to czy to meczy tak jak 250 2t czy 300?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 62, 63, 64  Następny
Strona 40 z 64

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin